Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پروژسترون
سلام وقت بخیر آمپول پروژسترون و قرص پروژسترون یکی هست برای برگشتن پریود از دست رفته یکی هست و یا کدام سریعتر عمل میکند و بعداز مصرف ان چندروز طول میکشد پریودی بر میگردد
- زگیل تناسلی
salam khedmatr khanom doctor chand roze pish b elatr ofonat va kharesh pishe pezeshk raftam bade moaye va teste papesmir goftan k zigile tanasoli daram va goftan datmane ghati nadare hamsaram rabetrhar ziyadi dashte khryli negaranam vaghan darmani nadare?age dare hazine darmanesh chghadrd?mamnon age javab b din vaghan narahatamo negaran
- سلام وقتتون بخیر من پریود شدیدی دارم
لخته های بزرگ دارم درد شکم وپادرد شدید سه سال زایمان کردم هیچ سونوگرافی هک انجام ندادم انقدر لخته ها بزرگ نگران شدم سرگیجه هم میگیرم لطفا راهنمایی کنید
- کیست حاوی fine septa
کیست به قطر43×۳۶
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- مشکل در پریود
سلام از پریودم سه تا چهار روزه گذشته قرص متیل ارگونوین مالئات میخورم ایا بهم کمک میکنه بیفتم خونریزی
- درمان کیست
باعرض سلام ۱۹ سالمه تقریبا دوسالی هست ک متوجه شدم کیست اندومترویز دارم و دارو ضد بارداری دو دوره یک بار یک ماه و سال بعدش سه ما مصرف کردم و دکتر گفتن چون سنم کمه فعلا عمل نکنم.. ایا به تاخیر انداختن عمل مشکلی ایجاد نمیکنه؟ واینکه سینه هام خیلی کوچیکه حتی با مصرف قرص های ضد بارداری تغییری نکرده. چه درمانی وحود داره برای بزرگ شدنش؟
- بطن
سلام ایا بطن جنین پایین میاد ودورسرش نرمال میشه در ماههای اخرص
- خونریزی شدیدودفع لخته خون
سلام هفته شانزدهم بارداری هستم،ناگهانی دچارخونریزی شدیدودفع لخته خون تقریباباندازهیک جگرمرغ شدم ییمارستان رفتم سونوگرافی نشان دادجنین سالم بودوهیچ مشکلی نداشت علت راخونریزی اطراف جفت تشخیص دادن،سرویکس هنگام سلامت 46بودالان35شده در مجاورت انتهای تحتانی جفت کانون اکوفری به ابعاد12×16به نفع هموراژی ناشی از marginaldetachmentofplacentaدیده میشود.جفت در دیواره قدامی وبا گرید1ملاحضه شد با گسترش به ترال راست.
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- کپسول فیفول
سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر ,,,میخواستم بدونم ایا مصرف کپسول فیفول در دوران خونریزی باعث زیاد شدن خونریزی میشود ,,؟
- عدم میل به رابطه
سلام خانوم دکتر عزیز من ۳۱ سالمه و پنج سال ازدواج کردم ولی اصلا میل ب رابطه ندارم بعضی اوقات وقته تخمک گذاری میل جنسیم زیاد میشه و بعد دوروز سرد میشم و شاید بارها تو یک ماه شده رابطه نداشتم من چکار کنم
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست
- ارتا
سلام خانم دکتر قرص شیردهی قطع کردم الان سه هفته است پریود نشدم ،قرصام سرساعت میخوردم فرزندم فقط شیر خودم میخورد،الانم شیر خودم میخوره،چقدر زمان میبره تا پریود بشم ؟
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم وبه علت خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژن استفاده می کنم وقتی از اپلیکاتور استفاده می کنم کمی خون می اید دلیل ان چیست؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر ببخشید من روز 7انتقال جنین بی بی چک زدم و مثبت بود ممکنه باردارباشم ؟؟؟
- تاخیر پریودی
با سلام من ۳ماه پریود نمیشم و بی بی چک هم زدم منفی بنظرتون آمپول پروژسترون برای پریود شدن خوبه ؟
- ۰۰
.........
- کلومیفن
آیا میشه بعد از پریود قرص کلومیفن ره مسرف کنم


