Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست رحم
مایع لوکوله درکولدوساک چیست میشه کمکم کنید
- افزایش اکوی لوپ های روده جنین
سلام من ۲۹ هفته ی بارداری هستم در چهارماهگی اکوژن روده ی جنین رویت شده بودالان هم در۲۹ هفته مختصری اکوژن درلوپ های روده دیده شده دوبار آزمایشات سندروم و دوان داده آن کاملا سالمه ولی میترسم پاسخ شما چیه
- دلشوره و اضطراب در بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر گرامی 38 ساله هستم و قصد بارداری دارم دکتر جان میخواستم بدونم برای رفع دلشوره و اضطراب توی بارداری آیا دارویی هست که به جنین آسیب نرسونه و مصرفش در بارداری مجاز باشه؟ یا راهکاری برا رفع این مشکل بدون دارو سراغ دارید؟ دوسال قبل هفته چهارم بارداری به علت شدت دلشوره و اضطرابی که داشتم متاسفانه سقط جنین اتفاق افتاد چیکار کنم که دوباره این موضوع تکرار نشه تو شهر غریب هستم و کسی پیشم نیست
- ایا نیاز ب عمل داره وچگونه مسخص میشه خوش خیم یا بدخیمبودنش
کیست هیپواکو ب ابعاد ۱۰mmدر ۴mm
- بارداری دوم بعدازعمل سزارین
سلام خانم دکترعزیزم من سزارین شدم و بعداز سزارین ۳ماه باردارشدم یعنی ماه سوم رو تموم کردم و درماه چهارم اقدام کردم باردارشدم خواهش میکنم همه میگن خطر داره منم باردارشدم چیکارکنم که باخطر مواجه نشم هم خودم هم فرزندم خواش میکنم راهکارهای کامل رو بفرمایین
- سرکلاژ
باسلام من سرکلاز کردم والان 18 هفته هستم دچار یبوست شدم امروز خیلی سخت دفع کردم وترسیدم که بخیه هام باز شده باشن امکان هس
- بارداری و پلی کیست
سلام من میخوام اقدام کنم ولی پلی کیست دارم و نمیدونم باردار میشم یا نه و شوهرم مخالف هم هست میخواستم بدونم راهی هست که بشه باردار بشم؟ من به شدت بچه میخوام اما شوهرم خیلی مخالف عذر میخوام که میپرسم اگه نزدیکی بیرونی واژن باشه اما نه داخل..بازم باعث بارداری میشه؟؟
- پریود نمیشم
من حدود 5ماه هست که پریود نشدم سونو انجام دادم یه کیست دونیم سانتی و تنبلی تخمدان دارم دکتر بهم قرص ال دی داد ولی بعد از خوردن دوره کامل هم پریود نشدم دوباره مراجعه کردم دوفامد داد بازم تاثیری نداشت آزمایش هورمونی هم انجام دادم مشکلی نداشتم چیکار کنم
- سرکلاژ
خانم دکتر ،چراسرکلاژشکمی راقبل بارداری میکنن نمیشه توحاملگی دوخت
- درباره داروی دکاپپتیل۱۱.۲۵
سلام ببخشید من دوماه ونیم هستش امپول دکاپپتیل رو تزریق کردم حالم خیلی بده روی اعصابم اثر کرده وهر داروی اعصاب وافسردگی می خورم روم اثری نداره الان باید چکارکنم خسته شدم دیگه ایا نباید هیچ دارویی مصرف کنم چون حالم خیلی بد میشه
- آزمایشات ایمنی و انعقادی
با سلام، من ۳۸ سالمه و بعد از ۵ سال با ای وی اف حامله شدم، هیچ مشکل خاصی خودم و شوهرم نداریم جز تیرویید من که کنترل شدست. ولی همیشه انتی بادی بالا داشتم و هیچوقت پایین نبوده. هفته ۹ حاملگی بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین سقط داشتم با دارو. بخاطر سنم میخوام قبل از اقدام بعدی آزمایش های ایمنی و انعقادی رو انجام بدم. سوال من از خانم دکتر: امکانش هست که این آزمایشات رو در رشت انجام داد؟ کدوم آزمایشگاه انجام میدن و میتونم از شما نوبت بگیرم که زحمت بکشید برام بنویسید؟
- سزارین
سلام خانم دکتر.سزارین رو ییمه قبول مینکنه یا آزاده؟
- بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر خانم دکتر من حدود 51 روز زایمان داشتم الان مشکل بواسیر دارم پولم ندارم برم دکتر پمادی چیزی هست بگیرم لطفا کمکم کنید ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی می کنید
- چگونگی زودتریائسه شدن
۴۵سالمه .یکبارفیبروم عمل کردم دوباره عود کرده یکدوره امپول دکاپپتیل زدم سه ماه پریودنشدم.میخوام برای همیشه یائسه بشم چکاربایدبکنم.
- آوا بوست باعث قطع شدن پریودی میشه
آوا بوست را شب اول پریودی خورم و الان دوشبه میخورم پریودیم قطع شد اصلا خون ندارم چکارکنم
- بارداری
سلام خسته نباشید.من مریض شما هستم.۱۰هفته باردارم برام غربالگری مرحله اول و سونوگرافی نوشتین گفتین تو هفته ۱۱ اول سونوگرافی برم بعد با جواب سونو برم آزمایش انجام بدم.میخواستم بدونم باید هفته ۱۱ کامل تموم بشه برم یا میتونم وارد هفته ۱۱شدم برم؟و یه سوال دیگه:میخوام برم سونو باید از قبل زنگ بزنم نوبت بگیرم؟
- سلام اگه یه قرص سبیبل بخورم دیگه نخوام بخورم اتفاقی میفته؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند ماه بعد از سرکلاژ شکمی میشه باردار بشی و آیا باید استراحت مطلق بکنیم در ایام بارداری وقتی که سرکلاژ شکمی باشیم یا میتونیم آشپزی یا جارو ظرف شستن انجام بدین
- جنین فریز
با سلام و خسته نباشید من ۵ عدد فریز جنین دارم که نوشته شده در کارتم با کیفیت مناسب یعنی چه یعنی گرید چیه؟
- تست پاپسمیر
سلام خانم دكتر ج پاپ گرفتم زنگ زدم مطب دير نوبت دادن ميشه بگين ك مشكل داره يا نه Adeqacy of the specimen satifactory for evaluation. presence of trancsformation zone/endocervical componet. general categorization: negative for intraepithelial lesion or malignancy. Decriptive interprtations: non_neoplastic


