Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتر
سلام وقت بخیر ،در سونو رحم که انجام دادم نوشته اندومتر اکوژن به ضخامت ۱۱ میلیمترو چند فولیکول ۲تا ۳ میلیمتری دیده شده،مشکل خاصی وجود داره وباید مراجعه کنم به پزشک،چون سونو رو خودم برا چکاپ دادم و مشکل خاصی ندارم
- تنظیم نبودن پریودی
من خانومم نامنطم پیود میشد همیشه هم از ۴ روز بیشتر نمیشد اما این دفعه ۸ روزه پریود شده قط نمیه
- ایا داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
ایا قرص داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
- سلام ایا بارداری وسزارین پنجم خطر ناک است ،دکتر گفت میتونم باردارشم
- سلام وقت بخیر، طریقه دقیق مصرف اینوفولیک رو میخواست بدونم از چندم پریودی شروع کنم ب مدت چندروز مصرف کنم
- ….
سلام ببخشید من امروز خود به خود مغزم خیلی درگیر بکارت شده وقتی ۱۲سال داشتم خود ارزایی داشتم ولی دخولی انجام ندادم ویا سطحی بوده ولی همون موقع ترک کردم ولی بعد هفت هشت سال امروز از صبح درگیرشم اگه بفهمن رابطه نداشتم و جزئیه گواهی میدن؟؟؟
- مهم
سلام خانم دکتر من ششم هرماه پریود میشدم بعدش پریدم تغیر کرد شد هشتم ،سری قبل ۱۴ روز عقب انداختم شدم بیست و دوم ،اما این سری بیست و دوم نشدم ،روز بیست و هفتم ازم کمی خون اومد فکر کردم پریود شدم ولی سه روزه نوار بهداشتی تمیزه،ولی وقتی دسشویی میرم یکدفعه ازم خون ریخته میشه ،الان باید قرصی چیزی بخورم درست بشم ،خودمو شوهرم استرس گرفتیم ب خاطر این قضیه ،من اصلا با شوهر چند ماهه رابطه نداشتم الانم میترسم
- خونریزی
سلام وخسته نباشید بنده ۴۳ ساله م دو ساله پریودم نامنظم شده دوتا دکتر متخصص رفتم آزمایشم گفته کم خونی شدید و ویتامین Dکم وسونو گرافی گفته هورمونهام بهم خورده دو هفته ست پریود شدم اول لکه بینی هفته دوم لخته های خیلی بزرگ سرگیجه دارم چیکار کنم از دیروز قرص ترانگزامیک اسید ۲۵۰ استفاده می کنم البته از دکتر دارو خانه پرسیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- مشکل خارج شدن گوشت ازواژه از واژه
سلام بخشیش باشه من یک دختر مجرد هستم مشکل من این است که هنگام تشناب نمودن از واژن من یک تکه گوشت مانند زبان بدون درد وخون خارج میشود وپس وقت بلند شوم داخل میشود من از خجالت نزد داکتر رفته نتوانستم نمیدانم که چی است بسیار نگران هستم هیچ کدام رابطه هم ندارم لطفا علت این را بگوید وچی کار کنم که خوب شوم ممنون
- لابیلاپلاستی
سلام من پيش شما پرونده دارم
ميخواستم واسه عمل زيبايي واژن سوال كنم يا خونريزي زياد داره !؟ و اينكه واقعا براي زيبايي انجامش نميدم از اونجايي كه پوستم تيرس و اينكه اونقسمت لبه ها بزرگه و به مرحله اذيت كردن رسيده ... - نازایی
سلام،تنبلی تخمدان دارم و با مصرف دارو هر ماه فولیکول غالب دارم ولی باردار نمیشم ،۳ سال قبل عمل سپتوم رحم هم انجام دادم گفتن رحمم الان نرماله،شوهرم هم سالمه،پس چرا باردار نمیشم؟؟؟ممکنه به خاطر عمل سپتوم باشه؟؟
- ازمایش پاتولوژی
Macroscopy:RIF Consist of small fragment of cream-brown soft tissue and Blood clot. V=0.2cc. E=T. SOS=M/1 Diagnosis:Endometrium curetting:_Consistant with anovulatory cycle
- پرولاکتین بالا
دارویی قوی تر از کابولین هست برای پایین اوردن پرولاکتین
- اکوژن تخمدان چیست چه خطری دارد؟
- مشاوره
سلام خانم دکتر من مجردم به دلیل خونریزی زیاد هیستروکپی شدم و جواب پاتولوژیم اندومتر با اتیپیک هست، سه ماه قرص مجسترول بهم دادن، الان تو دوره یک ماهه استراحت هستم. خیلی نگرانم اصلا با قرص امکان داره خوب بشم
- لکه بینی جزئی سه ماه بعد از هیسترکتومی رحم
سلام ،46ساله هستم سه ماه پیش رحم و تخمدان رو برداشتم ، الان بعد از سه ماه لکه بینی به رنگ قهوه ای دارم ، البته خیلی کم هست ولی نگران شدم.
- عفونترحم
منترشحاتزیادداشتمدکتربرامکرمکلیندازولدادهاما.بعداز۴شباستفادهسوزشوخارششدیدگرفتمبایدچیکارکنم.قبلازاستفادهازاونخارشنداشتم.
- موی بدن
سلام خانم دکتر ۱۹ سالمه هستم و موهای زاعد زیادی دارم در ناحیه ی گردن و بناگوش و دور سینه بین سینه قفسه ی سینه و شکم بلند و سیاه و زبر پریودام کاملا منظم هستش و آزمایش تیروئید هم دادم نرمالم اضافه وزنم ندارم این موهارو مادرمم داره ممکنه این موها ارثی باشه و ربطی به مشکلات هورمونی نداشته باشه؟ خیلی نگرانم که هورمونی باشه
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه


