Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز... من کیست اندو دارم و تازه فهمیدم که یک ماهه باردارم... ایا با وجود این کیست میتوانم حاملگی را طی کنم و خطرساز نمیشود.و بیام مطب شما برای زایمان ایا شما موقع زایمان کیست هارا میتوانید جدا کنید و شکمم را تمییز کنید ... تورو خدا اگه میشه بهم بگین بیام مطبتون .. من همیشه ازتون نتیجه گرفتم . توروخدا کمکم کنید
- خون از مقعد
سلام خانوم دکتر من بیمارشما هستم حدود ۶هفته باردارم.که شیاف و مولتی ویتامین استفاده میکنم. الان چند روزی هست ببخشید موقع مدفوع مقعدم سوزن سوزن میزنه و خون میاد. قبلا این مشکلو نداشتم بنظر شما مشکل چیه چیکارکنم؟
- تاخیر پریودی
سلام دخترم ۱۹ ساله هست همیشه ۲۰ روز ب ۲۰ روز پریود میشه اما این ماه شده ۲۴ روز ولی هنوز عادت ماهیانه نشده خیلی نگرانم ممنون
- سلام وقت بخیر
- زایمان
سلام خانم دكتر. تو اتاق عمل بيمارستان گلسار اجازه ميدين لحظه به دنيا اومدن نوزاد فيلم گرفته بشه؟
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید ببخشید بنده ترشحاتی که مایل به سبزی بودن داشتم به پزشک مراجعه کردم قرص مترانیدازول و پماد کلوتریمازول به مدت ۶ روز تجویز کردن.اما خوب نشدم بار بعد مراجعه کردم قرص سیپروفلوکساسین۵۰۰ و پماد داوالاگسی به مدت ۶روز دادن بازم بعد یه دوره پریودی ترشحات سبز دارم.خواستم بدونم چیکار کنم؟ متاهل هستم حدودا سه ماهی هست ازدواج کردم
- هماتوم
با سلام، من چهار ماه از داروهای کمک باروری استفاده کردم الان نه هفته باردارم و تشخیص هماتوم سه سانتی دادن، دکتر برام آمپول فرتیژست 50 که عصر میزنم و شبی یک عدد شیاف 400استفاده میکنم آیا این میزان زیاد نیست و مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- بارداری
سلام میخاستمبدونم علایم بارداری پوچ و خارج رحمی چیه؟
- بارداری
سلام استفاده از پودر مو بر دپی برای دست و صورت در سه ماهه آخر بارداری مجاز است استفاده کنیم ؟
- بارداری
در یک ماه سه بار پریود شدم،مشکل از چیه عایا من باردار هستم
- حاملگی
سلام خسته نباشید.من چند روز دیگه تو هفته ۱۶ باید برم آزمایش بدم و درهفته ۱۸سونو.وقتی ازمایشم اماده شد باید بیارم مطب نشون بدم یا با جواب سونو تو همون تاریخی که نوبت دارم بیارم؟نوبتم ۲۰اسفند میخواستم بدونم با شیوع این ویروس برام خطرناک نیس برم آزمایشگاه؟
- پستان
باسلام و خسته نباشی خدمت شما من چند ماهه پیش سونو سینه دادم کیست داشتم و سینه هام فیبرو کیست بود اون موقع ام ترشح با فشار دست از نوک یه پستان داشتم ابکی بود که دکتر گفت طبیعی قرص گل مغربی داد خوردم دیکه چند وقت بود که با فشار ترشح نداشتم تا امروز با فشار دست فشار دادم ترشح انگار خونی مایل یه قهوه ای از همون سینه ام که کیستم داره الان با وجود کرونا اکثر سونو ها تو شهر ما نیستن به نظر شما طبیعیه؟ البته من تو سونو که چند ماه پیش دادم مجاری شیریم باز بود یک سال و نیمه بچمو از شیر گرفتم حالا این ترشح مایل به قهو های طبیعیع ؟ اصلاخودبخودی نیست فقط با فشار دسته ترو خدا خیلی نگرانم با این شرایط کرونام دکتر نمیشه رفت
- پرده بکارت
سلام دکتر ...من پرده بکارت تیغه ای یعنی دو سوراخ و یک تیغه وسطش و خیلی ضخیم دارم طبق گفته ماما ...بعد گفتن موقع ازدواج درد زیادی خواهم داشت و بهتره جراحی بشه ..اگه نخوام جراحی کنم چطوری میشه درد کمتری داشته باشم؟؟ چون خیلی ترس و اضطراب دارم ...واینکه من قسمت فورشت پارگی دارم میخواستم بدونم خودش ترمیم میشه یا باید چیزی استفاده کنم ؟؟...و اخرین سوالم اینه که پرده تیغه ای هم خونریزی دارم یا نه ؟؟
- امپول
سلام من نابارورهستم برام به خاطرکیست تخمدان امپول واریوپپتیل نوشتن به صورت زیرپوستی حالانمیدونم به بازو برنم یا ناف اگه میشه راهنماییم کنین ممنونش
- قاعدگی دردناک
سلام من چهارده سالمه و حدودن دو ساله دارم پریود میشم تو این دوسال اصلا درد نداشتم و کلا دو روز قبل قائدگی درد خفیف تو پاهام داشتم که با شروع قاعدگی برطرف میشد ولی الان نمیدونم چی شده درد شدید و بی سابقه ای تو کمر و شکمم دارم طوری که نمیتونم بشینم باید دراز بکشم جریان خونریزیمم تغییر نکرده فقط دفعه قبلی که پریود شدم خونریزی خیلی کمتر از همیشه بود بنظرتون خطرناکه و مشکل از چیه؟ اینم بگم من یه مقدارم کم خونی دارم
- سونو
سلام خانم دکتر برام سونوی واژینال برای تعیین فولیکول غالب نوشتین ،کجا برای سونوگرافی برم که دقیق باشه ؟خیلی برام مهمه،ممنونم.
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- جواب سونو گرافی
- افتادن گوشت از رحم
سلام من ۱۸سالمه و یک ساله تو عقدم در روز پنجم پریودی ام تکه ای گوشت سفید مانند پی از رحمم دفع شد این اتفاق یک بار دیگر هم برای من افتاده بود تقریبا ۸ماه پیش ممنون میشم پاسخ دهید با تشکر
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز بنده سرکلاژ شکمی هستم و باردارم اما به خاطر این داروهای مصرفی گاها دچار یبوست میشم ایا زور زدن باعث کوتاه شدن دهانه رحم یا پاره شدن نخ سرکلاژ میشه؟


