Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ادرار
سلام رنگ ادرارزن حامله بایدچگونه باشه
- کیت وحاملگی
با سلام ...خسته نباشید خانم دکتر..خانم دکتر میشه بجای بی بی چک از کیت تخمک گذاری استفاده کرد برای تست حاملگی ..ایا نشون میده جوابو ..چون من الان به بی بی چک دسرسی ندارم و فقط کیت دارم ومشکوکم به حاملگی
- آمپول دیفرلین
سلام. دخترم 10ساله هست، ودوماهه دیفرلین بهش تزریق شده،اگه آمپولو قطع کنیم پریود میشه؟
- ترمیم
سلام وقت بخير ببخشي شما عمل هايمنوپلاستي هم انجام ميدين؟
- بارداری
سلام خسته نباشید، سرکلاژ شکمی هستم آیا در زمان بارداری استفاده از پودر موبر یا اپیلایسون ضرر داره؟چون شدیدا به ژیلت حساسم
- سقط جنین
سلام من 24ابان با عدد قرص سقط انجام دادم بعد قرص 3که مصرف کردم خونریزی کردم وبعد 4قرص خوردم خونریزی زیاد شد یه لخت خون متوسط دیدم همون موقع بعد ساعت 10شب همون یه لخت دیگه ددم خونریزیم دوروز بود بعدش کم شد حالا چتد روز هس که احساس پریودی دارم تست هم انجام دادم دیشب امشب مثبت بود یعنی هنوز باردارم این مسله منو خیلی نگران کرده اگه میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
- ال دی
سلام کودک 9ماهه شیر میدم میتونم از قرص جلوگیری ال دی استفاده کنم تاثیری در کیفیت وکمیت شیر داره
- سلام من در حال مصرف سیپروترون کامپوند هستم و هنوز هفت تا از قرص هام باقی مونده پلی دچار خونریزی شدم چیکار باید بکنم؟
- لخته
سلام خانم دکتر من۲۰ساله ومجرد هستم من روز اول پریودم دل دردوکمردرد دارم بعداز یک ساعت یه لخته به اندازه یه بندانگشت ازم دفع میشه وبعد از دفع اون لخته دردم خوب میشه و خونریزیمم که تا اون موقع زیاده بعد از اون لخته کم میشه میخواستم ببینم خطرناکه؟سونوگرافی هم انجام دادم نرماله ممنون میشم راهنمایی کنین
- ۱-اکوژن در ریه چپ ۲-کلیه ها دارای فولنس
سلام و خسته نباشید . سونوی انومالی انجام داده ام . و در سونو دو مشکل بودش . *کانون اکوژن به ابعاد8/5×8میلیمتر در قاعده ریه چپ جنین رویت شد . یافته های فوق مطرح کننده احتمال یک CCAMکوچک در حد سگمنتال میباشد. *سیستم کلیه های جنین دارای فولنس میباشد.دیامترAPلگنچه3/5و4میلیمتر است . ۱-ایا کانون اکوژن با رشد بچه ،رشد می کند و بزرگ می شود ؟ ۲- ایا هم در ریه و هم کلیه ها مشکلی هست و جای نگرانی هستش ؟ ۳-ایا مشکلاتی در قبل تولد و زندگی بعد تولد بچه هم در ریه و هم کلیه پیش می اید ؟ من به شدت نگران فرزندم و اینده ی پسرم هستم . خیلی ممنون میشم از شما و پاسخگویی شما و راهنمایی های شما .
