Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ترنسم از این قضیه ناراحتم چیکار کنم
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز ایا بعد از رابطه سه تا ال دی خوردم ممکنه که بخاطر اون قرصا حامله نشده باشم یا اینکه مشکلی دارم طوروخدا راهنماییم کنید؟؟
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام وقت شما به خیرسه ماه ونیم اززایمانم میگذره سزارین شدم بعدازچهلم قرص ضدبارداری لویتودمیخورم بعدازاولین ماه مصرف قرص خونریزی خیلی شدیدداشتم قرص وکه شروع کردم قطع شدهنوزده روزنگذشته دوباره پریودشدم اول لکه بینی وبعدپریودبااینکه دارم قرص میخورم مشکل من چیه این اولین باره که اینطورمیشم ۴۳سال هم سن دارم
- عفونت واژن
من زنی 21 ساله هستم که عفونت واژن دارم وزرد رنگ هستش. و 6 ماهه که به متخصص زنان مراجعه میکنم ولی خوب نمیشم. الان چکار کنم؟
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید من ۶ماه پیش سونوی پستان دادم خانم دکتر علیزاده صفت گفتن که قرص Eهفته ای ۳باربخورم الان ۶ماه شده باید برم سونو بدم ایا به دلیل بیماری کرونا میتونم سونورو بندازم عقب دیرتر برم؟؟ممنون ازشما
- عفونت
علت سوزش و خارش و قرمز شدن واژن چی هستش؟عفونت قارچی هستش یا باکتریایی؟
- بارداری
سلام وقت به خیر! من ۲۵ سالمه دوماه خونریزی(پریودی طبیعی، لکهبینی،لختههای وحشتناک و...) پشت سر هم داشتم به دکتر مراجعه کردم هیچ علائمی دیده نشد جز اینکه به تنبلی تخمدان مشکوک شدن و قرص دوفامد تجویز کردن برای اینکه سریع قطع بشه خونریزیم و خداروشکر شد. تو این فاصله با همسرم رابطه داشتیم و بعد از یک هفته و نیم مصرف قرصم(هنوز هم تموم نشده) لکه و خیلی کم خونریزی داشتم خواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟؟ چون به من گفته شده دوفامد جلوی خونریزیم رو میگیره
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- زگیل دهان
سلام وقتتون بخیر ببخشید سوزش دهان و لب میتونه از علایم زگیل دهان باشه؟ من یک بار یک سال پیش رابطه دهانی داشتم...
- سلام دختر من ۶ سالشه عفونت کلیهرفته باید چیکار کنم دکتر بردم میگه سفکسیم ۲۰۰ بدید چیکار کنم
دخترم ۶ ساله عفونت کلیه گرفته
- پریودی نامنظم دارم
سلام خسته نباشید من 17سالمه پریودی نامنظم دارم رفتم سنوگرافی رحم از روی شکم تو جوابش نوشته حداکثر ضخامت اندومتر 4میلیمتر میباشد تخمدان راست بانمای pcoمشاهده شد و تخمدان چپ نرمال است درادنکسها ضایعه ای دیده نشد مایع ازاد مشاهده نشد. یعنی چی اینا مشکل جدیه یا نه
- کورتاژ
سلام من پس از ۱۲ هقته بارداری با قرص در بیمارستان سقط کردم. پس از سونو هنوز ۶ میلیمتر باقی مونده آیا نیاز به کورتاژ دارم؟
- پلی کیستیک
سلام من ۲۰سالمه مجردم پلی کیستک دارم الان ۲۱من پریود میشم البته با قرص هورمونی تو این ماه روز ۲۱ پریود نشدم دکترم بهم قرص سیبل داده میتونم یک عدد از این قرص بخورم بعد پریود بشم
- پریود نشد
سلام من 10دی پریود شم و1بهمن پولیپ عمل کردم ولی هنوز پریود نشدم چکار باید بکنم
- پستان
سلام خانم دکتر خیلی نگرانم اگ میشه جواب بدید دیروز سونو انجام دادم توده هایپو اکو با حدود مشخصومختصرلوبوله به ابعاد ۱۹*۱۰mm در ساعت ۱ برست راست مشاهده شد جواب سونو این بود ایا خطر داره؟
- سلام من قرص چهل گیاه استفادکردم چندرروزلک گوشتی سفیدروم میفته نمیدونم چیه
سلام من لک گوشتی سفیدروم میفته بعدازاستفاده قرص چهل گیاه
- نان هموژن
اکوی آندومتر اکوژن نان هموژن است یعنی چی
- زخم دهانه رحم
سلام وقت بخیر ایا زخم دهانه رحم نشانه ابتلا به اچ پی وی هست گفتن حتما پاپ اسمیر برای بررسی اچ پی وی بده ولی فعلا نمیتونم خواستم ببینم خطرناکه
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- عمل هستروسکوپی
دوماه هست من عمل هستروسکوپی کردم بعد دوماه باز هم لکه بینی دارم یعنی ۲۰روز مانده تا پریود شدم از الان دوباره لکه بینی دارم


