Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل واژنسیم
با سلام من حدود ۸سال هست ازدواج کردم مشکل واژنیسیم دارم به متخصص زیادی مراجعه کردم ایا شما در این زمینه کار میکنید و سوال دیگه برای باردار شدن بدلیل مشکلم میتونمiuiانجام بدم.با تشکر
- تفسیر آزمایش اسپرم
سلام آزمایش اسپرم شوهرم همه نرمالن جز یکی که Wbc1.2هستش آیا باوجود این رقم میشه باردارشم و هیچ مشکلی نداره
- زود زدن امپول پروژسترون
سلام وقت بخیر دکتر من امپول پروژسترون بعداز انتقال همیشه ساعت ۵ عصر میزدم ولی امروز اشتباهی یک ساعت زودتر زدم آیا ایرادی داره
- استفاده ازقرص استرادیول
سلام من قبلا کاشت انجام دادم والان ۳ تا فقط جنین دارم وتا پایان تمدید ۱ماه بیشتر فرصت ندارم والان که روز دوم قاعدگی هست شوهرم نمیتونه مرخصی بگیره لطفا بگید که استرایول چند میلی باید مصرف کنم وتا چند روز ؟
- دارویی
سلام.۴۸ساله هستم،باتشخیص کانسر برست تحت درمان با دکاپپتیل هستم،هر سه ماه تزریق میکنم،نوبت دوم تزریق، نصف دارو موقع تزریق پرت شده. است،آیا باید دوباره تزریق کنم.؟ممنون میشم راهنماییم کنید.
- لکه بینی بعد از پریودی
سلام خسته نباشید من همیشه ۷ روز پریودیم طول میکشه دو روز اخر لکه بینی دارم این ماه اقدام داشتم بعد از ۷ روز پریودیم ک تموم شد باز دو روز بعدش لکه بینی دارم علتش چیه؟؟ روز ۶ پریودیمم رابطه داشتم
- توده مجاری ادراری
پدرم رفتند ازمایش همه چی خوب بوده فقط زده توده اکوژن ۳۰ میلی متری دیده شده در مثانه و براش سیستوسکوپی نوشتند.خیلی نگرانشونم یعنی سرطان دارند؟ خون درادرار داشتند انا هیچ درد یاسوزش یا تکرر ادرارنه .یکمم لاغرترشدند خیلی حالم بده.ممکنه بد خیم باشه؟ خیلی خوبن از هرلحاظ الان
- درمورد پولیپ رحم
ضخامت اندومتر ۲میلیمتره به ابعاد۶ و۴نیاز به جراحی دارد
- مصرف دارو
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن درهفته سوم بارداری هستم دکتربرام کپسول اوتروژستان ۲۰۰ راتحویز کرده خونریزی ولکه بینی هم ندارم ۴۲ سالمه اولین بارداریم هم هست چطوربایداین قرص رامصرف کنم ضررنداره عوارضی برای بچه نیست
- مصرف قرص های ضد بارداری
۵سلام وقت بخیر ۵سال است قرص مارولین مصرف میکنم.چون دکتر گفتن اگه مشکلی ندارم فقط پنج سال میتونم از این روش برای جلوگیری استفاده کنم.اگه بخواهم ادتمه بدم مصرفش رو آیا مشکلی پیش میاد.درصورت وقفه یکساله میتونم مجدد شروع کنم مصرفش رو؟ روشهای جایگزین به جز کاندوم چه مواروی رو پیشنهاد می دهید؟ ممنونم
- تخمدان
سلام در سونوگرافی تخمدان من نوشته تخمدان چپ حاوی فوکوس کلسیفیه به دیامتر ۷mm. من در روز سوم پریود سونو کردم . مشکلی نیست؟در سونوگرافی های قبلی یه همچین چیزی نداشتم .من دوسال پیش توده ۵ سانتی سیست آدنوما از تخمدان چپم با لاپارسکوپی خارج کردن و تخمدان راستم رو بخاطر همون توده وچون سایزش ۱۲ سانت بود برداشتن
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام خسته نباشید من یه ماه پیش به خاطرخونریزی شدیدقاعدگی رفتم گفتم به ال دی حالت تهوع میگیرم بهم آتیسترون دادهفت دونه خوردم شبهاتاصبح بیداربودم وعصبی شدم وتمام صورتم لاغرشده استرس وتپش قلب دارم یک ماهه خوب نشدم فقط هفت دونه خوردم استخوانهای صورتم زده بیرون پیرشدم چکارکنم برای درمان توشهرمادکترخوب نیست
- زخم شدن شدید واژن در اثر جسم تیز و عفونت شدید و عفونت واژن باعث ورم غدد لنفاوی میشود؟ ارتباطی دارد؟
سوال دوم ایا غده ی بارتولن به غدد لنفاوی مربوط است
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور .احتیاج به راهنمایی دارم ؟
باسلام خدمت شما .من میخواستم با پزشک زنان که در خارج از کشور(انگلستان ) ویزیت آنلاین داشته باشم وارد سایت پزشک شدم ولی چیزی درمورد هزینه ویزیت آنلاین پزشک نبود .واقعیت هم نمیدونستم برای هزینه به کدام قسمت سایت مراجعه کنم .خواستم بپرسم شما از هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور اطلاع دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر و سپاس
- سرکلاژ شکمی
من چندین بارسابقه زایمان زودرس داشتم.سرکلاژ معمولی جواب نگرفتم .،همه زایمان هایم ۲۲و۲۳هفته بوده .آیا سرکلاژ شکمی جواب میده؟درسونوگرافی ام تا هفته های ۲۱ یکم طول دهانه رحمم ۳۶ است .نمیدانم یک دفعه یی به آب ریزی ودرد می افتم.
- درد
سلام خسته نباشین خانم دکترعزیزعلت تیرکشیدن تخمدان ومقعدهمزمان نشانه چیه.چون این دردگاهی وقتاسراغم میادممنون
- عمق رحم
سلام خانم دکتر عمق رحم معمولا چندسانت نرمال؟
- یایسگی زودرس
بیش از یکسال است که یایسگی زودرس دچار شدم. در حال حاضر ۴۵ سال دارم. مشکل کم کاری تیرویید دارم. لوو تیروکسین مصرف میکنم. آیا میتوانم درمان شوم و باردار شوم یا نه؟


