Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تخمک اهدایی
خانم دکتر اگر از تخمک اهدائی برای بارداری استفاده کنیم نیاز است پریودیمان باشخص اهدا کننده یکی شود یا راه حل دیگری دارد./با تشکر
- سلام من کیست اندومتریوما دارم قرص دورسبلا مصرف میکنم و دکترم بهم گفته نباید اصلا پریود شم ولی الان پریود شدم و نمیدونم مصرف قرصمو قطع کنم یا نه؟
- سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
- ایا ضربه به رحم خطرناک است؟
سلام وقت بخیر توروخدا منو راهنمایی کنید من 16سالمه و امروز توی مدرسه دوستم به شوخی ضربه زد زیر نافمم و بالای مثانم ک همون رحم است یکم بعدش من درد پریودی در کمر و شکمم حس کردم و پریود شدم ولی لکه، و دوران پریودم هم هست یعنی توی این چندروز باید میشدم ولی الان که اومدم خونه کمرم درد میکنه و زیر دلم یعنی جای ضربه
ممکن است بخاطر پریود درد داشته باشم؟ و خیلیی میترسم که خطرناک نباشه مثل نازایی و اینا لطفا منو راهنمایی - امپول ضد بارداری
سلام ،من از انقضا امپول ضد بارداری دو ماه هست که میگذره اما یک ماه مداوم پریود هستم خیلی نگران هستم من باید چه کار کنم دکتر ؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام.سونو گرافی رحم اندازش ۱۰۷.۴۵.۶۲ سن ۳۷ لطفا راهنمایی کنید
- نازایی
سلام خانم دکتر، خودم سالم هستم،ولی تحرک اسپرم شوهرم ۱۷ درصد است،آیا با این وضعیت میتونیم بدون مراجعه به دکتر و درمان شدن باردار شویم.؟؟؟
- برجستگی روی واژن
سلام من ۲۰ سالمه و هیچگونه رابطه ای نداشتم
چند سالی هست متوجه چند دانه در قسمت زیرین ورودی واژن شده ام که مانند گوشت اضافه هستند و کمی حالت اویزان و کوچک و در هر دو طرف هستند بزرگ نشده اند درد ندارند و ترشحی هم ندارند و مثل جوش نیستند یا حالت کلم مانند ندارند، پریودهای خیلی نا مرتبی دارم از همان ابتدا، و هرسال ازمایش هورمونی انجام داده ام و هورمون هایم مشکلی ندارند
ممکنه خطرناک باشه؟ و تشخیص شما چیست؟ با تشکر - فولیکول غالب وکانون اکوژن
فولیکول غالببه قطر ۲۰میلیمتر وکانون اکوژن به قطر ۱۹/۵میلیمتردر تخمدان راست واتساع در ورید های لگنی و وریدهای داخل میومتر با حداکثر دیامتر۷/۵میلیمتر هست
- تداخل دارویی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من صورتم جوش میزنه و دکتر پوست برام قرص راکوتان نوشتن و هورمون هام هم مشکل دارن دکتر زنان هم برام قرص سیبل نوشتن الان دکتر پوست گفته سیبل رو مصرف نکن چون اثر راکوتان رو خنثی میکنه نظر شما چیه
- خودارضایی
سلام خانم دکترمن ۲۲ سالمه حدودسه سال خودارضایی دارم یه چیزی هرجی بایدخودم ارضاکنم ترکش نکردم دوماه عفونت شدیدواژن دارم دل دردشدیدسوزش خارش داروخوردم خوب نشدم ادرارنمیتونم کنم بستریم کردن الان بستریم چندروز برام سوندگذاشتن سونوواژینال نمونه برداری الان برای چی دکترمیخوادعملم کنه فقط مادرم میدونه خواهرم درجریان به من نمیگن البته من برای خودارضایی بستری شدم بیمارستان روانپزشکی ازاونجا انتقالم دادم زنان زایمان به قدرعفونتم زیاد پوشک میزارم خارش شدید که زخم شده نگرانم عملم کنند دکترم خانم دکترکریمی هستن من خارش دارم اینقدر سختم بازم خودارضایی داشتم توروخدا بهم بگیدعمل چیه عفونت ادراری نداشتم سوند برام چراگذاشتن میترسم وقتی
- پلی کیستیک
سلام.دخترم مجرد و ۱۵ سالشه.pco تشخیص داده شده .بعد از اولین پریود در ۱۲ سالگی دیگه پریود نشد.به این صورت که فقط با دارو پریود میشه.دکتر دوفامد ۱۰ تجویز کرده.به این صورت که ۱۰ شب ،شبی دوعدد مصرف کنه بعد از پریود ۴۰ روز صبر کنه در صورت پریود نشدن دوباره به طریق قبل مصرف کنه.میخاستم بپرسم که این طریق مصرف درسته و تاثیر داره؟
- قرص اورژانسی وعقب افتادن پریود
خانوم دکترمن اواخرمهرماه رابطه داشتم مایع داخل رحمم شدنیم ساعت بعدهمزمان دوعددقرص اورژانسی اوسیز۷۵ خوردم،۹ آبان پریود شدم کوتاه مدت وسبک بود ولی پریودی این ماهم یک هفته عقب افتاده بیبی چک هم زدم منفی بوده آیا باردارم
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- پریود
چرا در دوران پریود مقعد خیلی درد میکند
- سلام من آمپول واریو پپتیل زیر جلدی رو یکماهه تهیه کردم و فراموش کردم داخل یخچال نگهداری کنم آیا قابل استفاده هست؟
- خونریزی بعدازسقط
من امروز ۲۹روز سقط داشتم هنوزم خونریزی قطع نشده
- سقط جنین
سلام من یکشنبه هفته پیش سقط خود به خودی داشتم ووطبق سونو ۶هفته و۳روزم بود الان بعد سقط بقایایی باقی مونده به ابعاد۶*۸*۹وبه حجم ٠/۳سی سی الان این چقد میشه وخودش دفع میشه؟ جای نگرانی وجود نداره استرس دارم با پریودکه بخام بشم رفع میشه
- درمورد اکوفری
کانون اکوفری در سینه ب چ معناست
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم


