Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقتتون بخیر فاصله پرده بکارت از دهانه واژن یک سانت میشه یا بیشتر
- فتق نافی
سلام. من دوسال پیش دربارداری فتق ناف داشتم که یک سال بعدعمل کردم ودکترمش گذاشت. ایامیشه یباردیگه بارداربشم
- تصویر کانون اکوژن طولی به شکل به طول 18mmm با سطح مقطع 3*4درقسمت فوقانی کاویته اندومتر رویت شد که درتشخیص افتراقی به ترتیب هاپیر پلازی فوکال اندومتر ،پولیپ اندومتر قرار میگیرد فالوآپ باسونوگرافی ترجیحا واژینال درفاز پرولیفراتیو سیکل قاعدگی توصیه میشود لطفا کامل وشفاف درمورد این توضیح کامل داده شود
- سلام وقت بخیر ببخشید من حدود ۳۷ روز قرص سیپروترون کامپاندخوردم برای لینکه پریود نشم اما افتادم رو لکه بینی میخوام سفر زیارتی برم ترانسید اسید خوردم و استرادیول ۲ اما جمع نشدم چکار کنم قطع بشه که بتونم سفر زیارتی برم چی بخورم
- پریودی طولانی
من ۱۸ سالمه دوماه که پریودیم نامنظم شدهو طولانی سونو هم دادم دکتر گفت مشکلی نیست وقرص داد ولی هیچ تغییری نکرد وهنوز خونریزی دارم شدیدترین قبل
- فیبرم رحم
سلام فیبروم دارم که سایزش ۴/۵سانتی مترهست،دکترزنان برام دکاپیتل۱۱/۲۵نوشتن تزریق کردم ،بعداز۵روزپاکی دوباره لکه بینی دارم،آیااین طبیعیه؟اثرات آمپوله؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- برای عفونت واژن چکار کنیم
سلام ۳۲ ساله و باکره ترشحات رقیق و گاهی چسبناک به رنگ سفید زرد و گاهی مایل به سبز روشن ترشحات چسبنده به سطح لابیا میچسبند و خارش ندارم ولی قسمت ورودی واژن دو طرف قرمز شده و میسوزه و قسمت میانی محل ادار دو طرف قرمز شده مدت تقریبا طولانی هستش دچار شدم خوب شده بودم الان دوباره برگشته نمیدونم عفونت قارچی هست یا باکتریایی دکتر رفتم اما چون معاینه نمیکنن دیگه نرفتم
- نازایی
سلام خسته نباشیدمن مریض دکتر ظ**ریم سابقه هیپرپلازی کمپلکس اتی پی داشتم که بامجسترول بهبود یافت بعد کورتاژ تشخیصی دوبار میکرو شدم یکبار جنین فرش یکبارجنین فریز هردودوره منفی شد برای فریز ۱۰۰ عدداسترادیول خوردم دکتربعدجواب منفی گفتن باید هیستروسکوپی شم تا ببینن بخاطراسترادیول آندومترم دوباره مشکل پیدا نکرده ولی متاسفانه من شش ماهه که ازانتقال فریزم گذشته دیگه به دکتر مراجعه نکردم واقعا خسته شدم پی سی او شدیدم که ۹۴ لاپاراهم کردم خوب نشده هر ماه به مدت ده روز قرص پروژسترون میخورم تا پریود بشم دو ساله بدون قرص پریود نمیشم قبلا هم نامنظم بودم الان هم خونریزیم خیلی کم شده در حد دو رروز همسرمم بخاطر هزینه های زیاد بی نتیجه خسته شدن میخواستم حضوری خدمت برسم آیا باشرایط من احتمال بارداری هست یارحم وبردارم ودیگه به فکربچه هم نباشم میخوام واقعیت ویکی به من بگه آیا قرص پروژسترون نازایی منو شدیدتر نمیکنه؟ ببخشید خیلی طولانی شد آیا شما راه حلی پیشنهاد دارین؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من یه بچه 5 ساله دارم برا بار داری دوم میخواهم دوقلو باردارشم چون زایمان قبلیم سزارین بوده میخوام دوبار دیگه سزارین نشم تو اطرافیانم دوقلوزایی بوده به نظر شما راهی هست
- سونوگرافی رحم . ضروریه توروخدا جواب بدید
باسلام در سونوگرافی من نوشته شده که کوچک بودن lnt.os .خواستم lnt.os به چه معنی هست. واینکه گفته شده کوچک بودن یعنی یکی از اعضای بدن من رشد نکرده؟
- واژن
