سلام کلمه اکوژن یک توصیف سونوگرافی است
بعضی نسوج در سونوگرافی چنین تصویری ایجاد میکنند
مثلا در داخل رحم پولیپها اینگونه هستند
توضیحات بیشتری در رابطه با اکوژن را میتوانید در این نوشته ببینید:
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟
- ایا ضربه به رحم خطرناک است؟
سلام وقت بخیر توروخدا منو راهنمایی کنید من 16سالمه و امروز توی مدرسه دوستم به شوخی ضربه زد زیر نافمم و بالای مثانم ک همون رحم است یکم بعدش من درد پریودی در کمر و شکمم حس کردم و پریود شدم ولی لکه، و دوران پریودم هم هست یعنی توی این چندروز باید میشدم ولی الان که اومدم خونه کمرم درد میکنه و زیر دلم یعنی جای ضربه
ممکن است بخاطر پریود درد داشته باشم؟ و خیلیی میترسم که خطرناک نباشه مثل نازایی و اینا لطفا منو راهنمایی - سلام خسته نباشید من ۸ ماه ازاین قرص جلوگیری درزسپتو میخورم میخام جراهی فیستول واژن برم آیا قبلش چند هفته قط کنم ؟که دچار آمبولی نشم ؟
- بعدازسقط یک ماه گذشته پریودنشدم
سلام من سقط داشتم ساک حاملگیم پوچ بودالان یک ماهه پریودنشدم امکان بارداری وجودداره خطری نداره
- آیا استفاده همزمان اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپناد و متفورمین مشکلی دارد؟
آیا استفاده همزمان اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپناد و متفورمین مشکلی دارد؟
- ترشحات سبز رنگ
سلام
وقت به خیر.
خانم دکتر من مدتیه ترشحات سبز رنگ واژن دارم.
علائم دیگه هم درد اطراف واژن هست. زیر دلم هم کمی درد می کنه. قرص فلوکونازول 150 خوردم و مترونیدازول 500 خوردم خوب نشدم. حالا دارم کلیندامایسین 300 می خورم هر شش ساعت ولی بازم تا الان که دو روز می گذره هیچ بهبودی حاصل نشده. چون باکره هستم نمی تونم داخلی معاینه بشم. از نظر شما چیکار کنم؟ با وجود بکارت می تونم کشت ترشحات بدم؟ بکارتم اسیب نمی بینه؟ خیلی نگرانم که PID بشه - سلام خانم دکتر من امروز آزمایش بتا دادم ۸.۸۳ بود ای وی اف بود تاریخ انتقال ۱۸ ۸ بود به نظر شما امکان بارداری هستش
- ضخامت اندومتر ۱۱
با سلام من ۴۵ سالمه و موعد پریودم فقط،دوروز لکه بینی داشتم پس از سونو و آزمایش یه کیست ۳سانتی با جدار نازک درتخمدان چپ داشتم و ضخامت اندومتر دوهفته بعد از پریود که فقط،لکه بینی بود ۱۱ بود دوتا پروژسترون تزریق،کردم الان ۱۰ روز گذشته و هیچ خونریزی،نداشتم آخر هفته موعد پریودمه که قراره بعدش مجدد سونو بدم این ضخامت چه مشکلی میتونه ایجاد کنه؟
- قرص دوفامد
اگر این قرص را دکتر ۴۰ عدد تجویز کرده باشه شبی ۲ عدد اگه یه شب یادمان رفت مصرف کنیم باید چیکار کنیم؟
- زنان
سلام وقت بخیر دکتر جان من سینا اف باید روز ۷ پریود باید تزریق میکردم اشتباهی روز ۶ زدم. و اینکه دکترم گفته بود ۷،۸،۹،۱۰ تزریق کنم. الان یعنی فردا تزریق کنم یا نه؟
- میتوانیم در زمان پریودی قرص نورم اسکین ۲۰ بخوریم
- تفسیر آندوسکپی معده
لطفا این را تفسیر کنید آیا سرطان معده است؟؟ specimen received in formalin labeled as antrum consists of one fragment of soft creamy tissue measuring 3mm in diameter ts in one block and stained by h&e and giemsa staining methods
- خونریزی غیرطبیعی
باسلام خدمت خانم دکتر من بعداز کوتارژ اولین پریودم ۱۲ روزه طول کشیده چکار باید کنم
- درد شکم بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول طبیعیه؟؟؟؟
سلام من برای اولین بار دیشب یه اپلیکاتور از این پماد به داخل واژنم ریختم و از یک ساعت بعدش شکمم درد گرفته و انگار باد داخل شکم و معدم جمع شده در صورتی که هیچ چیزی نیست میخواستم بدونم این درد طبیعیه یا خیر؟؟؟؟؟ سوال بعدیمم اینه که الان که رفتم سرویس بهداشتی چیزی از پماد بیرون نیومد مشکلی نداره؟؟؟
- قرص استرادیول بعدانتقال نصرف کنیم
ایااسترادیول بعدانتقال مصرف کنیم
- سلام همسرم قرص دپاپکس20مصرف، می کند آیا من که می خوام باردار شوم خطرناک است
- نازایی
سلام خانم دکتر ایا کسی که تنبلی تخمدان داره و با دارو پریود میشه،ولی با دارو هم هرماه تخمک گذاری داره،اگه مشکل دیگه ای نداشته باشه،زود باردار میشه ،یا با وجود تخمک گذاری با دارو بارداری طول میکشه؟؟؟؟
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟
- پریودی طولانی و لکه بینی
باسلام من بعد از يك هفته پريودي يك هفته لكه بيني داشتم ترشحات مشكي قهوه اي بعد از يك هفته دوباره پريود شدم علت چيه
- سقط جنین
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو دوقلو باردار شدم شش ماهم بود که سقط شدن خیلی ناراحت شدم الان ده روز میشه که سقط شدن شکمم خیلی درد میکنه خیلی اذیتم لطفاً بهم بگین باید چیکار کنم لطفاً جواب بدین


