Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تیرگی واژن
سلام و خسته نباشید. من ۱۷سالمه و مجرد هستم .سوالم اینه که من واژنم خیلی خیلی تیرس و بابت این من خیلی نگرانم چون از دوستان خودم که میپرسم اونا میگن که سفیده .و من از نوره همیشه استفاده میکنم اما بازم تیرس .میخوام ببینم باید به دکتر زنان مراجعه باید بکنم حتما یا اینکه طبیعیه
- خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام من بعد دوماه از زایمان طبیعیم هنوز خونریزی دارم چیکار کنم
- پریود نشد
سلام من 10دی پریود شم و1بهمن پولیپ عمل کردم ولی هنوز پریود نشدم چکار باید بکنم
- بارداری
سلام تنبلی تخمدان دارم،اقدام به بارداری کردم،دکتر بهم دارو داده،اگه فولیکول بالغ داشته باشم و hcg تزریق نکنم،تخمک آزاد میشود
- ایذبی سی
سلام من نزدیک دو ماه پریود نشدم و خیلی دارو استفاده کردم و نمی خوام باردار بشم چند بچه هم دارک بچه آخریم.هم خیلی کوچیکه باید چی کار کنم که پریود بشم چ دارویی مصرف کنم
- سونو گرافی داخل واژن
سلام سونوگرافی واژن دادم نوشته اکوی غیرهموژن حاوی کانونهای کیستیک متعدد ۳و ۲ م م یعنی چی؟
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چندسال پیش بخاطراینکه روزه قرض زیادداشتم قرص ال دی خوردم که ماه رمضون روکامل روزه بگیرم .پرئیدهم شدم وازهمون موقع به بعد۱۰روزه شددوران قائدگی ام بعدرفتم دکتریکقرص داد گفت بخورتاقائدگیت منظم شه دیگه ازهمون سال ۱۰روزه شدپارسال رفتم دکترگفت براینکه منظم شه قرص دزوسیپتو۳ماه بخورتامنطم بشه آیاباخوردن این قرص ممکن ۷روزه بشه قایدگی ام
- سلام
سلام من روز ۱۱ انتقال هستم ولی از روز هشتم لکه بینی دارم لکه های قهوه ای یا قرمز اینا طبیعی هست یا نه یا امکان داره شروع پریودی باشه
- ترشحات زرد رنگ بعد سزارین
سلام خانم دکتر. من ۵۰ روزه از سزارینم میگذره تا ۳۷ روز بعد زایمان خونریزی و لک داشتم بعدش ترشحات زرد رنگ دارم که مجبورم همش پد بذارم،میخواستم بدونم آیا این ترشحات زرد رنگ عادی هستن یا نشانه عفونتن؟
- سلام من نبض زیر شکم دارم و پریود هام هم تقریبا ده روز طول میکشه و بیشتر لکه بینی دارم و ای یودی هم دارم علت نبض زیر شکم من چیه؟؟؟
- نزدیکی از بعد امپول ضد بارداری
سلام زمانی ک امپول ضد بارداری را زدیم . چند ساعت بعد میتوانیم نزدیکی کنیم . ایا امکان بارداری زیاد هس یا نه . . چند ساعت بعد از امپول زدن نزدیکی مناسب است
- تغییر قرص جلوگیری
سلام وقت بخیر من از قرص روجا استفاده میکردم حالا میخوام تغییر بدم روکین بخورم ، ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه زمانی قرص جدید رو مصرف کنم
- جوش و عفونت رحم
سلام خسته نباشید.من خیلی جوش میزنم.نه مشکل هورمونی دارم نه کیست. هیچ مشکل دیگ ندارم. هرقرصیم خوردم برا جوش فقط ی مدت کوتاه جلوشو گرفته بعد باز زدم. تنها مشکلم عفونت رحم و واژنه که اکثرا درگیرشم. میخواسم بدونم عفونت رحم و واژن باعث جوش زدن میشه؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دختری ۲۳ ساله هستم و در نواحی کل شکم و باسن و شانه و سینه و کمر موهای کرکی فراوانی دارم و در ناحیه ی دور ناف و گردن و دور سینه موی سیاه زبر ولی پریودام کاملا منظمه می خواستم بدونم وجود این موها ی کرکی در نواحی مذکور در بدن دختر خانم ها طبیعیه ؟ سپاس از شما
- در تست پاپ اسمیر
در قسمت OTHER NON-NEOPLASTIC FINDINGS: قسمت Atrophy تیک خورده و قسمتOther : Hemorrhagic تیک خورده نشانه جیه
- سلام وقت بخیر واژن خیس بشه شامل عفونت میشه
- قرص تارخ گذشته
سلام من قرص اورژانسی تارخ گذشته استفاده کردم ایا تاثیر داره یا نه باید یکی دیگه استفاده کنم
- عفونت ناحیه تناسلی
سلام ۲۰ سالمه ۱۲ شهریور پریود نشدم عفونت واژن داشتم و امروز ۱۶ شهریور پریود شدم وخارش واژن دارم چی کار کنم؟ ۹ماه عفونت داشتم وخوب نشده چی کار کنم؟
- سرطان کبد وسرطان پوست
سلام وقتتون بخیر یه سوالی خواستم بپرسم پدر من ۷ سال پیش براثر سرطان کبد فوت کردن دیر متوجه شدیم سر ۴ ماه مادرم هم سه سال هست متوجه شده بود سرطان پوست نوع ۴ بدخیم ملانوم داشت وامسال فوت شدن میخواستم بدونم چه ازمایشی مشخص میکنه که زود پیگیر بشیم وپیگیری بشه که خانواده مون ندارن مثل خواهر وبرادر وچون شنیدم سرطان موروثی هست که کجا باید مراجعه کنیم پیش چه متخصصی چون میگن سرطان پوست خیلی سخت تشخیص داده میشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم از جوابگوییتون خسته نباشید
- بخیه بعد یا سال سمت چپم درد میکنه
سلام خانم دکتر من 1سال پیش بچم 6ماهه بدنیا اومد مرد ولی الان سمت چپم سرفه که میکنم تیر میکشه ومیسوزه تورو خدا راهنماییم کنین میترسم


