Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری و ….
با سلام در ماه هشتم بارداری هستم و به دلیل بارداری پرخطر استراحت مطلق هستم . دچار یبوست شده ام یعنی دفع در روز یکبار دارم که امروز متوجه شدم مقعدم خونی هست . دردی ندارد اما بعد از دفع امروز کمی احساس سوزش دارم . راه درمان چیست ؟؟ خطرناکه ؟؟
- نامنظم بودن پریودی
ابعاد رحم 55*33 م م ضخامت اندومتر 6 م م تخمدان راست 31*19 م م و چپ 27*15م م این سونو رو امروز دادم گفتند مشکلی نداری ولی دو. ماهه پریود نشدم دلیلش چیه؟ مجردم 26سالمه
- سقط جنین
من میخوام سقط جنین انجام مجبور این کاربکن جنین ۱۱هفته و۲روز میتونم انجام بدن
- زایمان
سلام وقت بخیر ۳۷ هفته و ۳ روزه باردارم ولی سونوگرافی ۲ هفته تاخیر در رشد نسبت به سونوگرافی قبلی زده ولی وزن نی نی هم گفته نرماله می خواستم بدونم حالا می تونم هفته بعد سزارین کنم یا ممکنه مشکلی واسه نی نی پیش بیاد؟
- قرص سیبل
من pco داشتم و طبق دستور پزشک، سیبل مصرف می کردم و هنوز هم مصرف می کنم. الان pco خوب شده اما برای نظم پریود گفتن تا ۶ ماه دیگه مصرف این قرص رو ادامه بدم. داروخانه روی جعبه قرص نوشته از روز سوم قاعدگی مصرف بشه. بروشور میگه از روز اول. من میخوام همزمان تاثیر جلوگیری هم داشته باشه. دقیقا از چه روزی باید مصرف قرص رو شروع کنم؟ آیا درسته که میگن از روز اول تا پنجم پریود بهترین زمان مصرفه؟و اینکه اگه بخوام هر ماه از روز سوم پریود بسته جدید رو شروع کنم، دو سه تا از قرص سفید ها می مونه. چیکار باید بکنم؟
- زنان
سلام دکتر من ۳۱ برج تیر پریود شدم. اللن ۲۴ مرداد هم پریود شدم . خطرناک هست ؟
- آیا من باردارم؟
سلام من تنبلی تخمدان دارم سه ماه از قرص سیبل خوردم سه ماه بعد سیپروترون کامپاند ، پریودام تقریبا نامنظمه ، با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و با دستم آلتش را مالیدم و ارضا شد منی رو دستم نریخت،، خودش با دستمال پاک کرد، بعد از ارضا بغلم میکرد و دو سه دقیقه بعد واژنم رو مالید با دستش ، من شک دارم که نکنه دست اون یا دست خودم روش پیشاب یا منی داشته و به واژنم زدیم ، در یک ماه دوبار رابطه همین مدلی داشتیم بار اول دو روز بعد پریودم و بار دوم هشت روز بد از پریودم ، آیا من باردارم؟؟؟؟ ، چیکار کنم ،؟؟؟کمکم کنید زود بگید
- کلیتوریس
سلام من 18 سالمه و مجردم.چن باری با مالش کلیتوریس خودمو ارضا میکردم.امروز متوجه شدم کلیتوریسم وجود نداره و اطرافش و داخلش ی چیزای سفیدی قرار گرفته و خود کلیتوریس نیست.میشه راهنماییم کنید.باید چیکار کنم .
- سلام درعرض دو روز پریود شدم ایا مشکلی نیست
- توده کلیتوریس
سلام من ابتدای کلیتوریس زیرپوست یک برامدگی به اندازه عدس یا کوچکترمثل توده حس میکنم ک وقتی بهش دست میزنم کمی درد داره دلیل این برامدگی چیه؟قبلا نبود و ازبیرون دیده نمیشه فقط وقتی دست میزنم حسش میکنم
- مشکلات زنانه
من خارش بیش از حد دارم گاهی و اینکه عفونت دارم هم ترشح هم اینکه بیرون از بدنم یعنی دقیقا چسبیده به واژنم یه دونه های در امده شبیه زگیل تناسلی ولی زگیل نیست چند ساله پیش هردکتری رفتم خوب نشده .چیکار کنم؟کجا برم؟
- هیستروسکوپی
با سلام آیا دکتر یا مرکز خاصی در رشت وجود داره که بدون آسیب به هایمن بتونه پولیپ رو به وسیله هیستروسکوپ خارج کنه(برای ویرجین ها)؟
- ژولیت
سلام لیزر ژولیت انجام میدین؟هزینه ش چقد؟
- عمومی
ابله مرغان چند روز پریودی رو عقب میندازه؟
- پیش بارداری
باسلام خدمت دکتر گرامی.مدت شش ماه است ک بدلیل تنش واضطرابی ک داشتم تحت نظرپزشک ایندرال.بوسپیرون.پاروکستین مصرف کردم تااینکه تصمیم ب بارداری گرفتم وبتدریج داروهامو قطع کردم ولی دوباره اضطرابم شدت گرفت.نزد دکتر اعصابم رفتم وبرام بوسپیرون وبوپروپیون تجویز کردن وفرمودن تاوقتی فهمیدی حامله ای بخور.سوال من اینه مصرف این داروها درپیش بارداری ضرری برای جنین نداره چون شنیدم مصرف داروی اعصاب باعث ناهنجاری جنینی میشه.باتشکر
- لکه بینی وقت پریودی
سلام خانم دکتر من قرص دروسبلا برای جلوگیری از بارداری میخورم وپریود نمیشم فقط پنج روز لکه بینی دارم آیا مشکلی دارم یا از عوارض قرص هست
- اقدام کردیم برای باردارشدن
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من نامنظمی پریددارم ومدروکسی پروژسترون شبی 2عدداز14پریدمیخورم به مدت 10شب این دفعه لتراکس لتروزول داد گفت ازسوم قاعدگی تا 5روزبخوردم برای تحریک تخمدان من خوردم، تنبلی تخمدان دارم اون یکی ماه 13 فروردین پریدشدم واین ماه 12اردیبهشت پریدشدم از19اردیبهشت اقدام کردم برای بارداری تاچندروز اقدام کنم ؟؟مرسی ازجوابتون
- خونریزی بعد1هفته مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام من دوره دوم مصرف قرص سیپروترون کامپاند را دارم الان روزه هفتم مصرف قرص خونریزی پیدا کردم چیکار کنم؟ قطع کنم؟
- امپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشید.من فیبروم دارم دکتر ۳ دوز امپول واریوپپتیل تجوزیر کردن..دوزسوم ک زدم فرداش ب خونریزی افتادم مثل پریودی بودولی حجمش کمتر..پاک ک شدم..الان ۶ روزه پاکم باز دوباره شروع شده انگارک پریودم حجمش خیلی زیاد نیست..میخاستم بدونم اون قبلی ک ب خونریزی افتادم میتونه عوارض امپول باشه؟تاچ زمان ممکنه ادامه پیدا کنه ممنون
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟


