Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام من پرده بکارت ندارم قبلا با کسی رابطه داشتم باز هم میشه گواهی بکارت گرف اخه نامزدم یکم گیره و باید حتما یه گواهی تحویلش بدم
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - تبخال ناحیه تناسلی
سلام و عرض ادب چند روزی است دچار تبخال تناسلی شده ام و هر روز وضعیت بدتر شده بطوریکه حتی دستشویی رفتن برام به شدت دردناکه میشه لطفا راهنماییم کنیین سپاسگذارم
- پریودنامرتب
سلام دکترمن ۳۳سالمه والان یکسال یکماهه بچه سومم بدنیااومده وتاالان دوبارمرتب پریودشدم من ۴آدرواکسن سینوفارم دوزاولوزدم ولی بااینکه اثلابعدپریودم نزدیکی نداشتم پریودم عقب افتاده میتونه اثرواکسن باشه؟ممنون ازراهنماییتون
- قرص اورژانسی و ژلوفن
سلام من تقریبا پس از ۹ ساعت مصرف قرص اورژانسی ؛ از قرص ژلوفن استفاده کردم ایا این امر باعث خنثی شدن قرص اورژانسی میشود؟؟
- سلام من سه بار سزارین شدم که آخرین بار ۳سال پیش بود.الان یه هفته لی می شه که سمت راست بخیه ها ازداخل چیزی اندازه ی یه نخود زیر شکمم احساس می کنم که درد هم داره.درآخرین بخیه هست.یه مدت خوب بود دوباره بعد ازیه هفته درد می کنه..لطفا می شه راهنماییم کنید علتش چیه؟ممنون
- پرده بکارت
سلام ببخشید من یه سوال درباره پرده بکارت برای دخترم دارم دخترم ۱۹ سالشه یه چند باری بدون لباس با پتو خودارضایی کرده اصلا خونریزی نداشته ولی درد داشت راستش خیلی استرس داره ممنون میشم بهم بگید پرده بکارتش آسیب دیده ؟
- پریود نشدن
سلام ایا حرارت دمای بدن رو هروز سر یک ساعت مشخص اندازه گیری کنیم زمان تخمک گذاری مشخص میشود که نزدیکی بدون جلوگیری داشته باشیم برای باردار نشدن یا چه روزهایی میتوان نزدیکی ایمن داشته باشیم با خیال راحت یا بعد از رابطه قرص مصرف کنیم خطر دارد در طولانی مدت ممنون میشم جواب بدید
- بعد از قطع مدرکسی پروژسترون پریود نمیشم
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم چند وقتیه نامزدم دخول صورت نگرفته اصلااا اما خب یکم نگرانم چون قرص مدروکسی پروژسترون قطع کردم ۳ روزه پریود نشدم یکم نزدیکی داشتم ولی خب دخول نبود..الان باید چکار کنم
- سینه
سلام وقت بخیر علت بزرگ کوچیک بود سینه چیه؟ سینه سمت چپ از راست بزرگتر هست؟ باید بخاطر این ب دکتر مراجعه کنم؟ متاهلم و یک زایمان داشتم
- قرص جلوگیری
سلام سنم ۳۵ ساله دوتا فرزند دارم همیشه از کاندوم استفاده میکنم ولی این دوماه آخر احساس میکنم به کاندوم حساسیت دارم عفونت قارچی درست کرد سوزش وخارج گرفتم تا دو ماه دیگه هم به کودکم شیر میدم بعد دوسالش تمامه میشه یه قرص کم عوارض بهم معرفی کنید
- کیست تخمدان
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، من خانمی 35 ساله و مجرد هستم با قد 168 وزن 70 کیلوگرم بنا به درخواست خودم از دکتر تقاضای سونو نمودم و یکماه پیش سونو انجام دادم جواب سونو به شرح زیر است :سونوی پستان در پستان چپ توده هایپواکو با حدود ماکرولوبوله با احتمال pribably benign mass به ابعاد 14 در 8.5 میلیمتر و به فاصله 13 میلیمتر از سطح پوست در ساعت 3 در areolar margin به همراه یک کیست کوچک به دیامتر 5 میلیمتر در مدیال آن مشاهده شد که با توجه به oblique orientation ترجیحا بیوپسی از آن تحت گاید سونوگرافی و یا در غیر اینصورت سونوگرافی نزدیک آن دو تا سه ماه بعد توصیه می شود . راستش آقای دکتر من خیلی میترسم و بیوپسی انجام ندادم به نظر شما باید حتما نمونه برداری انجام شود ؟؟؟در مورد سونوی رحم کیست حاوی اکوی داخلی به ابعاد 37 در 36 میلیمتر با احتمال اندومتریوما و یا کیست هموراژیک در تخمدان راست مشهود است دکتر به من داروی duphaston تجویز کردند اینجانب بسیار نگران می باشم اگر لطف کنید و بنده رو راهنمایی نمایید ممنون خواهم بود متشکر
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید CBD دیامتر 4میلیمتر وپورت 8میلیمتر دارد ینی چی.
- my daughter
peace upon you doctor.I'm from karbala iraq my daughter hurt .her hymen when she was a child now she is 17 years old and we want to do a hymnoplasty in iran so could you do it please
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه کسی که لاغره و تنبلی تخمدان داره،ورزش کردن مفیده؟؟؟
- زنان
سلام من ۹ بهمن کورتاژپولیپ انجام دادم بعد هر نزدیکی سوزش ودرد دارم و کمی لکه هم می بینم ۴۷ سال سن دارم ایا این نشانه عفونته یا زخم میخواستم بدانم چه دارویی باید استفاده کنم .به داروی جنتا و امیکاسین حساسیت دارم ممنون اگه راهنماییم کنین
- جراحی سینه
سلام دکتر شرف الدین جراحی کاهش سایز سینه انجام میدن؟
- کیست داخل شکم جنین که داخل اعضای شکم نیست خطرناک است
سلام من هفته ۳۳بارداری هستم سونورفتم دکترم گفتن که سه عددکیست در بالای مثانه دیده شده احتمال ۷۰درصدتااخرزایمان جذب میشود خواستم بدونم که اگر جذب نشه خطرناک هست برای بچه ونیازبه جراحی داره؟
- سلام چندساعت بعداززدن امپول زدبارداری میتوان نزدیکی داشت
- سلام فولیکولی به پیامبر ۲۲م.م درتخمدان راست خطر داره


