Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی طولانی
من ۱۸ سالمه دوماه که پریودیم نامنظم شدهو طولانی سونو هم دادم دکتر گفت مشکلی نیست وقرص داد ولی هیچ تغییری نکرد وهنوز خونریزی دارم شدیدترین قبل
- مصرف سیبل بعد از ال دی
باعرض سلام و خسته نباشید من چندین دوره ال دی مصرف کردم و حالا پزشکم برای تخمدان پلی کیستیک سیبل تجویز کردن نحوه ی مصرف سیبل بعد از ال دی به چه صورته؟۷روز فاصله بیفته؟
- پریود مجدد
سلامو وقت بخیر .من دکتر زنان رفتم برای اینکه پریود مجدد شدم بفاصله کم، برام قرص استورمارین و دوفامد داده من مجردم اینا موردی که نداره برای استفاده؟
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید چن وقت پیش یک شکاف بزرگی در قسمت راست بیکینی من ایجاد شد ک خارش شدیدی هم داشت ولی خود به خود بعد یه هفته یا ده روز خوب شد الان دوباره در ناحیه واژن دچار خارش های شدیدی هستم مخصوصن وقتی میخابم شروع به خارش ازار دهنده ای میکنه همچنین پریودیم این دوره عقب افتاد و دو روز اول تنها چند قطره خون اومد و دو روز بعد کمی و روز پنجم هم خون ها قهوه ای هستند چیکار باید بکنم؟!
- لکه بینی
سلام .۲۴سالمه مجردم. وقتی پریود میشم درد شدید درکمر،زیرشکم و پاهام احساس میکنم طوری ک نمیتونم کاری انجام بدم.خونریزیم طبیعی هستش نه کم نه زیاد.الان تقریبا دو ماهه پریود نشدم، حدود یک ماهه فقط لکه بینی قهوه ای دارم و درد شدید کمر دارم طوری ک نمیتونم خم و راست بشم.ممنون میشم راهنماییم کنید علتش چیه خیلی استرس دارم.چن روز دیگم نوبت دکتر دارم.
- باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
باسلام من ۱۴سالمه و ده روز زودتر پریود شدم میخواستم بدونم مشکلی ک نداره؟؟دو بار این اتفاق افتاده ی بار ۱۰روز زودتر شدم و اینبار ۹روز
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
- کیست
ببخشید میشه این قرص رودو. هفته مونده به عادت ماهیانه شروع کرد .دکتر برای کیست داده
- دردزیر شکم سمت چپ
سلام وقت بخیر ۵ ماه که دردزیر شکم سمت چپ دارم اوایل در زمان پریودیم از روز ۵درد زیر شکمم شروع میشد وتا ۱۵ روز ادامه داشت اما این ماه اصلا دردم قطع نشده بیشترم شده به حدی که شدید میشه نمیتونم راه برم دکتر برام قرص دروسبلین تجویز کرده آیا تاثیری داره؟
- ابله مرغان
سلام خانم دکتر سنم ۴۰ هستش والان ۴روزه ابله مرغان گرفتم وامروز یک دفعه لکه بینی دارم انگار که میخوام پرویید بشم دلیلش چیه .مشکلی نداره چون ابله مرغان خیلی سنگین گرفتم خواهشا جواب بدهید در ضمن ایودی هم دارم
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و چهار ماه پیش سقط کردم بعد از سقط پریودام منظم بود و مشکل نداشتم اما این ماه باید شانزدهم پریود میشم ک نشدم و ب جای پریود سع روزه لکه بینی دارم و درد زیر شکم ک دردش مثل پریود شدنه و همش زیر شکمم و پهلوهام صدای قارچ قور میده علتش چیه
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر من چندین ماهه که قرص سیپروترون کامپاند و به موقع و سر ساعت مشخص برای پیشگیری از بارداری استفاده میکنم. وقتی قرص ۲۱ تموم میشه معمولا ۴ تا ۵ روز بعد خونریزی پریودم شروع میشه. پس از پایان قرص ۲۱ تا ۵ روز بعد که قراره پریود بشم، هیچ قرصی ندارم که مصرف کنم. حالا سوالم اینه که توی اون ۵ روز اگر نزدیکی داشته باشم، باید چیکار کنم؟ نیاز به استفاده از روش های دیگر ضد بارداری هست و یا چون ۲۱ روز مداوم قرص مصرف کردم هیچ روش دیگری نیاز نیست و میتوانم نزدیکی با خیال راحت داشته باشم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر فراوان
- قرص سیبل
- رفع تیرگی واژن
سلام دكتر ليزر رفع تيرگي انجام ميدين؟؟هزينش حدودا چقدره
- بلوغ زودرس تزریق آمپول واریوپپتیل۳/۷۵باعث نازایی میشه
دخترم ۹سالودوماه بردم دکتر آزمایش ومچ دستشو عکس گرفتن با توجه به اینکه سینش کمی برجسته شده رشد استخوانیش ده سالو نیم بود آمپول دادن یک ساله استفاده میکنه دوباره عکس مچ گرفتم تشخیص دادن یک سال هم بزنن ولی نگرانم درآینده بآعث نازایی نشه ممنونم پاسخ بدین ادامه بدم یا نه ممنون
- دارو
سلام خانم دکتر... آیا داروهایی که میتواند باعث جواب منفی کاذب بشوند در آزمایش بارداری، فقط در آزمایش ادرار تاثیر میگذارند یا در آزمایش خون هم تاثیر گذارند؟..
- کیست بارتولن
سلام...من الانچند ماهه کیست بارتولن دارم ۲۱ سالمه مجرد هستم.دکتر رفتم گفت با سرنگ تخلیه میکنم برات ولی من ترسیدم که دردش خیلی زیاد باشه و انجام ندادم.ولی الان تصمیم گرفتم ک برم و تخلیه کنم..درد تخلیه با سرنگ تا چه حدِ؟؟
- پودر کیدی لایکت
با سلام وخسته نباشید کودک من سه ماهشه ودوسه روزه که اسهال داره ایا میتونم پودر کیدی لایکت بهش بدم وطریقه مصرف ان برای نوزاد سه ماهه چگونه است
- سقط ناموفق
من هفته پیش در۷هفته گی قرص سقط استفاده کردم ولی نیوفتاده باید چیکارکنم


