Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضروری
باسلام.من پی سی او دارم قرص مصرف میکردم ماه یازدهم پریودنشدم ودیگع قرص مصرف نکردمسیپروترونکامپاند میخوردم الان ماه دوازدهم پریودنشدم اگر رابطه بدون دخول داشته باشم امکان بارداری هست
- سلام .خانم ۳۸ ساله هستم ،دکتر برام آمپول واریوپپتیل تجویز کردند ،دوز دوم رو هم استفاده کردم دو روز پیش، ولی هنوز لکه بینی دارم😭
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- قرص اورژانسی
اگر بعد ۲۰ساعت قرص اورژانسی مصرف کنیم ایا احتمال بارداری وجود دارد
- سلام من سه ماه پیش پولیپ دهانه رحم داشتم دکتر سرپایی برداست قرص جستیران روزی یدونه برام نوشت بعد بیست و یک روز قطع کردم ده روز بعد پریود شدم روز هشتم پریودیم خونریزیم زیاد شد دوباره همون قرص و ادامه دادم بعد ۹ روز خونریزی قطع شد دوباره بیست و یک روز دیگه خوردم و دارو رو قطع کردم ایندفعه بعد دو روز پریود شدم دوباره روز هشتم خونریزیم شدیدتر شد دکترم دوباره قرص جستیران و امپول لوپرومر ۳/۷۵برام نوشت گف یماه قرص و بخور و امپولم بزن ومن الان ۵ روزه امپولو تزریق کردم ولی هنوز خونریزیم قطع نشده میشه راهنمایی کنین ممنون من ۴۴ سالمه
- اندومتریوز
سلام وقت بخیر، ببخشید من اندومتریوز و کیست اندومتریوما دارم، دکتر امپول واریوپپتیل دادن سه ماه متوالی، الان میخوان دو نوبت دیگه تمدید کنن، من میخوام یائسه دایم بشم، ایا با تزریق متوالی این امپول واریوپپتیل یائسه دایم میشم؟ چند نوبت باید بزنم که یایسه دایم بشم. ممنون
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- سلام من کیست اندومتریوما دارم قرص دورسبلا مصرف میکنم و دکترم بهم گفته نباید اصلا پریود شم ولی الان پریود شدم و نمیدونم مصرف قرصمو قطع کنم یا نه؟
- فتق نافی
سلام خسته نباشید من فتق نافی۱۲میلی دارم وقصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل از بارداری باید عمل کنم یا مشکلی نداره؟؟؟
- پیشگیری از بارداری
بعد از چند روز بعد از مصرف ال دی اثرش شروع میشه که بتونم نزدیکی داشته باشم.ممنونم
- قطع پریود
سلام یک سال ودوماهه زایمان طبیعی کردمه شیر خودم را به کودک میدم مدام سینه ام را میمکه اما هنوز پریودهام بر نگشتنه در صورتی که قبل بارداری سر موقع اتفاق میافتاد وبعضی وقتها درد پریودی دارم اگر میشه راهنماییم بفرمایید
- بارداری با بتای پایین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من ۲۰ روز پیش انتقال جنین انجام دادم اولین آزمایشم بعد از دو هفته بتا شد ۲ ؛بعد از ۴۸ ساعت دوباره آز دادم بتا شد ۲،۷ ؛ به من گفتن داروهاتو قطع کن ؛هنوز حتی لکه بینی هم ندارم ،فقط یه دریایی شبیه پریودی دارم اونم خفیف، به نظرتون نیازه دوباره آزمایش بدم یا ز طریق سونو میشه فهمید که باردارم یا نه؟ آخه زیر شکمم هم سفت شده
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر با وجود یک زایمان زودرس میشه سرکلاژ شکمی انجام داد چون یک بار دیگه توان رفتن همه اون مسیرها رو ندارم و خیلی میترسم دوباره شکست بخورم میخوام راه مطمئن انتخاب کنم
- سلام من ۱۲هفته باردارم سنم ۳۳هستش آزمایش غربالگری کم خطر شده گفتن تکرار کنم ماه بعد به نظرتون خطرناک؟
- سلام تعیین جنسیت
سلام برای تعیین جنسیت دختر با ìui مزاحمتون شدم دوتا پسر دارم من که سنم بالای چهله می تونم یا این آرزو ی دختر دار شدن رو به گور ببرم😪😪😪
- تیرگی واژن
سلام و خسته نباشید. من ۱۷سالمه و مجرد هستم .سوالم اینه که من واژنم خیلی خیلی تیرس و بابت این من خیلی نگرانم چون از دوستان خودم که میپرسم اونا میگن که سفیده .و من از نوره همیشه استفاده میکنم اما بازم تیرس .میخوام ببینم باید به دکتر زنان مراجعه باید بکنم حتما یا اینکه طبیعیه
- عدم خونریزی در رابطه جنسی
با سلام بنده حدود ۷ ماهی میشه عقد کردم اوایل رابطه که داشتم خیلیم کم بود یعنی تا کمی از سر آلت بعد یواش یواش مقدارش رو بیشتر کردم تا خود سر آلت اما خونریزی نداشتم چندماهی تا همین حد بود الان از سرالت بیشتر شده فقط یک بار انجام دادم اینو بازم خونریزی نداشتم هنوز دخول کامل ندارم علتش چی میتونه باش ؟؟؟؟
- آمپول واریوپتیل
با سلام من مجرد ۴۰ ساله با سابقه سرطان تیروئید و ید درمانی و بیماری صرع هستم. با آزمایش نشان داد که دچار یائسگی زودرس دارم میشوم و هورمون درمانی انجام دادم دو دوره قرص استروژن و دوفاستون خوردم و اثر کرد . دوده سوم حین مصرف قرص استروژن پریود شدمشدید و قرص را قطع کردم . دکتر بهم آمپول واریپیتول ۳.۷۵ را تجویز کردند که پریود نشوم . ترسم از این هست که با وحود ترزیق آمپول باز هم لکه بینی و پریود شدم ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید چجوری بفهمم که برای باردار شدن بعد دو یا سه سال بعد مشکلی وجود نداره باید چه ازمایشاتی انجام بدم
- مصرف قرص استرادیول
سلام من بخاطر نازک بودن ضخامت اندومتریوز دکتر بهم قرص استرادیول تحویز کرد من بعداز یک ماه مصرف خونریزی پریودم فقط یک روز اونم در حد لکه بینی شد میخاستم بپرسم چقدر طول میکشه که پریودم به حالت عادی برگرده خیلی ممنون


