Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عوارض قرض اورژانسی تاریخ گذشته
سلام وقت بخیر باعرض معذرت،موقع نزدیکی کاندوم پاره شدومن دوتاقرص اورژانسی خوردم ولی بعدمتوجه شدم که تاریخش مال 2020هست،آیانیازهست دوباره قرص بخورم. ممنون ازراهنماییتون
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۲۲ سالمه و مجرد فاصله ی استاندارد بین مقعد تا واژن باید چه قدر باشه آیا خیلی زیاده من احساس میکنم برای من فاصله ی زیادی بینشون نیست و تقریبا به هم خیلی نزدیک هستن ممنون میشم راهنماییم کنید
- آمپول واریوپپتیل
با سلام و احترام. دختری ۸ ساله دارم که برای پیشگیری از بلوغ زودرس، متخصص غدد کودکان آمپول واریوپپتیل براش تجویز کرده. تا الان ۴ آمپول تزریق کرده. چند روزی است از دل درد شکایت میکنه، در واقع درد در دو طرف شکم (پهلوها) احساس میکنه. میخواستم بدونم این درد میتونه مربوط به واریوپپتیل باشه. خیلی ممنون و متشکر
- سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین که نمیشود؟؟؟؟؟
سلام ویتاگنوس باعث سقط جنین نمیشود؟؟؟؟؟؟
- لیزر سفیدی واژن
سلام میخواستم بدونم شما برای تیرگی واژن و اطراف مقعد لیزر انجام میدید. اگر که انجام میشه چند جلسه معمولا باید انجام شه و هزینش چقد میشه؟
- سلام ویتامین د3و50000روزی چند تا مصرف کنم وقرص دگزامتازون0/5روزی چند تا مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفاً
- درد شدید در کمر و لگن
سلام من هر دکتری رفتم عکس گرفتن ازمایش دادم میگن سالمی و فقط گفتن التهاب در کمر یه پماد دادن ولی من خوب نشدم درد در ناحیه زیر شکم دارم و در زمان پریود شدید تر تحملش برام سخته و گاهی هم کمرم بی حس میشه و دست راستم از ارنج تا نوک انگشتانم تورو خدا بدادم برسید مردم از درد
- سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه با نوک سینه ها خود ارضایی میکنم ایا واسم ضرر داره ایا بعث بزرگ شدن سینه میشه
سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه خود ارضایی با نوک سینه ها میکنم میخواستم بپرسم که آیا واسه سینه ضرر داره آیا باعث بزرگ شدن سینه میشه
- سلام وقت بخیر ببخشید اگر زمانی که قرص پرژستوران استفاده میکنیم نزدیکی هم داشته باشیم ولی جلو گیری نداشته باشیم باردار میشویم
- اولین رابطه
سلام وقتتون بخیر من دو روز پیش اولین رابطمو داشتم همون روز بعد از رابطه خون ریزی تقریبا زیادی داشتم اما دیروز خون ریزیم خیلی کم شد در حد لکه بینی اما دوباره امروز خون ریزی داشتم احساس میکنم واژنم زخم شده باشه چون در دهانه واژنم بریدگی میبینم خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بکنید بنظرتون آسیب دیدم یا ممکنه منجر به عفونت بشه؟
- لکه بینی بعدازنزدیکی
سلام خانم دکترمن نزدیک یک سال هست که بعدنزدیکی وهرمعاینه ای خونریزی دارم میشه جواب پاپ اسمیرم رانگاه کنین وبگین مشکلی هست یانه
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- لخته خون
من ۴۱ سال دارم و متاهلم. بارداری هم نداشتم. ۴ سال قرص ضد بارداری مصرفکردم که اخیرل قرص ضد بارداری روقطع کردم که ۱۲ خرداد پریود شدم والان یک هفته بعد از اتمام پریود لخته قهوهای ازم دفع شد به خاطر قطع داروست؟
- چرا به محض خوردن پروژسترون ب خونریزی شدید افتادم؟
سلام من قاعدگی های نامنظم و طولانی مدت داشتم به پزشک مراجعه کردم و با توجه ب سونوگرافی هیچ مشکلی در رحمم نبود دکتر برام پروژسترون نوشت ک مصرف کنم که دفعه ی بعدی ک پریود شدم آزمایش هورمون بدم اما با خوردن اولین دونه از پروژسترون خونریزی شدید گرفتم آیا طبیعیه؟تا کی ادامه داره؟اگر قطع نشد چی؟
- خراش پرده بکارت
سلام من چندروز پیش پیش یه متخصص رفتم تا برگه سلامت بگیرم دکتر گفت ک پردت خراشیده شده نمیتونم بهت برگه بدم من نامزدم دکتر ینی نمیتونم برگه بگیرم
- قرص گیم اپ
باسلام قرص گیم آپ اشتهاآور برای کسی که میوم داره مضر دوسال زایمان کردم قبل زایمان هم میوم داشتم
- نامنظم بودن پریود
سلام من کیست تخمدان داشتم و دکتر رام قرص سیبل رو به همراه اسپیرونولاکتون تجویز کردن تا یک سال مصرف کردم و سونوگرافی دادم کیست هام از بین رفته بود ولی بعد دوماه دوباره پریودم نامنظم شده علتیش چیه؟ دوباره باید قرص سیبل و اسپیرونولاکتون رو مصرف کنم؟
- عمومی
سلام خانم دکتر من خیلی نگران بکارت هستم تا حالا رابطه ی جنسی نداشتم ولی متاسفانه خود ارضایی می کردم که الان ترکش کردم .لابیاهای خارجی واژن من در انتهای واژن به شکل ۷ به هم وصل میشن آیا این شکل از واژن طبیعیه؟ و ربطی به پارگی واژن داره آخه یه جا خوندم اگه مهبل واژن به شکل ۷ باشه نشانه ی پارگی بکارت هستش لطفا راهنمایی کنید
- ناباروری
کرایو و فریز رحم چیست


