Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- تنبلی تخمدان
سلام من دوماه ک پریودمنظم داشتم ولی چون این ماه نامنظم شدپریویم و درخواست باردار شدن هم داشتم دکتر بهم گفتن ازروز نهم بارداری تا دوهفته بدلیل داشتن تنبلی تخمدان قرص مدروکسی رو بخورم و یک شب درمیان رابطه داشته باشم آیا من هر ماه باید بعد پریودیم بمدت دوهفته ادامه بدم و بخورم و باعث میشه بارداربشم بااین قرص؟
- پریودی نامنظم
سلام وقت بخيرپنجشنبه پنجم فروردين پريود شدم،امروز بعد از بيست روز(٢٠فروردين)مجددا خونريزي دارم نميدونم پريود هست يا مشكل ديگه اي دارم؟اينم بگم كه اسفند ماه سونو واژينال انجام دادم كه كيست يا مشكلي نداشتم و براي بارداري هم اقدام كردم
- زگیل دهان
سلام وقتتون بخیر ببخشید سوزش دهان و لب میتونه از علایم زگیل دهان باشه؟ من یک بار یک سال پیش رابطه دهانی داشتم...
- پودر اینوفولیک
سلام ببخشید من پودر اینوفولیک برای تنبلی تخمدان میخورم.میخواسم بدونم من چون فراموش میکنم بهترمیدونم بعد غذا استفاده کنم حدودا ۲_۳ساعت بعد غذا میخورم جوری ک تون اون ساعت هیچی نخورده باشم اینجوری اشکالی نداره؟؟قبل غذا همش فراموش میکنم
- آوا بوست باعث قطع شدن پریودی میشه
آوا بوست را شب اول پریودی خورم و الان دوشبه میخورم پریودیم قطع شد اصلا خون ندارم چکارکنم
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- قیمت فریز کردن رحم
رحمم خشکه دکتر زنان گفته باید فریز بشه قیمت فریز چقدره
- تعویق انداختن قاعدگی
من ۱۹ سالمه قاعدگی بشدت نامنظم دارم از اولم همینطور بودم در سن ۱۳ سالگی پریود شدم مثلا اینطور ک یهو سه ماه پریود نمیشم بعدش سه ماه منظم میشم و...... الان بهمن ماه پریود شدم ومطمئن این ماه هم میشم ولی بخاطر سفری ک تو این ماه میخام برم دوس ندارم پریود بشم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم مجرد هستم
- آییودی و خونریزی
سلام
من برای جلوگیری دستگاه آییودی گذاشتم یک ماه که گذاشتم مثل عادت ماهانه خونریزی دارم فقط سه روزپاک بودم. بعد از سه روز دوباره شروع شد شدیدتر با درد بیشتر. چهکارکنم؟ - قرص نورم اسکین
سلاام من نزدیک به ۲ هفته هست که از قرص نورم اسکین یا همون راکوتان استفاده میکنم و چند روزی هست که در ناحیه واژنم احساس خارش دارم و احساس میکنم قسمت لابیاها بزرگ تر شدن و نامتقارن. میخواستم بدونم میتونه به دلیل این قرص باشه؟ درصورت ادامه دادن به خوردن قرص میتونه بزرگ تر بشه لابیا ها؟
- پریود با سیبل
من الان چند حدود ۱۵ روزکه قرص سیبل میخورم چون لک بینی قبل پریود دارم ولی باخوردن قرص باز امروز لک شدم ادامه بدم قرص رو یا نه
- دلیل لکه بینی قبل از پریود
سلام. مجردم. چند سال هست ۳ یا۴ روز قبل از پریود ترشحات قهوه ای دارم. تازگی سونو دادم نتیجه کوچک بودن تخمدانها بود. دکتر ۳۰ تا دیدروژسترون تجویز کرد. از روز ۸ پریود تا ۱۵. نظر شما هم همینه؟
- پریود
سلام من دوماه هست ک پریودم عقب افتاده دی ماه پریود شدم اما قرص های سرماخوردگی مصرف میکردم و استرس امتحانات هم داشتم یکم، واس همین بهمن که پریود نشدم واسم نگران کننده نبود تو همون اواخر بهمن رابطه بدون دخول داشتم که پیش اب ممکنه اونم نه ب طور قطعی امکانش هست ریخته شده باشه در ادامه اسفندم هنوز پریود نشدم امکان بارداری هست یا ممکنه مشکل دیگه ای داشته باشم؟
- قرص دروسبلا
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم.خانم دکتر سه دوره برام دوفامد تجویز کردن که از روز ۱۶ پریودی گفتن بخورم... مجددا مراجعه کردم و قرصم عوض کردن و قرص دروسبلا تجویز کردن و گفتن از روز پنجم پریودت بخور. من ۲۶ بهمن پریودم شروع شد و از روز پنجم سیکلم خوردم.و حالا روز سی ام سیکلم هستم و هنوز دو تا قرص دارونما(سفید رنگ) باقیمونده. سوالم اینه بعد از اتمام این ورق،آیا باید صبر کنم پریود بشم تا ورق بعدی رو دوباره از روز پنجم سیکل جدید مصرف کنم؟ یا اینکه بدون توجه به پریود شدن یا نشدن،مصرف ورق جدید رو شروع کنم؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص فلوکنازول
سلام وقت بخیر میخوام این ماه برای بارداری اقدام کنم قرص فلوکنازول ۱۵۰ روزاقدام برای بارداری در جنسیت پسر تاثیر داره؟
- عفونت واژن
سلام. وقت بخیر حدود ۴،۵ روزه خارش واژن دارم، اوایل ترشح پنیری داشتم اما الان ترشحم به رنگ زرد،سبز تبدیل شده، هنگام ادرار کمی سوزش دارم، میشه راهنماییم کنین چکار کنم ؟؟؟ که توی این وضعیت دیگه مطب دکتر نرم
- هایمن
خسته نباشید
میشه راجب هایمن زبانه دار، یا منگوله هایمن ی توضیحی بدین؟
میدونم این مشکل نیازمند معاینه هست..ولی خوب گفتم بپرسم ازتون..
من از وقتی که یادمه
ی مخاط قرمز رنگ همرنگ واژن ( به شکل ی زبون) خیلی خیلی کوچیک از واژنم میژد بیرون...خیلییی کوچیک (بچگی هام)
در حال حاضر بیرون زدگی نداره و کاملت رفته داخل..ولی تو حالت لیتوتومی هنوز این حالت دیده میشه..
ی مدتیه فهمیدم همه ی خانوما اینو ندارن(بعنی چون از بچگی باهام بود..فکرشم نمیکردم غیر طبیعی باشه)
این حالت طبیعیه؟
میشه یکم توضیح بدین؟ (ویرجین هستم..و به هایمن اسیبی وارد نشده) - سلام از کجا بدونم عفونت دارم در واقع ترشحی که عامل عفونت باشه چه رنگیه و ترشحی برای مرطوب کردن باشه چه طوریه
۰۰۰


