Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص ال دی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من برای عقب انداختن پریود ۸ روز مانده به پریودم ال دی مصرف کردم و ۱۹ عدد خوردم میخواستم ببینم سیکلهای بعدی هم عقب میوفتن؟
- درد پهلو و واژن بعد از اقدام به بارداری
با سلام. من از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و بعد از مثبت شدن چهار روز پشت سر هم نزدیکی داشتم. الان بعد از ۱۸ روز بی بی چک همچنان منفیه و آزمایش bhcg هم عدد ۱ شده و منفیه اما پریود نشدم و درد تیرکشنده پهلوی راست و چپ و واژن دارم. باید چیکار کنم تو این وضعیت؟
- بقایای سقط
سلام.من ۱۵ روزه سقط کردم دیواره رحم رو زده ۱۳ میلی متر و هتروژن هم هست.میخاستم ببین باقرص رفع میشه.
- ضربه به پایین شکم دختر (بالای بیکنی) و پشت کمردر4 دفعه در موقع های مختلف باعث نازایی و یا سقط جنین میشود
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من الان خیلی خیلی خیلی نگران هستم، شما رو قسم میدم کمکم کنید و راهنمایی، من یه دختر 21 ساله هستم، خواهر من 4 دفعه در موقعه های مختلف به اشتباه ضربه محکمی پایین شکم ( بالای بیکنی) و پشت کمر که از جلو به پایین کمر میشه ضربه زده، و دردم گرفته، آیا باعث نازایی و سقط جنین در آینده برام پیش می آید؟
- عددبتابعدسقط
سلام خانوم دکتر من توهفته 9 سقط داشتم که کورتاژ شدم الان 28روز گذشته بازم ازمایش بتادادم شده 54 چرا هنوز صفرنشده سونو انجام دادم گفتن رحم سالمه تاچه زمانی طول میکشه عدد صفر بشه؟اگرم چیزی مونده باشه امکان داره با پریود تخلیه بشه؟چیکاربایدبکنم ممنون
- عمومی
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم لطف کنین راهنماییم بفرمایین
من روز دهم پریودم قرص دروسبلا شروع کردم والان روز 20 پریودم دچار لکه بینی شدم چون عازم سفر هستم میخوام تا سه هفته بعد پریود نشم ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم - بیمارستان
با سلام شما برای سزارین با بیمارستان فامیلی هم قرارداد دارید؟ اسم شما به عنوان پزشک میهمان در سایت بیمارستان فامیلی درج شده است.
- تنبلی تخمدان
برای درمان تنبلی تخمدان قرص دوفاستون تجویزشده تاکی باید از این قرص استفاده کنم؟
- آیا با وجود آزمایش آمینیوسنتز،غربالگری مرحله دوم لازم است؟
با سلام میخواستم بدونم شخصی که آزمایش آمینیوسنتز رو انجام داده نیاز هست غربالگری مرحله دوم رو هم انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. و اینکه بهترین زمان برای غربالگری مرحله دوم چند هفتگی است؟ آیا نیاز به ناشتایی وجود دارد؟
- یائسگی مصنوعی زودترازموعدبه دلیل فیبروم
سلام خانم دکتر من هشت ماهه خونریزی خیلی شدیددارم درسونگرافی معلوم شد فیبروم به اندازه ۷ سانتیمتردارم وکمی فیبروم داخل رحمم نفوذکرده وسه بار آمپول زدم که یائسگی مصنوعی شوم دکتر گفته اگه فیبروم کوچک نشود باید عمل کنم رحمم را تخلیه کنم خواستم بدونم آیا نیاز به عمل هست؟ ممنون میشم جوابم رو بدین
