Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- درباره عوارض قرص استروژن وپروژسترون ک باهم میخورم
سلام خسته نباشین ببخشین من یک سال پریودنمیشم الان دکتربرام قرص پروژسترون با استروژن داده ک باهم بخورم والان یه هفته هس میخورم ک امروز پریودشدم ومعلوم نیس لک یاپریودی هس صورتم دستهام وواژنم قرمزوباد کردومیخاره الان سوالم اینه ک من بازبخورم یاقطع کنم قرصارو ممنون میشم جواب بدین
- تماس جنسی
با عرض سلام و خسته نباشید.خانمی 29 ساله هستم که مدت یکماهه ازدواج نموده ام.در این یکماه بعد از هر نزدیکی با وجود استفاده از لوبریکنت و سکسهای با فاصله زمانی یک هفته ای اما باز هم درد و خونریزی و سوزش دارم(فثط در زمان سکس و در زمانهای دیگر خارش و سوزش ندارم).به دو پزشک زنان همزمان مراجعه کرده ام.یکی می گوید که عفونت شدید واژن و زخم رحم داری برایم پماد و انتی بیوتیک تجویز کرده اند و پزشک دیگر می گوید که هیچ عفونت و مشکلی نداری و بمرور زمان درد و خونریزیت برطرف خواهد شد . حال من مانده ام که تشخیص کدام درست است؟لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از پاسخگوییتان
- سلام هزینه فریز کردن چقدر است؟
- درد و سوزش در زمان ادرار
سلام، من بعد از رابطه جنسی دو مورد عجیب برام پیش اومده، یکیش اینکه پریودم حدودا ۱۰ روز جلو افتاد و دومی اینکه از بعد رابطه موقع ادرار درد و سوزش دارم و ادرارم یه بوی عجیبی میده، میخواستم بدونم علتش چیه چه بیماری ای ممکنه باشه ؟ و اینکه چکار باید بکنم؟ و اینکه من معمولا موقع رابطه درد دارم ولی تاحالا به پزشک مراجعه نکردم
- منوپز
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید چند روزه یه تیکه های سفید مثل عفونت تو مدفوع امه،خیلی وقتا هم یبوست میگیرم، به نظرتون خطرناکه چیکار کنم؟؟؟
- زمان تخمک گذاری پریود نامنظم
من 12 تیر پریود شدم. و دوره تکمیل شد. ماه بعد 8 مرداد شدم و دوز قبلش لکه های قهوه ای بود. تاریخ تخمک گذاری من چ روزی حساب میشه؟ ایا پریودی من نامنظمه؟
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- لوپومر
سلام .فیبروم داشتم امپول لوپومر یک عدد دادن ایا بعد از قطع دارو فیبروم بزرگ میشه
- سقط جنین
سقط دارویی در هفته پنج بارداری داشتم بعد سقط مترژن استفاده کروم در سوند ضخامت رحم ۱۲میلی بود و کیست فاقد جز ساید با جدار نازک در تخمدان راست بود و تخمدان راست هتروژن واسکولاربود الان بیست و شش روز از سقط گذشته و خونریزی کلا یک هفته اول سقط داشتم و الان بعد بیست و شش روز حالت خونابه کم دارم ابن اولین پریود بعد سقط حساب میشه؟چون گفتن ال دی بخورم از روز پنجم
- خونریزی نامنظم
سلام خوبی خانم دکتر بنده ۴۴,ساله دارای سه فرزند دارم میوم فیبروم دارم بعد از واکس کرونا دچار قاعدگی. نامنظمی شدم دکتر هم رفتم همیشه لکه بینی دارم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر . من قبلا رحمم رو برداشته بودم به علت چسبندگی رحم به جفت و کمی به مثانه و بعدش دچار کیست در تخمدان شدم الان در تخمدان سمت راستم ۲ کیست هست یکی سطحش هست که ۲ سانته و یکی داخلش که بزرگتر شده نسبت به قیل و الان تقریبا ۴ سانتی میشه و خیلی نگرانم . چطوری رفع میشه و امروز دکتر که رفتم گفتن باید فردا آزمایش خون بدم و بعد نظر جدید بدن . بنظر شما خیلی خطرناکه ؟؟ و حتما نیاز به عمل داره ؟ خیلی میترسم
- سلام ایا قرص ژینوفیلوس برای درمان سوزش وخارش قسمت بیرونی واژن مناسبه؟
- فریز و کورتاژ
سلام من برای نازایی رفتم دکتر گفتن باید فریز شم یک ملیون وپونصد و کورتاژ تا پولیپ رو بردارن پنج ملیون آیا زیاد نگفتن میترسم دکتر فقط به فکر پول باشه
- سقط
سلام وقت بخیر بعد از سقط در اولین پریود سونو انجام دادم که ۴ سانت بقایا داشتم و کورتاژ شدم و متیل ارگونین مصرف کردم و مجدد سونو دادم که ۲ و نیم سانت بقایا داشتم که دکتر مدروکسی تجویز کردند و در روز ششم پریود سونو انجام دادم که متاسفانه بقایا داشتم ودر سونو نوشته بود که\"در سمت راست کاویته رحم منطقه میکس اکو حاوی کلسیفیکاسیون به ابعاد ۱۴*۲۵ م م دیده شده که در داپلر و اسکولار است و میتواند مطرح کننده بقایا و یا پولیپ جفتی باشد\" که دکتر تشخیص دادند باید هستروسکوپی بشم.آیا راه دارویی جز کورتاژ مجدد وجود نداره؟
- قرص های ضد بارداری
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم آیا این مورد درسته که میگن هر سه ماه یکبار(یک ماه) یا شش ماه (۲ماه )باید بین مصرف قرص های ضد بارداری فاصله بیفته تا بدن استراحت کنه و مجدد شروع به مصرف بشه؟ ممنونم
- حاملگی
سلام من نزدیگی داشتم و صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم پارسال هم همینطور ولی حامله نشدم ایا مشکل دارم در بارداری ممکنه حاملگی مشکل داشته باشم چیکار کنم خاهش میکنم راهنمایی کنید اگه مشکلی هست من بیام پیشتون
- لکه بینی
سلام و قتتون بخیر بنده 34 سال سن دارم دارای دو فرزند وسیله جلوگیریم کاندومه ..چند ماهی میشه که پریودام به صورت لکه بینی هستش بین سیکلام لکه بینی ندارم تقریبا به یک هفته تاخیر پریود مییشم اونم به صورت لکه بینی .... نمیدونم چکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- اختلال خواب
آدرس و اسم کلینیک اختلال خواب در رشت رو میخواستم


