Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- انجام پی آر پی
سلام من امروز پی آر پی انجام دادم لکه بینی دارم عین پریودی و پا درد دارم فردا هم انتقال دارم عادی هست یا دارم پریود میشم
- پریود
سلام خانم دکتر من دوشیزم و ازدواج نکردم ماه پیش پریود شدم ولی قهوای رنگ و کم بود و این ماه فقط یک لکه کوچیک دیدم و بعدش اصلا درد کمرم دارم چیکار کنم
- ایذبی سی
سلام من نزدیک دو ماه پریود نشدم و خیلی دارو استفاده کردم و نمی خوام باردار بشم چند بچه هم دارک بچه آخریم.هم خیلی کوچیکه باید چی کار کنم که پریود بشم چ دارویی مصرف کنم
- زیگیل تناسلی
داخل واژنم یه چیز هایی هست من مجردم خیلی نگرانم نمیدونم چی هست
- بارداری
با سلام. فرموده بودین آزمایش بارداری بدم ( بعد از میکرو که جواب منفی شده بود ، ماه اول پریود شدم . ولی ماه دوم ده روز گذشته بود ولی پریود نشدم. فرمودین آزمایش بدم ). ولی جواب آزمایشم منفی شد . علت این تاخیر چیه . ده روزه که درد پریودی دارم و بعضی روزا حالت تهوع دارم
- سلام خسته نباشید من مجردم ۲۰ سالمه دو روزه زیر شکمم نبض میزنه ول میشه میشه لطفا راهنمایی کنید
سلام من دخترم ۲۰ سالمه مجردم ۲ روزه زیر شکمم نبض میزنه و ول میشه میشه راهنماییم کنید لطفا
- بلوغ زودرس
با سلام یک سال پیش متوجه بزرگ شدن دخترم شدم که کلاس اول بود با مراجعات مکرربه پزشک و انجام آزمایش هورمونی و رادیولوژی و سونوگرافی متخصص غدد آمپول واریوپپتیل را برای دخترم شروع کردن .الان دو دوز را تزریق کردم ولی احساس میکنم رشد سینه هاش هنوز ادامه داره. چند ماه بعداز شروع درمان دارو اثر میکند. دارو رشد سینه ها را هم متوقف میکند یا فقط پریود را به تاخیر میاندازد.
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
سلام من ۵۲سال دارم عمل فیبروم کردم بعد یه سال خونریزی شدید دارم دکتر میگ باید رحم رو درآورد هتروژن دارم
- پرده بکارت
سلام من موقعه ای که ۱۰ یا ۱۱ سالم بود از سر کنجکاوی خودمو انگشت کردم خیلی ارام وارد واژنم کردم انگشتام خیلی بلند نیست ۱یا۲ سانتش مونده بود تا ته بره یادم نمیاد که خون امد یانه الان از جلو اینه خودمو نگاه میکنم کامل بستم و چیزی معلوم نیست الان یعنی پرده من زده شده
- خارش واژن
سلام من قسمت خارجی واونم خارش داره، متاهلم ، چیکارکنم؟ ژل بانوان هم استفاده میکنم ، آیا قطعش کنم؟ چه پماد بزنم؟ براخارش داخل وخارج واژن
- خونریزی
سلام خسته نباشید ،روز ۴پریود هستم دو روز که از خواب پاشدم دیدم که خونریزی از عقب داشتم علتش چی میتونه باشه؟روزا نیستم فقط شب زمانیکه خواب بودم ،خطرناک هستش؟
- روزه گرفتن قبل از پریودی
سلام من 29 دی قراره پریود شم و 25 دی میخام برم اعتکاف میخام بدونم روزه گرفتن باعث میشه من زودتر پریود شم؟ میشه جواب بدیدددد
- مصرف قرص اورژانسی
باسلام و وقت بخیر من باهمسرم در ماه آبان رابطه محافظت نشده داشتیم. فردای اون روز من قرص اورژانسی استفاده کردم و از اونجا که ۱۵ هرماه منظم پریود میشم توی ماه آذر پریودنشدم. آزمایش بتاهم دادم دائم بی بی چک هم مصرف میکردم همه منفی بودن.آذرماه که پریود نشدم دی ماه هم متاسفانه نشدم. پیش متخصص زنان رفتم بهم چندتا قرص دادن گفتن یه هفته بعداز مصرف این قرص ها پریودمیشی.من درحال مصرف این قرص ها هستم که متاسفانه دوباره رابطه محافظت نشده ما تکرارشد و من نگران شدم و از ترسم فورا یک ساعت بعداز رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم. فکرکنم هورمون هام کاملا بهم ریخته. ممکنه که پریودبشم؟ویا ممکنه که بارداربشم؟
- آمپول دیفرلین
سلام من بعد کورتاژ تشخیصی خونریزی قطع نمیشد اول قرص مجسترول تجویز شده بعداز ۵روز آمپول دیفرلین قرص مجسترول رو هم بخورم یاقطع کنم خونریزی زیاد بوده ۳روز قطع شده الان دوباره شروع شده ممنون میشم پاسخ بدید
- اکوی مایومتریال هموژن وفاقدضایعه فوکال یامنتشراست وتخمدانهاباحجم افزایش یافته راست (۳۶*۲۱*۱۸م م وحجم ۸سی سی _چپ ۴۲*۲۵*۱۸م م وحجم ۱۱سی سی )حاوی فولیکولهای متعددمحیطی (۹_۲م م )واسترومای اکوژن مشاهده شدند جهت برسی ازنظر .
سلام خانم دکتر من ۳۱ساله ام ۶ساله که ازدواج کردم ویه بچه دارم والان حدود یه سال که این علائم رودارم میشه راهنماییم کنید استرومای اکوژن چی هستن ایاخطرناک هستن ؟؟بایدچکارکنم
- عقب انداختن پریود.
سلام خانم دکتر خدا قوت من بیمار شما هستم ۴۱ سالمه ۶ خرداد باید پریود میشدم که نشدم به دلیل استرس و ..بی بی چک منفی هست ولی به دلیل در پیش داشتن مراسم مهم فعلا نمیخوام پریود بشم الان چه کاری میتونم بکنم تا فعلا عقب بیفته؟ممنون
- تاخیر در پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من چندین ماهه پریود نشدم چیکار باید بکنم دکترم رفتم ولی تاثیر خاصی نداشت
- اکوی میومتر غیر یکنواخت است.آ دنومیوزیس خفیف
باسلام.من۴۱سالمه.آندومتریوزداشتم که همراه باسزارین برداشتم.بعداز۵سال دوباره برگشت که دکترعبداللهیان آی یودی میرناگذاست برای درمان که بررگترنشه.یکساله که گذاشتم .الان رفتم سونوگرافی آزادبخش گفته تخمدان راستم کیست مشکوک به آندومتریوما۳۲در۲۹م م
وهم اکوی میومترغیریکنواخت است آدنومیوزیس خفیف.ضخامت آندومتر۴م م است لطفاراهنمایی میکنید.نگران شدم خیلی - پریودی
باسلام من الان ۱۰روز پریودم عقب افتاده و دوتا امپول پروژسترون باهم زدم (۲۶ام امپولو زدم)اما هنوز پریود نشدم و هیچ علاعمی ندارم .میخاستم بدونم چه دلیلی دارع و اینکه واقعا امپوله اثرمیکنه ؟چقدباید صبرکنم تا امپول تاثیرشو بزاره منپریود شم؟