- سقط جنین
سلام خسته نباشید،من 27 سالمه،دوتا بچه دارم،15برج باید پریود میشدم ولی نشدم،تست دادم باردار بودم.بعد یه هفته قرص سایتوتک مصرف کردم،هم زیرزبونی هم داخل واژن،بعد دوساعت که بلند شدم وطناب زدم 3تا قرص داخل واژن دراومد،خونریزی داشتم با چند تکه کوچیک لخته،رفتم سونو گفت هنوز یه ساک حاملگی هنوز مونده با جنین که ازهم پاشیده شده،حالا چیکار کنم که اون هم بیفته ،از همون موقع خونریزی دارم،ولی چیزی نیفتاده،داروگیاهی خوردم طناب هم زدم ولی فایده نداشته،بجز کورتاژ چه راه دیگه ای مونده،ممنون میشم جواب بدین،خیلی اوضام بده،بچه یک سال ونیم هم دارم
- بارداری
سلام وقت بخیر من اولین بارداریم هست و ۱۲ هفته هستم در سونوگرافی ان تی من نوشته شده funnelingدیده نشد و نوشته شده کنترل طول سرویکس ترانس واژینال توصیه میشود منظور چیه؟؟؟ آیا خطر داره؟خیلی نگرانم
- دردپهلوی راست وزیرشکم
سلام من۱۶مهرموعدپریودم بود ۱۶آبان باید پریودمیشدم ولی نشدم رابطه محافظت نشده ای هم نداشتم ازمهرماه سمت راستم پهلوم دردمیکنه وکمروشکم درددارم انگارکه همین الان میخوام پریودبشم،بعدصورت جوش زده ولی پریودنشدم پاهام دردمیکنن،دوروزه چای زنجبیل وتخم شویداستفاده کردم بلکه پریودبشم ولی اثرنداشت چیکارکنم،من۲۷سالمه و۳تابچه دارم،چیکارکنم زود پریودبشم.
- کیست کولدساک
من سونو لگن و شكم دادم ناحيه كولدوساك كيست ابكي بدون جدار و ديوار سايز 54*35*80مشاهده شد خطر ناكه
- سوال در مورد زنان
سلام من نامزدم از ناحیه شکم ضربه محکمی خوردی خون ریزی داره و ناحیه شکمش خیلی درد داره ممکن هست ناباروربشه
- سارا
سلام وقت بخیر من قرص سیبل رو بخاطر تنبلی تخمدان دارم استفاده میکنم وقتی قرص رو از داروخانه تحویل گرفتم بهم گفتن قسمت سفید رنگ رو استفاده نکنم گفتم اشکالی نداره
- دستوردارو
سلام من تنبلی تخمدان دارم و درحال مصرف داروی کمک باروری ام دکترم شیاف پروژسترون ۳بسته تجویزکردن که ۱۲ساعت یک بارازروز۱۴پریودی وقرص دوفاستون هم خوردم از۱۴تا۲۵ پریودی دوروزه تموم شده .خواستم بدونم تاکی باید شیاف رومصرف کنم؟ایاشیاف مانع پریودی میشه؟؟؟
- ترشحات سفید شیری رنگ
سلام اقدام به بارداری کردم و روز ۳۰سیکلم هست تست گرفتم منفیه ولی ترشحات سفیدشیری رنگ دارم و بعدازتخمک گذاری لکه بینی داشتم درد پایین کمروشکم هم دارم نمیدونم باردارم یاخیر ترشحات طبیعیه
- بچه دوم
خانم دکتر عزیز به نظر شما اگر آدم قصد ۲ تا بچه داشته باشه بهتر نیست شیر به شیر بیاره
- بی اختیاری ادرار
سلام لطفا کمکم کنید. دختری هستم که بعد از خودارضایی با نوار بهداشتی دچار بی اختیاری ادراری شدید شدم. دایمیه. و اینک من حس میکنم ادرارم از واژنم خارج میشه. چن بار دقت کردم فک کنم واقعا این مشکلو دارم. میشه بگین احتمال داره من با اسیب به خودم دچار فیستول شده باشم؟ و اگ اینطوری چجوری مطمین بشم و اگ واقعا همچین چیزی باشه راهای درمانش چیه ؟من خیلی میترسم و اینک اگ ناخواسته تحریک شم شدید میشه


