Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف ژلوفن بعد از قرص اورژانسی
سلام قرص ژلوفنوو 3 ساعتو نیم بعد از قرص اورژانسی خوردم اثر قرص اورژانسیرو از بین نمیبره؟؟
- عفونت واژن
سلام .من قارچ واژن گرفتم دوبار از پماد کلورتیمازول استفاده کردم خوب نشدم برای سومین بار که رفتم دکتر برام میکونازول تجویز کردن از شب اول که استفاده کردم به لکه بینی افتادم شب سوم استفاده کردم بیشتر شد لکه بینیم.
- ترشحات بارداری
سلام من دو ماهه باردارم. از اول بارداری ترشحات آبکی بی رنگ همراه با ترشحات غلیظ زرد رنگ بدون بو و بدون خارش دارم. .البته روی دستمال کاغذی زرد رنگ نشون میده .طبیعیه یا عفونته؟
- نزدیکی
سلام
من موقع نزدیکی، با آنکه بیشتر از یک ساعت طول میکشه، از شوهرم دیرتر ارضا میشم. مشکل دارم؟ باید به پزشک مراجعه بکنم؟ - بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- خونریزی از اثر ضربه به قسمت چپ پایین شکم
ام من سه بار سابقه سزارین دارم و دیشب پسرم ده سالش است بالگد به چپ طرف زیر شکمم زد وچند دقیقه بعد خونریزی کردم وده روز هم به عادت ماهیانه مونده آیا لازم است به دوکتور مراجعه کنم یا خیر
- زگیل
با سلام خانم دکتر من قبل برف خدمت تون امدم و شما آزمایش HPV pCRرا برام نوشتید . ازمایش از هم اوردم اهدهمکاران شما ، داخل اوردند و به من گفتند مشکلی ندارد .می خواستم دوباره حضوری خدمت تان برسم که این جریان کرونا پیش آمد . در معاینه فرمودید که در دهانه واژن حالت زبری وجود دارد .حالا با این ازمایش یعنی زگیل یا تبخال ندارم ؟ ببخشید این ازمایش نشان می دهد که خدای نکرده سرطان نباشد
- کیست کمپلکس اندکس راست
در اندکس راست کیست مولتی لوکوله با سپتاهای متعدد و ضخیم به ابعاد بزرگتر از 240*182*135 میلیمیتر رویت میشود.که به ساپ هپاتیک چپ و اپی گاستر امتداد یافته.جواب سونوم هس خیلی نگرانم. میشه بگین درمانش با چیه و اینکه خطرناکه
- فیستول
سلام من نمیدونم این مشکلی ک من دارم فیستوله واژن هست یا ن یه مدتیه باد معده از واژنم خارج میشه و چطوری بگم ب همون بدبویی و افتضاحی خیلی میترسم برم پیش پزشک چون اگر فیستول باشه و بگن عمل اصلا حاضر نیستم انجامش بدم🥺توروخدا راهنماییم کنین
- قرص اورژانسی لازمه
سلام من سه ماه قرص سیپرو ترون میخورم این ماه 8 شب خوردم دیشب یادم رفت امروز رابطه پرخطر داشتم الان لازمه اورژانسی بخورم؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- پریود نامنظم
سلام مجرد هستم من قرص سیبل رو شروع کردم ولی دیشب یادم رفت بخورم امروز طهر خوردم الان پریود شدم بخاطر قرص هست آیا ؟ ۱۸ روز بعد از پریودیم هست
- مصرف قرص سیبل برای جلوگیری
من pco داشتم و طبق دستور پزشک، سیبل مصرف می کردم و هنوز هم مصرف می کنم. الان pco خوب شده اما برای نظم پریود گفتن تا ۶ ماه دیگه مصرف این قرص رو ادامه بدم. داروخانه روی جعبه قرص نوشته از روز سوم قاعدگی مصرف بشه. بروشور میگه از روز اول. من میخوام همزمان تاثیر جلوگیری هم داشته باشه. دقیقا از چه روزی باید مصرف قرص رو شروع کنم؟ آیا درسته که میگن از روز اول تا پنجم پریود بهترین زمان مصرفه؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه و از وقتی ک یادمه پریود نامنظم داشتم و الان خیلی وقته پریود نمیشم. میخواستم بپرسم علت چیه. پرمویی ندارم. چاق هم نیستم و ۶کیلو کمبود وزن هم دارم.
- نامنظم بودن و تداوم پریود با مصرف قرص
سلام.وقت بخیر دختری ۲۰ ساله و مجرد هستم.مدتی است با نامنظم بودن پریود مواجهم.پس از مراجعه به پزشک و سونوگرافی متوجه شدم تخمدانی پلی کیستیک هست.دکتر قرص ال دی.اسپرونولاکنون و سیبل تجویز کرده دو قرص اول رو طبق دستور پزشک مصرف کردم اما پریودم شروع شده و بطور مداوم پریود هستم .مشکل چیست
- کوچک بودن lnt.os درسونوگرافی به چه معنی هست؟ توروخدا جواب بدید ضروریه تشکر
سلام درسونوگرافی من نوشته شده که تصویر یک ناحیه mass like کوچک بودن lnt.os مشخص وبایک ناحیه شبیه Ext.Os درسمت راست مجاور سرویکس رویت شد که ممکن است یک partialcervix باشد .خواستم بپرسم این کوچک بودن lnt.os به چه معنی هست؟ آیا این کوچک بودن یعنی عضوی از رحم من رشد نکرده .؟ممنون میشم بگید که lnt.os به چه معنی هست؟
- سلام حالا ۱۲روز میشه که کرونا گرفتم صبح که از خواب بیدار شدم چشم هام فوف کرده دلیلش چی میتونه باشه
- آزمایش amh
سلام
من ۲ اسفند ۹۶ سقط در ۵ هفته داشتم که اولش با لکه بینی شروع شد و بعد لخته خون داشتم و درنهایت سقط شد. در تاریخ ۱۶ فروردین عادت ماهیانه شدم که روز ۶ام عادت آزمایش amh دادم که ۴.۸ بود. میخواستم بدونم که آیا خوبه و یا اینکه مشکلی وجود داره؟ - آیا پولیپ های رحمی خطرناکند