- خودارضایی
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر. من دختری ۲۰ ساله هستم ۱_آیا خودارضایی در روز سوم پریود برای یه بار و روز آخر پریود برای دوبار فقط با مالش کلیتوریس و بدون وارد کردن چیزی به داخل واژن به پرده بکارت آسیب میزند؟ و سوال دوم اینکه ۲-خانم دکتر من در روز آخر بعد از خودارضایی اول و دومم دقیقا بعدش خون ریزی لزج مانندی داشتم در هر دو خودارضایی در حالی که روز آخر تقریبا پریودم تموم شده بود آیا پرده بکارت من سالم هست ؟ خانم دکتر خودارضایی من در تمام گفته هام بهصورت مالش کلیتوریس و فشار دادن پاها بهم بود و ورود هیچ چیزی به واژن نبود . ممنون خانم دکتر اگر میشه این دوسوال من رو لطفا جواب بدین . ❤
- پریود نامنظم
سلام من ۲۳ سال دارم مجردم و باکره ، تایم پریودم ۷روزه به فاصله ی ۲۱ روز از اخرین روز پریود چند وقت پیش دچار زگیل تناسلی شدم و درمان کردم،بعد از درمان زمان اولین پریودم فقط روز اول خونریزی داشتم و تا ۷ روز خونریزی نداشتم و روز هشتم دوباره خونریزی شروع شد و ۱۶ روز به صورت شدید ادامه داشت. پریود بعدی سرتایم خودش اتفاق افتاد و منظم ، پریود بعدیش هم همینطور. الان ۸ روز از آخرین روز پریودم گذشته و من بازهم پریود شدم ایا میتونه مرتبط به درمان زگیلم باشه ؟ زگیلم با پماد برطرف شد و کاملا خوب شد
- اقدام برای بارداری
با سلام و عرض ادب من تصمیم به بارداری گرفته ام و از این ماه می خواهم که اقدام کنم. اما حدودا یک هفته است به دلیل عفونت لثه قرصهای آموکسی سیلین و مترونیتدازول مصرف میکنم. آیا مصرف این قرصها قبل از انجام لقاح ضرری ایجاد میکنه و تا چه مدت ممکنه تاثیرشون در بدن باقی بمونه؟
- تاخیر پریود
سلام وقت بخیر من از زمان پریودم ۷ روز گذشته پریود نمیشم قبلا ۲۶ روزه میشدم اولین باره عقب افتاده هرروز زعفرون خوردم تاثیری نداشت الان چون میریم مسافرت میخوام پریود نشم تا ۱۰ روز چه قرصی بخورم؟؟؟قرص سیبل تاثیر داره؟؟؟
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیزخسته نباشید .چندسالی هست که مقعدم دچار درد شده که از داخل زخم میشه که اگر یبوست داشته باشم بهدرد وخونریزی دچار میشم دکترهم رفتم پماد آنتی هموروئید استفاده کردم وهم شیاف .ولی ماهی یکبار بعد از پریودم این جوری میشم میشه کمکم کنید باتشکر
- بارداری
سلام خانوم دکتر هفته ۲۷ بارداری گفتین سه ماه سوم شروع میشه برنامه ای ک تو گوشیم نصب کردم مثلا اینجور مینویسه ک ۲۵ هفته و ۶ روز مثلا زیرش نوشته هفته ۲۶ بارداری یعنی وقتی تو هفته قبل میره مینویسه هفته ۲۶ درسته یا میشه هفته ۲۵ بارداری یا وقتی تو هفته ۲۵ ۴ روز یا ۳ روز هستم میشه ۲۶ بارداری ؟
- قرص مدروکسی پروژسترون
به علت اینکه سه ماه یریود نشدم ۴۵ ساله هستم و آزمایش های هورمونی و پرولاکتین طبیعی بود ولی با عدم پریود ضخامت آندومتر به حدود ۱۴ رسیده مدروکسی پروژسترون را شبی ۲ عدد شروع کردم با تجویز پزشک گفتن تا ده شب یعنی ۲۰ عدد بخورم آیا بعد از خوردن ۲۰ عدد باید قطع کنم تا خونریزی شروع شود ؟ دیگه نباید بیشتر بخورم ؟ و جدار رحم بعد از قطع پریود باید به چه عددی برسد تا نیاز به کورتاژ نداشته باشم ؟ و اینکه من سینه هام فیبروکیستیک هست و تعداد زیادی کیست در هر دو سینه دارم آیا خوردن این قرصها برای کیست سینه خطرناک نیست ؟
- کرم موبر در بارداری
سلام ببخشيد ميخواستم بدونم در بارداري ميشه از كرم مو بر براي موهاي زائد بدن استفاده كرد؟ و اينكه در هر ماهي از بارداري مشكلي داره يا نه ممنونم
- خونریزی بامصرف استرادیول
- پفک فست فود
سلام خانم دكتر عزيزم ٧هفتست بارزاري مشكلي ندارم امروز پفك خوردم هوس كردم آيا چيپس و پفك دير به دير هوسي ضرر داره و فست فود له چه فاصله رماني بايد باشه


