Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افزایش اکوی لوب روده
سونو افزایش اکوی لوبهای جنین تشخیص داده و من دیر مراجعه کردم میگن هیچ کاری نمیش کرد یعنی چی
- آزمایش هورمونی
سلام ، من پریودم عقب افتاده بود آمپول پروژسترون زدم ، اگر روز سوم خونریزی آزمایش هورمونی بدم نتیجه کاذب هست؟ برای سونو ،جهت بررسی تخمدان پلی کیستیک چه روزی از سیکل بهتر هست؟
- تست بارداری
سلام. خانم دکتر من از آخرین بار ک رابطه جنسی با شوهرم داشته ام و شک داشتم ک باردارم چون محافظت نشده بود.. 13 روز گذشته و دیروز ک رفتم آزمایش خون دادم.. میزان هورمون بتا را زده بود نگاتیو یعنی منفی.. حالا این یعنی باردارم یا خیر؟.. آیا میشه به نتیجه این آزمایش مطمئن بود..؟
- ضایعه اکوژن
سلام خانم دکتر ضایعه اکوژن به ابعاد ۱۱*۶*۶ در داخل کاویته رحمی، بیشتر به نفع پولیپ مشاهده شد. نظرتون؟
- عفونت واژن
سلام این چند روزه عفونت کشدار بد بودارم همراه با یکم سوزش وخارش پوماد کلوتریمازول استفاده کردم اصلا خوب نشدم لطفا بگید باید چی استفاده کنم
- کیست
سونو دادم فولیکولی۲۰م م در تخمدان چپ دارم وکیست در اسکار سزارین هم دارم که ۹م م است لکه بینی هم دارم چه کار کنم؟
- در زمان پریودی میشه ازمایش پرولاکتین داد
- پزشکی
سلام من دارم قرص استرادیول مصرف میکنم خیلی حالم بده حالت تهوع و بی حالی دارم شدید چیزی هست عوارضشو رو کمتر کنه
- من دخترم ۷:۵ داره به دلیل بلوغ زودرس تا الان یکبار واریوپپتیل ۲۸ روزه زده. چند روزی هست که از سر گیجه شکایت میکنه آیا به آمپول ارتباطی داره و باید چکار کنم؟ ممنون
- لکه بینی
سلام.۲۸سالمه.متاهلم. ۲۲روز از قاعدگیم گذشته.اقدام کردم واسه بارداری از بعداز پاک شدن. امروز نزدیکی داشتم.اخرشب درد زیر شکم و ترشحات ابکی و اخرم خونی!علتش چیه
- پریناتال
با عرض سلام و خسته نباشید آیا ویتامین آ موجود در پریناتال که 4000lu می باشد در سه ماه اول بارداری برای جنین مضر نیست؟
- سونو رحم
سلام در رحم من اکوی میو متر یکنواخت پیدا شدش این یعنی چه
- اکوژن
سلام من رفتم دکتر سونوگرافی انجام شد اندومتراکوژن صاف متقارن وبه ضخاما ۱۰/۵ حالا میخام بدونم این خوبه یا نه نشاندهنده بارداری هست یانه؟؟؟
- برای عقب افتادن پریود و نداشتن خونریزی یک بار
سلام خسته نباشید من چهار پنج سالی میشه iudدارم ولی الان چهار ماهه عادت ماهیانه ام عقب میفته و این سری که عادت شدم یعنی امروز اصلا خونریزی ندارم درد پا و زیر شکم دارم و فقط یک لخته خون یا لکه بینی دیدم که فهمیدم عادتم علتش چیه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من دوبار میکرو ناموفق با دکتر ظهیری داشتم ،مشکلم آندومتروز در هر دو تخمدان ،همسرم تحرک کمه اسپرم ،ذخیرم ۷۶٪ سنم ۴۵،سوالم اینه با این ذخیره و شرح حال ایا با تخمک خودم برام میکرو انجام میدید
- سلام خسته نباشید من سه تا دختر دارم تک کلیه هم هستم که میخوام باروشای وی اف تعیین جنسیت کنم میخواستم ببینم هزینش چقده
- پریود
سلام خانم دکتر ،من ۲۱سالم هست وبخاطربی نظمی قاعدگی وکیست پس ازمراجعه به پزشک برام قرص دوفاستون تجویزکردن که چهارماه قراربودمصرف کنم وتواین مدت پریودم منظم و دوره ها۲۷روزه بود پس ازمراجعه مجددبه پزشک کیست تخمدانم برطرف شده بود وپزشک قرص مدروکسی پروژسترون راتجویز کردن برای پنج دوره الان یک دوره رومصرف کردم ولی الان توی یک ماه یبار۱۸(طبق نظم قبلی)یبارم الان سیم توهمون ماه عادتم آیادلیل ناراحت کننده ای وجودداره ؟البته قبل ازدوفاستون قرص مرلین هم تحت نظر پزشک مصرف کردم . ممنون ازراهنمایی های عالی شما🌹🌹🌹
- وجود توده اکوژن
وجود توده اكوژن در سمت چپ كليه
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر با ی زایمان زود رس میشه برای بارداری بعدی سرکلاژ شکمی انجام داد؟
- واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر بهترین روش شستشوی اندام تناسلی چیست؟ منظورم داخل واژن نیست. همون محیط بیرونی و اطراف واژن. شستشو با آب و صابون و یا ژل های شستشو؟ راه های پیشگیری از خارش واژن رو لطفا بفرمایید. مشکلی که ما خانم ها همیشه برامون بوجود میاد. متشکرم


