Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضخیم شدن دیواره رحم
سلام خانم دکتر مادر من ۵۲ سالشونه و تقریبا یه سال بود که پریوداش نامنظم شده بود مثلا دو ماه یه بار میشد یا کم میشد و از ماه پیش که پریود شد و پریودش تموم شد هر روز لک های قهوه ای روی لباس زیرش میدید تا اینکه دو هفته پیش دوباره پریود شد و پریود ده روز طول کشید و تو این ده روز لخته هم دفع میکرد از دیروز پریودش تموم شده و قطع شده سونوگرافی انجام داد و همه چیز نرمال بود فقط زیر این سه مورد خط کشیده بود اکوی میومتریال coarseاست آندومتر به ضخامت۱۲/۶م.م با تغییرات کیستیک ظریف اینترنتی دیده شد(افزایش یافته علیرغم ۱۰ روز خونریزی مداوم) سایز و فعالیت فولیکولار تخمدان ها کاهش یافته است ایا برای این مشکل درمان دارویی وجود داره؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین
- تزریق آمپول واریوپپتیل و استپ شدن قاعدگی
سلام. من برای کسی میپرسم. ایشون خونریزی شدید دارن. دکتر این آمپول رو دادن. ب جای قطع شدن، خونریزی شدید تر شده. علت چیه؟
- افزایش وزن وتاخیرپریود
سلام خسته نباشیدمن۳۵سالمه وسه فرزنددارم ازآخرین زایمانم ۳سالو۵ماه گذشته بعدزایمانم دیگه کلاباشوهرم رابطه نداشتم بخاطریه سری مشکلات یعنی کلا۳ساله نزدیکی ندارم وهمیشه پریودام تا۵روزعقب میافتادتقریبا۹ماه پیش وزنموپایین آوردم وپریودام همیشه۲روزجلومیافتادولی الان دوماهه وزنم روبه بالارفته واین ماه احساس میکنم خیلی چاق شدم والان ۸روزه عقب انداختم بااین که اثلارابطه نداشتم خیلی استرس دارم وپشتکمرم خیلی دردمیکنم ورحمم خشکه وسینه راستم دردمیکنه البته سینه راستم تقریبایک ماه پیش هم بمدت ده روزدردداشت خوب شدولی بازالان این چندروزه دردمیکنه توروخداخانم دکتربجان بچه هام شرایط دکتررفتن ندارم شوهرم کلایه خانم صیغه کرده واثلابامن حرف نمیزنه وخرجمونمیده که برم دکتروهزینشوندارم دلیل پریودنشدنم چیه خیلی استرس دارم این چندشب خواب ندارم وکف پام خیلی داغ میشه خیلی میترسم خداخیرتون بده راهنماییم کنیدممنون
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
سلام من ۵۲سال دارم عمل فیبروم کردم بعد یه سال خونریزی شدید دارم دکتر میگ باید رحم رو درآورد هتروژن دارم
- آی وی اف
سلام من امروز ۱۱روزه انتقال انجام دادم روز دهم انتقالم بی بی چک استفاده کردم منفی شداسترس گرفتم میخواستم ببینم امکان داره حامله نشده باشم یاهمونآزمایش بتارو انجام بدم بهتره.من ۵روزقبل انتقالم آمپول پروژسترون،قرص استرادیول،شیاف،کپسول فرتیل سی ام ،دوفامد و استفاده کردبه تجویز پزشک به نظرتون چیکار کنم بهتره
- کیست وخونریزی ادامه دار
برای قطع خونریزی چه باید کرد؟؟؟
- قرص
سلام سوال کردم برای هر بار نزدیکی بک عدد قرص کافیه فرمودید خیر این روش درستی برای پیشگیری نیس منظورتون چیه پس چجوری؟
- قرص شیردهی
سلام وقت بخیر من قرص شیردهی استفاده میکنم الان میخوام اونو قطع کنم قرص ال دی استفاده کنم لطف کنین بگین چطوری ال دی رو شروع کنم؟
- تاخیر پریود
سلام خانم دکتر. امکان داره قرص کنکور باعث تاخیر در پریود شود؟
- مایع کلدوساک
سلام مایع در کلدوساک خلفی مشاهده نشد یعنی چی حداقل 8فلیکول در تخمدان راست و10فولیکول در تخمدان چپ با سایز 6و5م.م درت راست و15و10م.م. در تخمدان چپ دیده شده یعنی چی
- ای وی اف
با سلام.امروز روز ۱۵ انتقالم رود.بتا ۱/۲۵شد.به نظرشما بارم چند روز دیگه بتا بدم.احتمال داره بالا بره
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- پریودی
با عرض سلام ببخشید میخواستم بدونم که وقتی کسی سقط کرده باشه با قرص بعد و موقع پریودی باید خونریزی زیاد باشد طولانی باشه یا نه من قبل سقط پریودیم 3روز بود الانم بعد سقطم 3روز شد پریودیم مثل قبل بود میخواستم بدونم طبیعی هس مشکلی نیست ممنون
- قطع اورژانسی پریود
سلام خانم دکتر من توی سیکل ماهانم یک هفته تاخیرداشتم الان سیزده روزه همچنان پریودم ادامه داره وخون ریزیم خیلی رقیق شده لطفاراهنمایی کنید
- ivf
ببخشید من عمل پانکچر داشتم و دکتر بهم ستروناکس داد روز اول یک سی سی زدم روز دوم اشتباهی 3سی سی زدم میخواستم بدونم چه مشکلی پیش میاد الان پانکچر شدم
- سینال اف
سلام من واکسن سینال اف تزریق داشتم برای اولین بار 12واحد روی بازو زدم موعد پریودم سر 28روز پریود شدم ده روز بعد از اینکه پاک شدم دوباره شروع به خون ریزی کردم بنظرتون مشکلم چیه تورو خدا جواب بدین
- بلوغ
با سلام خدمت شما .به نظر شما بلوغ زودرس را باید درمان کنیم یا دستکاریش نکنیم بهتره
- خارش باسن
سلام خسته نباشید دختری ۲۷ ساله هستم، در زمان پریودی خارش بین باسنم احساس کردم وقتی چک کردم یه چیز کوچیک سفید رنگ شبیه به جوش دیدم که سفت نیست، درد هم نداره فقط در زمان پریودی کمی خارش داشتم.. خواستم بدونم چی هست، لازمه که حضوری به پزشک مراجعه کنم؟
- بوتاکس
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ۶ ماه قبل بارداری بوتاکس انجام بدیم تو باردار شدن وبارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- خونریزی غیرطبیعی
سلام خانم دکتر من 46 سال سنم هست بعدازپریود ماه قبلم لکه بینی وخارش داشتم به دکترمراجعه کردم برای من قرص مفنامیک اسید وترنیید تجویز کردن باانجام تست پاپ اسمیر وسونوگرافی واژینال که پس ازبررسی گفتن سالمه ومشکلی ازنظرکیست وعفونت وجودنداره وجواب پاپ اسمیرهم خوب بودتااینکه بامصرف قرص لکه بینی ماه پیشم رفع شد امااین ماه پریودم طولانی شدبعدازهفت روز پریود دوباره لکه بینی وخونریزی هفت روز دیگه درکل چهارده روز طول کشیده وبه دکترمجددا مراجعه کردم به من گفتن که به درمان پاسخ ندادم و جهت کورتاژ به بیمارستان مراجعه کنم همچنین سونوگرافی واژینال ویکسری آزمایشات ازنظرشما مشکل خاصی درپریودم وجودداره لطفاراهنماییم کنین ممنون


