Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لانه گزینی
چند روز بعد از ivf لانه گزینی می شود و نشانه آن چیست
- هزینه انجام ivf
سلام وقت بخیر، هزینه انجام ivf چقدره؟ اگر بخوایم تعیین جنسیت هم انجام بشه چقدر به هزینه اضافه میشه؟
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر. من روز یکشنبه انتقال انجام دادم امروز صبح جمعه یعنی 6روزه که گذشته لکه قهوه ایی دیدم. لطفا راهنماییم کنید. نشانه چی هست.
- آمپول سینال اف
باسلام وخسته نباشید .اگه آمپول سینال اف اشتباهی عضلانی تزریق شود موثر هست؟
- سایز فولیکول
سلام وقت بخیر سوالی داشتم میخواستم بدونم اگر بعد تزریق آمپولهای مخصوص تخمک کشی اگر سایز فولیکول قبل عمل تخمک کشی ریز باشه این سایز فولیکول ها تا روز عمل تغییر میکنه؟بزرگ میشن یا کلا عمل تخمک کشی کنسل میشه؟
- مشاوره تعیین جنسیت
سلام خسته نباشید . ایا ivf برای کسی که دو فرزند دختر داره و تصمیم به بارداری داره صد درصد هست ؟
- سلام من ۱۶اسفندانتقال جنین ۵روزه دارم، بایداز۱۱اسفندآمپول وشیاف پروژسترو استفاده میکردم،فراموش کردم واز۱۲اسفندشروع کردم، نظرشماچیست
- من روز ۱۳ انتقالمه
سلام و وقت بخیر من ۱۳ روز پیش ای وی اف کردم روز نهم و روز دهم بی بی چک زدم هردو مثبت شد . شیاف و آمپول پروژسترون استفاده میکنم امروز ک روز ۱۳ انتقالمه کمی لکه قهوهای دیدم آیا باردارم یا خیر
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- سلام من ای وی اف کردم
پریود کلا نامنظم ماهی دوبار میشه بااهدایی باردارشد یک بار منفی شدقبل اینکه شروع کنمبعد از۱۸روز قبلش دوروز لکه بینی داشتم بعد دکتر گفت اول دوم برای درمان دارو دومین روز شروع کرد الان انتقال هشتمین روز این سری که میشد ۱۸روز هم لکه بینی دیدم منشی پروژسترن روز گفت سه تاش کن بعد لکه بینی داشتم اولدوروز قهوهای بود بعد صورتی کم رنگ شد هیچ علایمی ندارم هرچه اس میدم به منشی میگه باید ازمایش بدی تخمدان راستم احساس ناراحتی میکردم یازدهمین روز مثل ضربان بعضی موقع می زنه میگم به جای اینکه رحمم اونطور باشه بعد بعضی موقع سردرد میگیرم نمی دونم از امپوله یعنی امپول پروژسترن نمی زاره من پریودشم یا ربطی نداره من میگم شاید دارو وامپول نمی زاره قبلا به دکتر گفتم باپریودنامنظم فایده داره گفتند اره من همیشه نوک سینه ام قرمزه گفنم رحمم حتما التهاب داره
- انتقال جنین و زونا
سلام خانمی ۳۸ ساله هستم در حین اقدام برای بارداری از طریق ivf هستم البته بیشتر مراحل رو طی کردم و قراره ۱ ماه دیگه انتقال انجام بدم ولی الان مبتلا به زونا شدم چند روز بعد از بهبودی میتونم انتقال انجام بدم ؟ وآیا بعدش برای جنین خطرناک هست یا نه؟
- ای وی اف
سلام خانوم دکتر من فردا ترانسفر دارم .۳۸ ساله امه اولین بار ای وی اف می کنم ذخیره تخمدانم پایین بودamh۱.۴.قبل شروع پروسه سونو نشدم و لی طی پروسه و سونوهای دوم ،سوم معلوم شد پولیپ13mmmدارم تو قسمت تحتانی رحم .روز پانکچر پزشکم تصمیم گرفت پولیپ رو برنداره چون تعداد تخمک ۴ تا بوده .الان گفتن ۳ تا جنین هست .من راستش نمیفهمم چرا پولیپ رو برنداشتن همینجوری شانس گرفتنش برا من پایینه بعد حالا پولیپ توی بارداری بزرگتر هم میشه ..شما نظرتون چیه
- ناباروری
من یکسال در رویان تحت نظربودم،عمل تخمک کشی هم انجام شد ولی تخمک پوچ داشتم پرونده م مختوم شد،میتونم ازقرص اووابوست استفاده کنم ،۴۵ساله هستم
- کدام دکتر؟
سلام خسته نباشید۳۰سالمه ۴ساله اقدام میکنم ولی باردارنشدم. دوبار iuiکردم. بدون علته ناباروریمون. لطف میکنید پزشک متخصص مرتبط با مشکلمون معرفی کنید برایivf?
- پروژسترون قبل از انتقال
سلام وقت بخیر. از حدود ۵ روزه قبل انتقال پروژسترون تزریق میکنم و محل تزریق کمی دردناک و برجسته شده . ایا میتونم از اتروپات کوچک ب عنوان کمپرس بعد از عمل انتقال هم استفاده کنم یا گرم کردن ناحیه پایین تنه مضره برای انتقال ؟
- سلام من امروز روز ۱۳انتقال بود آزمایش بتا ۱/۲شد ولی سینه هام به شدت درد داره ونوک ان انگاری کبود شده علت؟
- زایمان
سلام خانوم دکتر . من از طریق آی وی اف باردار شده م ولی بجز من و همسرم کسی در جریان نیست . میخواستم بدونم که زمان زایمان صحبتی ازش میشه ؟ چون چنتا از پرسنل اتاق بیهوشی و متخصص بیهوشی از اقوام هستند و من نمیخوام که اونا متوجه بشن .
- سلام هزینه آی وی اف چند هست اگه کسی مشکلی در بچه دارشدنش داشته باشه آی وی اف انجام بده خوبه براش
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر، من 29سالمه ذخیره تخمدانم پایینه در آز amh مهرماه 0.3 بود و آز اسپرم شوهرم کمی ضعیف بود رفتم برای ivf که 3جنین بی کیفیت از 4فولیکول بالغ تشکیل شد .
حدود دو ماه اووبوست مصرف کردم و کلی دم نوش رازیانه و 5انگشت و... و شوهرم هم 45روز فرتیل اید مصرف کرد، بهمن ماه با آز اسپرم نرمال و amh خودم که بهتر شده بود تقریبا 0.9 رفتم میکرو اینجکشن ایندفعه باز 2 جنین بی کیفیت از3فولیکول بالغ تشکیل شد.
لطفا من رو راهنمایی کنید/


