Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام دکتر جان روز خوش قبل از هرچیز بابت وقتی ک میزارین و پاسخگو هستین سپاس گذارم دکتر جان من متاسفانه به دلیل هیدروسالپنکس شدید دو طرفه ناباروری ثانویه دارم و باید ای وی اف کنم دکتر که اول بهم پیشنهاد ای وی اف دادن گفتن کل کارهای ای وی اف رو انجام میدیم و قبل ازانتقال اول لوله های خراب رو برمی داریم بعد انتقال ولی بدلیل هزینه های سنگین مرکز خصوصی رفتم مرکز دولتی متخصص اونجا گفتن اول باید لوله ها برداشته بشن بعد دارو برای تقویت تخمدان پانکچر و در آخر انتقال انجام میدیم حالا سوال من اینه که اینکه لوله ها قبل از پانکچر برداشته بشن مشکلی پیش نمیاد یا باید اول کارهای تخمک کشی انجام بشه بعد برداشتن لوله ها.....
- کیست تخمدان
سلام من سنوگرافی دادم ودران قید شده که اندومتر به ضخامت ۸/۵میلی،به صورت اکوژن درفاز ترشحی میباشد.بقایای کیست لوتءال ۱۵میلی درتخمدان دیده شده،معنی ان چیست وایا خطرناک است؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من از شما در بارهی فرورفتگی و کوچک شدن کلیتوریس پرسیدم فرمودید اگه پریودام منظمه و با محرک محیطی معمولی احساس طبیعی دارم جای نگرانی نیست... من پریودام منظم هست ولی منظور از احساس طبیعی من مثلا با دیدن یه عکس یا فیلم راحت تحریک میشم خواستم بپرسم مشکلی هست ؟؟؟ ممنونم انشاءالله همیشه سلامت باشید
- سوزش
سلام ازروزسوم پریددچارسوزش ادراروخارش واژن شدم لطفاراهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام دکتر ...من پرده بکارت تیغه ای یعنی دو سوراخ و یک تیغه وسطش و خیلی ضخیم دارم طبق گفته ماما ...بعد گفتن موقع ازدواج درد زیادی خواهم داشت و بهتره جراحی بشه ..اگه نخوام جراحی کنم چطوری میشه درد کمتری داشته باشم؟؟ چون خیلی ترس و اضطراب دارم ...واینکه من قسمت فورشت پارگی دارم میخواستم بدونم خودش ترمیم میشه یا باید چیزی استفاده کنم ؟؟...و اخرین سوالم اینه که پرده تیغه ای هم خونریزی دارم یا نه ؟؟
- آندومتریوز
باسلام وخداقوت .خانم دکتر من دوسال پیش بخاطر آندومتریوز جدارشکم جراحی شدم .الان باتوجه به چندین سونویی که انجام دادم .پلاکهای آندودر لگن وتخمدان ها دیده شده ودسونوگرافی آخر هم تخمدان چپ کوچکتراز تخمدان راست شده است .وبشدت دردزیر شکم ودرد لگن دارم آمپول میکرورلین هم دوماه پیش زدم اما دردم اصلاکم نمیشه وبامسکن ها هم فقط یه ذره حالت گز گز درد پیدا میکنم ولی درداصلی سرجاشه .می خواستم ببینم نظرشما چیه؟وچه تشخیصی میدین آیا راه درمانی هست ؟ باتشکر از شما که وقت میزارید وپاسخ میدین 🙇
- سلام ایا قرص رویال باعث نازایی میشود
ایا قرص رویا نازایی میارد
- سلام. من یه دختر ده ساله دارم. که به خطر اینکه پریود نشه دکتر به اون آمپول واریوپپتیل ٣/٧۵دادهو باید ٢٨ روزه میزدم ولی یادم رفته و ٢٩ روزه زدم؟ آیا پریود میشه؟ یا براش مشکلی پیش نیاد؟
- بلوغ زود رس دختران
سلام خانم دکتر عزیز دخترم ۱۰سالشه وزنش ۶۰ کیلو هست و آزمایشات نشون داده پریود تا شش ماه دیگه شروع میشه آیا آمپول دیفرلین باعث عقب افتادن پریود میشه؟؟؟
- مشاوره جنسی
