Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام، آیا بعد از مصرف قرص ضدبارداری خونریزی شروع شود یعنی دیگه احتمال بارداری نیست؟
- کلو میپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من مدتهاست تنبلی تخمدان دارم و همیشه تحت نظر بودم قرصای مختلف و وزنمم کم کردم رژیمم دارم پیاده روی هم میکنم اما به محض اینکه قرصم قطع بشه دیگه پریود نمیشم تا اخر عمر باید قرص بخورم و تنبلی تخمدان درمان نمیشه؟😔
- کیست ۷۱ میلی
من کیست اکوفری ۷۱ میلی دارم ..و خیلی هم درد دارم در سمت راستم هست ..یا نیاز ب جراحی دارم؟واسه بارداری مشکل داره؟
- قرص ضد بارداری
سلام ببخشید من در حال مصرف قرص استرادیول برای انتقال جنین هستم ک رابطه داشتم اگ قرص ال دی مصرف کنم مشکلی پیش نمیاره ؟
- خونریزی شدید داشتم وقرصپروزسترون دادند خونریزیم کم شدولی دوروز هم تموم شد ولی دوباره لکه بینی دارم علت چیست
خونریزی شدید داشتم ودکتر قرص پروژسترون ومفتامیک دادند خونریزیم کم شدودورزو چیزی نبود ودوبارهازروز پنجم لکه بینی پیدا کردم وروبه زیادشدن هست لکه ها علت چست سن ۵۲ سال هسم وبه تشخیص پزشکم رحمم بزرگ هست
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- تنظیم قاعدگی
دختر ۱۸ ساله مجرد برای تنظیم قاعدگی قرص ال دی میخورم تا چند وقت باید خورد؟عوارض دارد یا نه؟
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشین شدیدا خارش دارم و زیر شکمم هم درد میکنه.روزهایی که پریود نیستم ترشحاتم هیچ بوی بدی نمیده و عادی هستش ولی در روزهای پریودی مخصوصا اواخر که بصورت لک بینی هستش و خیلی طولانی هم میشه بوی بد احساس میکنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایین بخاطر کرونا از حضور در مطب میترسم.
- قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر دکتر برام قرص دزوسپتیو تجویز کرده برای لکه های قهوه ای که دارم ترشحم داخلش خونه الان اومدم خونه میبینم دستور داروخانه نوشتن شبی یکی ولی همجا توی اینترنت نوشتن از روز ۵قاعدگی حالا چطوری بخورم
- عزیزم خطرناک هستش کیست داخل سر جنین
سلام عزیزم من الان 35سال دارم الان باردار هستم رفتم سنو آنامالی انجام دادم میگن داخل سر بچه دو تا کیست وجود داره آیا خطرناکه الان 21هفته هستم لطفاً کمکم کنید نگرانم ممنون
- دفع بقایای سقط جنین
خانم دکتر من ۳شهریور سقط داشتم ۱۳هفته با قرص میزوپرستول سقط کردم زیر زبانی و واژینال سوتوگرافی انجام دادم گفت بقایای۵*۵ دارم به صوزت لخته خون من امروز ۶تا قرص زیرزبونی خوردم دکتر گفته بود بخوری دفع نیشه ولی هنوز دفع نشده میخوام بدونم چفدر طول میکشه دفع بشه و درد داره؟
- عمومی
سلام. خدا قوت آیا خوردن قرصxovit درشیردهی مانعی نداره؟؟؟ با سپاس
- بتای بارداری
با سلام و ادب،خانم دکتر تست بتا برای بارداری چندروز بعداز نزدیکی مثبت میشود./ با تشکر
- قرص پروژسترون
سلام،ببخشید من یدونه قرص پروژسترون خوردم ولی الآن دیگه قصد به ادامه دادن قرص ندارم و فقط لکه بینی دارم چیکار کنم که پریود بشم؟
- درد در ناحیه مقعد اول پریود
درود و خداقوت
دختری ۱۵ ساله دارم که دو ماهی است دو، سه روز اول پریود به شدت دچار درد در ناحیه مقعد می شود، لطفا راهنمایی بفرمایید چه کمکی میتونم به وی کنم.
بسیار سپاسگزارم. - خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- پرویدی
با سلام بنده از سه ماه گذشته پروید نشدم. بعد به پزشک مراجعه کردم و طی سونوگرافی که انجام دادم، مشخص شد که کیست و میوم دارم. متخصص برام آمپول پروژسترون و قرص دوفاستون تجویز کرد که همون شب تزریق کردم و بعد از یه هفته پروید شدم. بعد بهم گفتن که هر ماه به مدت 6 ماه از روز 14 عادت به مدت 12 روز قرص های دوفاستون رو مصرف کنم. در حال حاضر چند روز از موعد پرویدم می گذره ولی هنوز پروید نشدم. می خواستم بدونم من باید هر ماه به خاطر پریود شدن آمپول پروژسترون رو تزریق کنم یا همین قرص ها قاعدگی رو تنظیم می کنه؟ این ماه هم باید آمپول پروژسترون رو تزریق کنم؟
- دکتر شرف الدین بهترین دکتر در استان گیلانه.باسواد ومهربان.باحوصله و خیلی ازصفاتهای خوب رودارند
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من بیمار شما هستم پیش شما زایمان طبیعی انجام دادم. الا یمدته سینم ک سفت میشه دقت کردم لرز میکنم بعد خوب شد سینم منم فرداش خوب شدم الان اون یکی سینم اونطور شده و من دوباره حالم بدشده. من یمدته مریض هستم سرفه و کمی گلو درد داشتم چنبار دکتر رفتم بهتر شدم ولی کامل خوب نشدم. نمیدونم چیکار کنم این قضیه سینم خطرناک نیست؟