سلام خانم دکتر. ببخشید من سپتوم داشتم وسط بوده انگار . و موقع نزدیکی ازم خون میومد. اما الان بعد از مدتی خون ازم نمیاد .و دکتر گفت رفته سپتوم سمت چپ یه گوشع.میگم خانم دکتر برای باردار بخام بشم خطر نداره ؟ یا خطر سقط؟ باید چکار کنم اللن ؟ جراحی کنم یا بهش کاری نداشته باشم
- بارداری
سلام خانم دکتر دلیل خوردن آب رحم در جنین در هفته های آخر یعنی ۳۹هفته بارداری چی میتونه باشه؟ تغذیه هست ورزش نکردن یا عامل دیگه ای میتونه باشه که بشه پیش گیری کرد؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- قطع دارو فلوکونازول 100
سلام وقت بخیر خانم دکتر من از مریض های شما هستم دو هفته قبل عید اومدم پیشتون هم زگیل داشتم و هم اینکه از ترشحاتم گله داشتم شما قرص فلوکونازول 100 رو داده بودید هفته ای 2 کپسول بخورم من متاسفانه فقط همون هفته خوردم و دیگه یادم رفت آیا خوردنشو دوباره شروع کنم یا بیام برای معاینه بعد شما نظر میدید؟ ممنون که پاسخگو هستید
- توده در پستان
سلام من سونوی پستان دادم که نوشته سینه چپ در ساعت ۳-۴ منطقه اواسط،تا دور یک توده لوبوله نا همگن ۸*۱۱ میلیمتر مشاهده می شود. لطف میکنید بگید یعنی چی. ؟ من قبلا سابقه ماستیت پستان در سینه راست داشتم که الان برطرف شده لطفا بگید خطرناکه یا نه. ممنون میشم
- عفونت
سلام من عفونت سبز رنگ دارم حتی قرص مترونیدازول رو هم دوره ای مصرف کردم یه هفته خوب بودم دوباره اینجوری شدم مخصوصا بعد از نزدیکی خیلی ازم میریزه لطفا بگید چیکار کنم دو بچه سزارینی هم دارم
- ماستیت گرانولوماتوز
Left breast: At 2-3 o'clock, mid zone; a lobulated hypoechoic mass measuring 7* 5mm that show score 3 to 4 in elastogram (B4 a) No pathologic lymph node is noted in axillary region. The pattern of breast paranchymal: Heterogeneous fibroglandular (Type c) Bilateral benign breast changes contain a few cysts some with thin septa up to 8mm (B2) Bilateral periductal thickening are seen. Right breast: There is no evidence of suspicious solid mass lesion. No pathologic lymph node is noted in axillary region. لطفا این سونو رو برام تفسیر کنید سابقه ماستیت پستان راست داشتم. ولی الان سمت چپ یه سری توده هست لطفا بهم بگید خطرناکه یا نه
- متخصص،زنان
سلام من فیبروم رحمی دارم دکتر امپول واریو پپتیل تجویز کرده میتونم بپرسم برای چیه؟؟
- اولین دخول
با سلام من به پزشک مراجعه کردم و گفتن که پرده بکارتم از نوع حلقوی هست . همسرم اولین دفعه تا نصف آلتش به راحتی داخل شد اما وقتی میخواست کامل داخل کنه من در داخل بدنم احساس درد شدید و غیر قابل تحملی کردم انگار چیزی مانع بود و آلتش به چیزی برخورد کرده که مانع داخل شدنش میشد و منم از درد اجازه تلاش بیشتر به ایشون ندادم میخواستم بدونم قطعا تا نصفه که رفته داخل مشکل از پرده بکارت نبوده ، اما داخل تر چه چیزی هست که سد شده و مانع ورود هست و آنقدر باعث درد میشه ؟ راستش الان از تجربه دردی که داشتم دیگه به همسرم اجازه تلاش دوباره نمیدم
- خونریزی دارای نوسان پس از زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من تا حدود روز ۴۰ بعد از سزارینم خونریزیم کم شده بود ولی مجددا شدید شد و شما قرص آهن و ال دی دادین بهم. میخاستم بدونم اگه خوب نشه و جواب نده مشکل از کجدست؟ ممنونم.
- آیا جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
سلام آیا برای واژن کوتاه در بیماران راکی تانسکی ،درمانی وجود دارد تا واژن ،به طول عادی برسد؟


