Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زیبایی
سلام خانم دکتر شرف الدین عمل هایمنو پلاستی رو برای دخترا انجام میدن؟
- بقایای مانده بعدازکورتاژ ۳۰میل
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشین قبلا هم پیام دادم فک کنم پیام ارسال نشده دخترم ۳هفته پیش سقط جنین ۴ماهه داشته ۲۰سالشه اون موقعه کورتاژنکرده دکتر بعد یه هفته به خاطر دردکمر دکترسونو تجویز کرده که معلوم شده خیلی بقایا مونده وکورتاژ شد والان دوباره سونوداده بازدکتر گفته بقایا مونده ۳۰میل نمیدونم میل یا خانم دکترمیشه راهنمایی کنین حالا چه پیشنهادی داری ایابادارو خوب میشه خیلی نگرانیم
- رحمبزرگ
۴۸ ساله .سونو دادم ( اندومتر با نمای اکوژن وهتروژن ۱۲ mms حاوی تغییرات کیستیک داخلی دیده شد
- زنان و زایمان
سلام من الان ۵۰روزه بچم سقط شده گفتن یه تیکه یک ثانتی باقی مونده داخل رحم دکترم گفتن کورتاژ بشم گفتم نظر شماروبدونم
- جراحی
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز.من نزدیک سه ساله زایمان کردم بعد سزارین شدم.گاهی این گوشه های بخیم احساس درد دارم.واینکه موقع نزدیکی زیر دلم وبخیه هام بیشتر درد میگیره.علتش چیه؟باتشکر
- سلام وقت بخیر . بنده یازده ماه پیش بخاطر خونریزی زیاد مجبور به زدن آمپول دیفرلین شدم که حدود یازده ماه راحت بودم، الان دوباره پریود شدم و شدید هم بود. سئوالم اینه که آیا این که من بعد یکسال دوباره پریود شدم همون یائسگی واقعی هست یا کاذب
- تزریق آمپول واریوپپتیل و استپ شدن قاعدگی
باسلام بعلت خونریزی شدید درسیکل های ماهانه به پزشک زنان مراجعه نموده و آمپول واریوپپتیل را سه عدد برای استفاده هر ماه تجویز نمودند پس از تزریق آمپول دوم در ماه دوم قاعدگی و خونریزی موفق شده الآن ۱۲ روزه که عقب افتاده پرسشم این است آیا استفاده از این آمپول پریودی را متوقف میکند؟ اگر تآخیر ایجاد میکند چند روز یا چند هفته است ممنونم
- کیست
با سلام و احترام من کیست مولتی لوکوله سمت چپ تخمدانم به سایز ۶ سانت با سپتای نازک دارم دکترم خیلی نگرانم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین که این کیست خطرناکه؟
- عمل افتادگی رحم و عمل زیبایی واژن
سلام خانم دکتر عزیزم من ۲۳ روز عمل کردم دیروز یبوست شدید گرفتم بعد اون یه نخ از واژنم اومد بیرون یه کمم سوزش دارم به نظرتون ممکن بخیه باز شده باشه
- قرص
سلام خسته نباشید قرصهای ترکیبی تری فازیک سه رنگ تا چندهفته باید از روش کمکی استفاده کرد؟ بسته اولم تازه شروع کردم،
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- Mass ایزو اکو
سلام و درود خواهرم ١۵ سالشه و سونوگرافی کرده نوشته سینه سمت راست mass ایزو اکو دارای فلوی عروقی با حدود مشخص به ابعاد تقریبی ۴٣ در ٣٠ میلیمتر در ناحیه ساب آرئولار راست مشهود است و بیوپسی رو پیشنهاد دادند.خیلی خطرناکه؟مادرم همش نگرانه و گریه میکنه
- درباره مصرف قرص دوفامد
سلام وقت بخیر من برای اینکه پریود نمیشدم پزشک برام قرص دوفامد ۱۰ نوشتن از روز ۱۴ قاعدگی به مدت دوهفته گفتن مصرف کن بعدش ک تموم شد دیگه نباید بسته ی دیگه ای مصرف کنم؟چون چیزی نگفتن
- در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما
- سمت چپ چپ رحم یه کیست مولتی لوکوله به اندازه ۱۷۰mmدارم آیا باید حتما جراحی کنم یاکه خ لطفاقبلش بفرمائید از چه روشی بهتر درمان این بیماری چیست؟ سپاس
- سزارین
بعدازدوسالجای سزارین وکمرم درد میکنه
- تجمع مایع درکاویته
در سونو من نوشته تجمع مایع اکوفری بصورت لوکوله به حجم ۴۵۰ccدرکاویته آندومتر که باعث بزرگ شدن رحم شده میشه توضیح بدید یعنی چی و علتش چیه؟درمانش چیه ممنون میشم جواب بدید
- عوارض قرض
سلام خسته نباشید من قرص مدرفم ۵میخورم حالم خیلی بد میشه سردرد شدید و استرس میگیرم،گورتاژ تشخیصی انجام دادم علت خون ریزی از جواب پاتولوژی استرس شد
- خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام من زایمان طبیعی داشتم و الان۴۰ روزه که میگذره و هنوز خونریزی دارم که قرمز رنگ مداوم و گاهی با دفع لخته های کوچک دارم علت چیه؟
- سقط و خونریزی
سلام خسته نباشید من نزدیک به یک ماه هستش سقط طبیعی داشتم والان نزدیکه 20 روز هستش خونریززی دارم میخواستم بکم میشه قرص جستیران استفاده کنم که قطع بشه خیلی سدیده


