Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص لونسترول تاریخ گذشته
ایا از قرص اورژانسی که ۱۰ ماه از تاریخش گذشته میتوان جهت امیزش بدون پیشگیری استفاده کرد
- لکه بینی
سلام خانم دکتر ۵۱ ساله هستم وتعدادی میوم هم دارم ماه قبل به علت پی در پی بودن پریودی ولکه بینی شدید به مدت ۴۰ روز دکتر برام قرص جستیران به مدت ۱۵ شب تجویز کردند.وگفتند پریودی بعدی اگر بعد از ۱۰روز باز همان مشکل پیش اومد باید کورتاژ تشخیصی انجام دهم.الان ۱۰ روز گدشته خونریزی ندارم فقط دستمال توالت که استفاده میکنم به ترشحات صورتی آغشته میشه.به نظر شما کورتاژ تشخیصی لازم هست ؟وآیا درمانی برای این مورد وجود دارد؟ممنونم
- بدن سازی و بارداری
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر ایا ورزش بدن سازی( استفاده از تردمیل و دوچرخه و۰۰۰) دراویل بارداری ضرر دارد؟من یکبار سقط خودبخودی به علت حاملگی پوچ داشتم میخواستم بدونم بدن سازی برام مشکلی ایجادمی کند یا خیر با تشکر
- سلام خسته نباشید من هفته14بارداری عددIT=2/2mm هست عدد نرمال ITچند است؟
- قرص دوفامد چندماه مصرف کنن
چندماه اقدام به بارداری کردم وقرص دوفامد میخوردم وهنوز باردارنشدم 4ماه میشه .بخاطر ماه محرم وصفر دیگه اقدام به بارداری نکردم وقرص دوفامداز شب 15 نخوردم بخاطرهمین شب 20تومن دوباره پریود شدم زیاد شدید نیست چه کارباید بکنم
- بارداری
روز8.9.10 پریودم آمپول سینال اف دارم روزی دوتا.آیا همزمان باید بزنم دوتاشو یا ن؟
- خاملکی
سلام،ایا خوردن جندقاشق عسل در روز ضرر داره برای جنین:
- قرص وروژست وپریود
با سلام مجرد هستم و دوماه قرص وروژست خوردم و لکه بینی کمی داشتم و یک ماه نخوردم و مجدد شروع کردم به خوردن و سر تاریخ پریودی خودم مججدد پریود شدم با اینکه هر روز قرص میخورم طبیعی است؟ خطر نداره قرص رو ادامه بدم؟
- قرص دوفامند
۲شب قرص دوبمند نخوردم الان چکار کنم
- سلام من هفته ۹بارداری بودم باقرص سقت کردم روز ۹رفتم سونگرافی گفتن یک سانت نیم مونده باقرص حال میشه؟؟
- با سلام
با سلام دخترم ۳۴ سالشه و مجرد کیست یونی لکولار به ابعاد ۳۲*۱۷ در تخمدان راست داره لطفا بفرمایین دلیلش جیه؟ لطفا بفرمایین خطراتش چیه؟ لطفا بفرمایین درمانش به چه نحوه؟ سپاسکزارم
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر روزتون بخیر. من میخواستم واسه عمل لابیا پلاستی بهتون مراجعه کنم میخواستم ببینم آبا شما این جراحی رو تو مطبتون انجام میدین؟ الان تو این ایام کرونا هم مطب باز هست ؟ آیا غیر لیزر جراحی این عمل رو هم تو مطب انجام میدین ؟خانم دکتر من حتما باید این عملو به همین زودیا انجام بدم.
- سلام من بیست هشتم پریود شدم پنجم شدم زمان تخمک گذاری من
- پلیپ رحم
سلام خسته نباشید،داخل سونوی پلیپ به اندازه ۱۷*۶میلیمتردیده شده ،دکتربهم قرص پروزسترون دادن وگفتن ممکن پلیپ نباشه به مدت ده شب این قرص رامصرف کن وبعدسونوانجام بده ولی الان من روزهشتم هست که این قرص رامصرف کردم ودوره ام شروع شده میخواستم ببینم مشکلی هست الان بایدچکارکنم
- پریودشدن بعدازخوردن یک هفته قرص مدروکسی پروژسترون الان بایدداروراقطع کنم؟
سلام من بعدازیک هفته خوردن قرص مدروکس پروژسترون پریود شدم الان باید دارو راقطع کنم؟۴شب دیگه دارم تا تموم بشدلطفامراراهنمایی کنید
- خون در ادرار
سلام سرکار خانم دکتر . دیروز به طور ناگهانی و بدون سابقه قبلی بعد ادرارم خون بسیار زیاد دیدم . بعد وقتی خودم شستم دیگه چیزی نبود حتی سرکار رفتم اومدم همه چ ی اوکی بود تا برای بار دوم دوباره تکرار شد همین وضعیت ادرارم کاملا تمیز بود ولی بعدش دوباره خون اومد و دیگه بعد یک روز این حالت تکرار نشده. همون دو بار اتفاق افتاده به نظرتون میتوته از چی باشه؟
- قرص دروسبلین
با خوردن قرص دروسبلین چندین ماه و یکبار در این مدت ریختن مایع منی داخل واژن آیا تاثیر دارد و بارداری صورت میگیرد؟
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و یک مسئله ای ذهنم و در گیر کرده من ۱۲ سالگی پریود شدم کو یک الی دو ماه قبل از شروع اولین پریود دو بار یکی دو قطره خون در لباس زیرم دیدم و بعد از گذشت یک ماه پریودام شروع شد آیا این قطره خون ها طبیعی بود و مرتبط با پریود بود یا چیز دیگری ؟ خیلی نگرانم ممنونم از شما
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن الان ۲ماهه باردارم سه تاسزارین داشتم سه سال پیش سومین سزارین وانجام دادن الان روی بخیه هام سوزش داره وقرمز شده لطفا راهنماییم کنین.ممنون
- واکسن گارداسیل
سلام واكسن گارداسيل دز اول رو تزريق كردم خونريزي پريودم شديد شده سوالم اينه كه آيا گارداسيل روي پريود تاثير گذاره يا خير؟آيا با اين وجود بايد از ادامه تزريق دو مرحله بعد صرف نظر كنم؟


