Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی از مقعد هنگام پریودی
سلام من۱۹سالم هست روزای اخر پریودی یک دفعه درد بدی توی شکم و کمرم بوجود اومد احساس کردم خونریزیم زیاد شده بعد رفتم دستشویی و دیدم از مقعد هم خونریزی دارم برای بار اول هست اینطور میشه مشکل چیه
- مشکلات زمان پریودی
سلام خسته نباشید من ی دختر 14ساله هستم زمان پریودیم معمولا همیشه دو هفته عقب میوفته و این دفعه ک پریود شدم زیر دلم و ناحیه مقعدم ب شدت درد میکرد قبلا من اصن تو دوران پریودی درد نداشتم و هنگام پریودیم گاهی اوقات لخته هم دیده میشه خطرناکه این موضوع؟
- مصرف قرص اورژانسی
روز جمعه نزدیکی داشتم اون وقت کاندوم پاره شد ومنی داخل واژنم ریخت بعداز سه ساعت قرص اورژانسی 1.5خوردم اون وقت نمیدونم روزتخمک گذاری بوده یانه احتمال بارداری چجوریه خیلی استرس دارم
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
اگر هر دو طرف لباس تنشون باشه و منی روی پشت دختر بریزد و یکم خیس شده باشد در حد یک قطره باعث حامله شدن میشه
- زنان
سلام.من ۲۴ ساعت پس از مصرف اورژانسی کواموکسی کلاو خوردم آیا اثر اورژانسی رو از بین میبره؟
- بزرگ شدن سینه
سلام وقتتون بخیر من ۲۰ ساله هستم ولی رشد سینه نداشتم میخواستم بدونم راهی وجود داره برای رشد سینه
- جلو افتادن تاریخ پربودی
سلام من 28 سالمه و مجردم حدودا سه یا جهار ماه میشه که عادادت ماهانه من جلو میاد یعنی هر ماه تقریبا سه یا چهار روز زود تر از تاریخ قبلی پریود میشم یک یادو روز قبل پریودی هم فقط صبح لکه قهوای میاد خیلی کم
- کیست تخمدان
در سونوی رحم کیست مولتی لکولار با قطر ۶۰در ۳۲ دارای سپتاهای ضخیم و اسکولاریته و استرند داخلی یعنی چه؟ ایا با قرص ضد بارداری رفع میشه میشه توضیح بدید
- یائسگی مصنوعی زودترازموعدبه دلیل فیبروم
سلام خانم دکتر من هشت ماهه خونریزی خیلی شدیددارم درسونگرافی معلوم شد فیبروم به اندازه ۷ سانتیمتردارم وکمی فیبروم داخل رحمم نفوذکرده وسه بار آمپول زدم که یائسگی مصنوعی شوم دکتر گفته اگه فیبروم کوچک نشود باید عمل کنم رحمم را تخلیه کنم خواستم بدونم آیا نیاز به عمل هست؟ ممنون میشم جوابم رو بدین
- زگیل..
آیا باعث نازایی میشع
- دردشکمی
سلام من یک ماه هست که روده هام وعضلات شکمم درد میگیره وتیرمیکشه .کاهی نمیتونم صاف بشینم. سونو گرافی رفتم طبیعی بود.علت چی میتونه باشه.آیا احتمال اندومتریوز هست؟ قصد بارداری دارم(۳۳ سالمه.پریود منظم ۲۹ روزه.طول پریود۷ روزنه خونریزی ملایم.)
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر نتیجه سونو مادرم ۵میوم و یک کیست تخمدان ۸۶میلی دیده شده. حتما باید عمل بشه؟؟خطرناک هست!؟؟
- بارداری
سلام من باکره ام رابطع بدون دخول داشتم همون ماه پنجروز پریودم عقب افتاد ولی پریود شدم همون مث قبل هفت روز بود ولی خون نسبتا کمی میومد این ماه سروقت پریود شدم خون نسبت ب قبل کم بود ایا باردارم از کجا بدونم باردارم یا ن ؟ ممنون
- تاریخ لقاح
سلام. من باردار هستم و بارداری اولم میباشد.. و چون از اول تاریخ آخرین عادت ماهانه را به فراموش کرده بودم. از طریق سونگرافی متوجه شدم که چند وقته باردارم. دیروز سونگرافی داشتم دکتر گفت دو روز دیگ 33 هفته کامل میشه و وارد هفته 34 میشی.. حالا اگه از تاریخ دو روز آینده که 33 هفته کامل میشه.. 33 هفته کم کنم میتونم تاریخ لقاح یا زمانی که بچه تشکیل شده بدست بیاورم؟.موفق باشید
- بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و بنا به تشخیص،دکتر من یک دوره پروژسترون خوردم و بعد از،پرید شب سوم قرص لتروزول شبی دوتا خوردم و ماه دوم سونو شدم فولیکول های عالی داشتم و اقدام کردم یک شب در میون دکتر گفت نیاز نیست دیگه پروژسترون بخوری چون فولیکول هات خوبن میخواستم بپرسم آیا با یک دوره پروژسترون تنظیم میشم
- انقباض
سلام خانم دکتر هفته۲۶هستم سرکلاژ شکمی گاهی انقباض دارم درد ندارم زیاد فقط نفسم میگیره چندثانیه و دلم سفت میشه چندبار انقباض در روز طبیعیه؟؟؟ پرولوتون هفته ای و شیاف هر شب استفاده میکنم چه داروی دیگه ای مصرف کنم خیلی نگرانم
- سنوگرافی
درسنوگرافی انجام شده از رحم وضمائم سایز رحم(فوندوسرویکال)درمقطعساژیتالحدود۶۰*۳۰mmموقعیتانمیدلایناست اکویمیومترهموژنمیباشد ضخامتاندومترحدود۵mmاندازهگیری شد تخمدان راست با سایز۳۵در۲۵mmبایکفولیکول ۲۳mmوتخمدانچپباسایز۴۱در۱۵mmدارای فولیکول های کوچک میباشد لطفانتیجهاین سنو روبرسیکنیدممنون.
- HPV
سلام من درگیر زگیل تناسلی شدم و اولین رابطه ی جنسیم با همسرم بوده و از همسرمم مطمئنم و اولین رابطه ی جنسی ایشان هم با بنده بوده و با این روند من الان نمی دونم چرا درگیر زگیل شدم ببخشید الان میشه بگید علتش چیه ؟! و اینکه من اصلا استخر نمیرم و از توالت فرنگی و وسایل مشترک با کسی استفاده نکردم تا به امروز
- ۸۵۰۱
عرض سلام و خسته نباشید من ۳۶ساله هستم قبل و بعد پریود لکه بینی دارم دکتر زیاد رفتم سونو و آزمایش انجام دادم ولی خوب نمیشم لطف میکنید منو راهنمای کنید 🙏🙏
- خون توی ترشح
سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریودی منظمی ندارم من دو ساله که پریود میشم. من الان سه ماهه که پریود نشدم . و الان سه چهار روزه که لکه های خون توی ترشحم میبینم کمه اما توی ترشحم لکه های خون میبینم خطر ناکه چیکار کنم


