Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام من چند روز پیش ناحیه کلیتوریس ام در حالت لمس شدن درد میگرفت بدون سوزش و خارش اما الان دردش کمتر شده و اصلا با لمس حس نمیشه فقط گهگاهی تیر میکشه علتش چیه؟درمانی براش هست؟
- عدد بتا پایین
سلام من بعد از ۱۵ روز انتقال ازمایش دادم بتا ۹ و یک دهم بود بعد ۴۸ ساعت شده ۱۱و هفت دهم لطفا بفرمایید باردارم یانه
- آیا پولیپ های رحمی خطرناکند
- پرده بکارت
سلام 19ساله هستم و نامزدم. بعد ۲ روز از تموم شدن پریودی
با نزدیکی بدون دخول آلت
دلیل خون اومدن چیه. فقط دستشو داخل واژنم کرد بعد یک ساعت ک با دستمال خودمو پاک کردم دیدم خونیه. - لکه بینی
سلام چندین سال ۴روز قبل پریودلک بینی داشتم بعد مشخص شد ک پولیپه مهرجراحی شدم جواب خوب بود الان بازقبل پریود لک میبینم سونوسالم بود آزمایش هورمونی دادم اونم اوکی بود بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی ب مدت 10شب.سیکلم ۲۶,روزه هیچ تاثیری نداشته این ماه پنج تا دوفاستون خوردم لک شروع شده و ۱۹سیکلم دیگه نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید؟
- سلام و عرض ادب من سزارین چهارم میخوام انجام بدم چون سزارین سومم چسبندگی داشتم الان استرس دارم ولی ۱۱ سال از زایمان سومم گذشته ولی الن سنم ۴۰ هست لطفا راهنمایی کنید
اما از سزارین دوم تا سوم ۴ سال فاصله بود میخوام بدونم چون از زایمانم ۱۱ سال گذشته چسبندگی م کمتر باشه با تشکر جواب بدین لطفا
- قاعدگی نامنظم
سلام خانوم دکتر همون دختر چهارده سالم خیلی پریودش نامنظمه
- بارداری
سلام خانم دکتر من لکه قهوه ای میبینم ولی سونو که دادم گفتن نرماله مشکلی نداره بنظرتون بایدبرم متخصص لازمه
- داروی دزوسپتیو
سلام اگر داروی دزوسپتیو را ۳ روز فراموش کنم مصرف کنم (در هفته دوم) الان در روز سوم و چهارم چکار کنم؟
- تشکر
سلام خانوم دکتر. خواستم بابت سایت مفیدتون و پاسخوگی هاتون به پرسش ها ازتون تشکر کنم . آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
- قرص دوفامند
۲شب قرص دوبمند نخوردم الان چکار کنم
- قرص ضد بارداری دروسبلین
سلام وقت بخیر در یک ماه دو بار بخاطر روزه داری و مهمانی موفق نشدم شب ها قرص رو بخورم و باعث شد شب بعد دو قرص بخورم یعنی این حرکت دو بار بوده در ماه که فراموش کردم آیا مشکلی نیست ؟
- آی وی اف
سلام بنده ۲۱ بهمن آی وی اف انجام دادم روز ۱۶ بتا دادم ۳۹۳ بود دو روز بعد ۴۳۱ و دوروز بعدش ۵۸۵ دارو هم مصرف میکنم پروژسترون و انوکسو پایین و شیاف و استرادیول و ویتامین خواستم بفرمایید چرا عدد بتا سرعت بالا رفتنش پایین هستش . ممنون
- من چهل روزه سزارین شدم کمر درد من چهل دارم وترشح زرد رنگ
من چهل روزه سزارین شدم وکمر درد و ترشح زرد رنگ دارم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من دوماهه که قرص مدروکسی پرژسترون میخورم ممکنه کمکم کنه تا باردارشم
- ایذبی سی
سلام من نزدیک دو ماه پریود نشدم و خیلی دارو استفاده کردم و نمی خوام باردار بشم چند بچه هم دارک بچه آخریم.هم خیلی کوچیکه باید چی کار کنم که پریود بشم چ دارویی مصرف کنم
- کبد چرب بارداری
با سلام . خانم دکتر 6 ماه بار دارم .بدنم خیلی خارش داشت بعد دیدم دونه قرمز روی ران پام زده ازمایش کبد دادم .آنزیم sgpt بالا بود مثلا تا 30 رنج بوده از من 70 زده . چکار کنم دکتر ؟ میترسم . البته همش شیاف پروژسترون استفاده میکردم
- بارداری
سلام خانم دکتر من هیپرپلازی بدون آتیپی دارم مشکلی نداره واسه بارداری اقدام کنم ؟
- هماتوم بعدسزارین
سلام من نزدیک یه ساله زایمان کردم سزارین هماتوم دارم دکتر رفتم گفتن جذب میشه ولی نشد الان جا بخیه هام سفت شده پریود هم چهار ماهی هست نمیشم تست بار داری هم منفی بخاطر هماتوم هست پریود نمیشم یه مدت لکه بینی داشتم
- ترانگزامیک اسید
سلام خانم دکتر قرص ترانگزامیک اسید غیر از برای کم کردن خونریزی قاعدگی مسکن و ضد درد هم هست یا خیر؟؟


