Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل کبد
سایز کبد ۱۷۶mm و غیر نرمال است و اکوپاترن آن رو به افزایش این یعنی چی؟
- نازایی
سلام ببخشید تو سنو گرافی نوشته،مایع مختصر در لگن دیده شد،این یعنی چی؟؟؟روز ۱۲ سیکل
- رابطه جنسی
سلام خانم دکتر من الان حدود ۲۰ روز هست که ازدواج کردم باهمسرم رابطه جنسی که می خواهیم برقرار کنیم نمی دانم چرا دخول صورت نمی گیرد و پرده بکارتم هنوز پاره نشده آلت همسرم داخل نمی رود نمی دانم باید چکار کنم
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام من بسیاراززدن آمپول میترسم ودکتربرای بازشدن قاعدگی آمپول پروژسترون تجویز کرده آیادرد یاعوارض هنگام تزریق وبعدازاون داره یاخیر؟وآیاقرص های پروژسترون تاثیر آمپول رو داره یا آمپول تاثیرش بیشتره؟
- ضروری
باسلام.من پی سی او دارم از روز پنجم قاعدگی سیپروترون کامپاند مصرف میکردم اینبار سیبل تجویز کردن الان دومین روز پریودیمع از کدوم روز باید مصرف کنم
- جواب سنوگرافی..؟
من دیروز نهم پریودم بود لکه بینی داشتم خیلی کم رفتم سنو دادم نوشته مایه یا هماتوم در قسمت کاویته اندومتر مشهوداست یعنی چی یعنی باردارم,؟؟
- پزشکی ونازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من عکس رنگی گرفتم توش نوشته نمای فیکس همراه با جابجایی لوله چپ به upward مطرح کننده peritubal adhesion چپ رویت میگردد یعنی چی مشکلم چیه باید لاپاراسکوپی کنم میخواستم آی یو آی انجام بدم که اینجوری شد
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
سلام وقت بخیر من ده روز پیش به علت خونریزی زیاد به دکتر مراجعه کردم ایشون به من قرص دزوسپتیو دادن خونریزی قطع شد و توی سونو کیست pco نشون میدهد الان بعد ده روز دوباره لکه بینی دارم به طوریکه هر روز قهوه ای تر و به رنگ خون پریودی نزدیکتر میشود الان من باید مصرف قرص رو ادامه بدم؟
- تاثیر قرص اوابوست در قاعدگی
سلام، من قرص اوابوست رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و خونریزی م مثه دفعه قبل نیست خیلی کم شده این طبیعیه و دلیلش مصرف این قرص هست؟!
- قرص گین اپ
سلام خسته نباشید من 17سالمه و مجردم پریود منظمی داشتم چند مدته که قرص گین اپ مصرف کردم و الان 20روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم خیلی میترسم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر سال ۹۰ دخترم را شما در بیمارستان گیل بدنیا آوردید .و حالا بعد ۱۲ سال به صورت ناخواسته مجدد باردار شدم ۳۲ ساله هستم و هفته ۸ بارداری هستم .در حال حاضر در شهر دیگری زندگی میکنم . آیا امکانش هست تمام معاینات دوران بارداری را در شهری که هستم انجام بدم و فقط برای زایمان، مجدد پیش شما بیام ؟ و سوال دیگه که خیلی باعث استرس من شده اینه که من موقع بارداری اول توسط شما سرکلاژ شدم آیا بارداری دومم هم احتمال سرکلاژ هست ؟چون تو این شهر تنها هستم و بالاخره دختر بزرگ دارم و باید به مدرسه و کلاس های متفرقه ببرمش ممنون میشم به همه سوالات پاسخ بدین
- قاعدگی
سلام من الان سه روزه عادت ماهانه هستم تقریبا بدون خونریزی فقط لخته های قهوه ای رنگ میبینم که اونم در حد خیلی کم هستش و اینکه قبل از اینم این شرایط برام پیش اومده که کل هفت روز رو لکه و لخته های قهوه ای بوده به جای خونریزی
- سلام من هفته ۱۳ بارداری استم از این پماد تریامسینولون اِن اِن استفاده کنم ضرر دارد
- کیست تخمدان
سلام، سونوگرافی انجام دادم ودرسمت چپ کیست تخمدان شدیدا اکوزن به قطر37 میلیمتر ودرتشخیص اندومتریا.نظرتون چیست؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من التهاب روده دارم و…
خانم دکتر من دوتا قرص مزالازین صبح دوتا شب مصرف دارم وهرشب شیاف مزالازین میخواستم ببینم برای بارداری مشکلی نیس ...و اینکه برای بحث تعیین جنسیت میتونید راهنماییم کنید.. لطفاً راهنماییم کنید
- درمان فوکوس کلسیفیه
با سلام و احترام بنده سونوگرافی انجام دادم در سونوگرافی یک فوکوس کلسیفیه در دیواره خلفی فوندوس مشهود است ، مایه به دیامتر 5 میلی در کانال سرویکس مشهود است. میشه راهنمایی بفرمایید
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من ۵ ماهه عمل سزارین کردم و قرص شبر دهی استفاده میکنم پریودم قطع نمیشه سه روز نمیشم بعد باز هم شروع میشه هی پریود میشم در یک ماه چند بار پریودم شروع میشه به نظرتون چه کار کنم
- طرز مصرف دارو
سلام خانم ۴۴ ساله هستم به دلبل خونریزی زیاد در قاعدگی مراجعه کردم در سونو واژینال معلوم شد ضخامت دیواره رحمم ۱۶ است .دکتر مدروکسی پروژسترون دادند ۳۰ تا روزی ۳ تا . اما فراموش کردم از چه روزی باید بخورم از روز اول قاعدگی یا ؟؟؟میشه راهنماییم کنید ؟متشکرم لطف می کنید راهنماییم کنید
- تفسیر ذخیره تخمدان
سلام. من آزمایش mahدادم و نتیجه اون 0/81 بود. یعنی رنج پایین حد نرمال. میخواستم ببینم با استفاده از کپسول اووبوست آیت درصد افزایش پیدا میکنه
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۸ ماه اقدام کردم و باردار نشدم برام عکس رنگی نوشتید انجام دادم. نتیجه این بود که لوله های رحم رویت نشد بهم قرص کلومفین دادین که بی نتیجه بود و گفتید لاپاراسکوپی انجام بدم و ازمایش ذخیره تخمدان انجام بدم من ازمایش رو دیروز انجام دادم گفتن اخر شهریور اماده میشه ولی من میخواستم عمل رو همین شهریور ماه انجام بدم ایا برای عمل باید حتما جواب این ازمایش مشخص بشه؟