سلام من ۲۸سال دارم دکتر من ده ساله ازدواج کردم وتا الان نتونستم باهیچ دکتری صحبت کنم درباره این موضوع...من موقع نزدیکی فقط ازطریق مالش ارضا میشم وگرنه درهیچ صورتی ارضا نمیشم با نزدیکی پیش نوازی وریلکسی روهم امتحان کردم ولی تاثیری نداشته این موضوع خیلی ناراحتم میکنه میخواستم بدونم شما راهکاری دارین یا این که دارویی چیزی داره این مشکل که مصرف کنم ؟؟
- سقط
سلام خانم دکتر من ۳ بار تا الان سقط داشتم در هفته های ۱۷ ۱۹ ۲۳ هفته عمل هیستروسکوپی کردم نارسایی سرویکس تشخیص داد ، در دوتا از بارداری هام سرکلاژ شدم انا بازم سقط شد، به نظرتون چکار کنم
- بارداری با بتای پایین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من ۲۰ روز پیش انتقال جنین انجام دادم اولین آزمایشم بعد از دو هفته بتا شد ۲ ؛بعد از ۴۸ ساعت دوباره آز دادم بتا شد ۲،۷ ؛ به من گفتن داروهاتو قطع کن ؛هنوز حتی لکه بینی هم ندارم ،فقط یه دریایی شبیه پریودی دارم اونم خفیف، به نظرتون نیازه دوباره آزمایش بدم یا ز طریق سونو میشه فهمید که باردارم یا نه؟ آخه زیر شکمم هم سفت شده
- کیست بارتولن
من دوبار به فاصله ۳ماه کیست بارتولن داشتم .حالادوباره ایجادشده هربارتخلیه وانتی بیوتیک استفاده کردم.برای درمان قطع چکارکنم؟
- Hpv
سلام خسته نباشید
من ماه دی اومدم پیشتون برای ازمایش پاپ اسمیر و معلوم شد اچ پی وی۱۶دارم گفتین ۲ماه قرص پاور فیت بخورم و مجددا بیام برای ازمایش و ۲ماهم اواسط اسفند تمام شد
الان نگرانم که ازمایش و دیر بدم شرایطم بدتر شه سوالم اینه که شرایطم اورژانسیه و سریع باید برای ازمایش بیام؟ - راکوتان و ال دی
سلام وقت بخیر آیا مصرف همزمان قرص راکوتان و ال دی مشکل ایجاد میکنه؟ قرص ال دی رک برای رفع کیست استفاده میکنم
- لطفا راهنماییم کنین
سلام من سه روز زودتر پريود شدم و پس فردا عروسيمه الان در حد يك لكه خون ديدم فقط توي خونه قرص سيبل داشتم و خوردم كه شايد جلوي خونريزي رو بگيره الان اين قرص رو ادامه بدم؟ يا قرص ديگه اي بخورم ؟ يا كلا چون پريود شدم قرار نيست قطع بشه؟ :(
- پریود نامنظم
سلام وقت بخیر دکتر. ببخشید من یک دختر۲۳ ساله ام که ۵ ماهی میشه هراز گاهی قرص قین اپ برای چاقی استفاده میکنم و وزنم شده ۶۷. اما سه ماهه ک من ب کمک دمنوش اینا پریود میشم.بنظرتون ممکنه از چی باشه ؟ ممنون از پاسخگوییتون
- میومتر
میومتر قدام بسیار نازک و به قطر ۱ و میومتر مجاور ۹ اندازه گیری شد ایا خوبه؟
- برفک تناسلی
سلام من بدلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن از پماد کلوتریمازول استفاده کردم ولی فایده نداشته هرچقدر استفاده میکنم دوباره برمیگرده دیگه خسته شدم خودمم وسواسی ام توروخدا اگه راه حل دائمی داره بگین لطفا
- ریزش شدید مو
سلام خانم دکتر عزیز،خسته نباشید،بنده یکی از بیماران شما هستم که مدت یکسال از زایمانم میگذره ودخترم شیرخودم را میخوره،خانم دکتر ازچندماه بعدزایمان ریزش مو گرفتم طوری که داخل حمام مشت مشت مو میرزه میخواستم بپرسم چه مکملی استفاده کنم تامشکلم حل بشه بعداز زایمان هیچ مکملی استفاده نکردم در ضمن کم کاری تیرویید هم داشتم ولی چندماهی هست که به خاطر کرونا آزمایش ندادم ببینم درچه وضعی هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید


