Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری رحم
سلام حدودا یکسالی میشه یه تکه گوشت صورتی رنگ به شکل یه منگوله از زیر کلیتوریسم آویزانه،دلیلش چیه؟میتونه نشانه سرطان باشه،تو رو خدا بگین چیکار باید بکنم
- سلام خانم دکتر، من ۶ماه و ۱۵ روزه زایمان کردم قرص شیردهی مصرف میکردم تا یک ماه پیش یک هفته در میان پریود میشدم الا یک ماه میشه که پریود نشودم شانزدهم ترشح قهوه ای متمایل به قرمز داشتم و قرصم رو قطع کردم ولی پریود نشدم ۲بار هم بی بی چک زدم منفی بود بنظرتون چکار کنم پریود بشم
- تاثیر قرص لتروزول بر تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر ببخشید من یه خانمه ۳۹ ساله هستم ومیخوام برای بارداری اقدام کنم ودوست دارم بچه ام پسر باشه وسه ماهه با همسرم رژیم میگیریم وماه قبل نزدیکی داشتم حامله نشدم واین ماه لتروزول خوردم از روز ۳ پریودی تا ۷ پریودی میخوام بدونم لتروزول میتونه بر تعیین جنسیت تاثیر بزازه؟ یه جا خوندم که محیط رحم واسیدی میکنه واقعا صحت داره؟
- جایگزین اسپرین دربارداری
سلام خانم ,ممنون ازاینکه وقتتونو در اختیار ما قرار میدهید ایا بامصرف چندحبه سیر هر روز در بارداری ,میتواند تاثیر اسپرین را داشته باشد که شما برایم تجویز کردین?یاخیر,اسپرین هر روز باید مصرف شود از ماه ۱ تا ۹بارداری? ممنون خانم دکتر عزیز
- بارداری
سلام خانم دکتر،دهمین روز پریودیم نزدیکی داشتم و از اول پریودیم قرص دروسبلا مصرف می کردم ولی شب قبل نزدیکی قرص رو فراموش کرده بودم مصرف کنم و نیم ساعت بعد از نزدیکی دوتا قرص مصرف کردم احتمال بارداری هستش ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- دلیل لک قهوه ای بجای پریدی
سلام خانم دکتر خسته نباشی من ۳۸سالمه قرص الدی استفاده میکنم بعد از تمام شدن بعد چهار پنج روز دو سه روز فقط موقع ادرار کردن یکم ترشح دارم اونم تیره بعد دو سه روز قطع میشه نوار بهداشتی میزارم بدون یک قطره بنظرتون من چرا اینطوری شدم
- سلام من ی بارداری ناخواسته داشتم ۵ماه پیش با قرص سایتوتک حل شد متاسفانه باز هم باردارم میتونم دوباره سایتوتک بخورم سقط کنم
سلام
- شیر خشک
باسلام جایگزین مناسب برای شیر خشک بیو میل سوی چه شیر خشکی میباشد؟
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۱ سالمه و مجرد و ۵روز پیش قاعدگیم تموم شد اما الان در سرویس یک لخته ی ترشحی قرمز تیره هنگام ادرار از بدنم خارج شد دلیلش چی میتونه باشه خیلی نگرانم ممنون از شما
- تست بی بی منفی و آزمایش هم منفی ولی پریودنمیشم
سلام تست بی بی چک منفیه و آزمایش بارداری هم منفی آمپول دوتا هم زدم ولی پریود نمیشم مدت زمان تزریق آمپول دوروزه میترسم باردارباشم
- زیبایی کلیتوریس
سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر.خواستم بدونم اگه قسمت لبه پایینی کلیتوریس افتاده و بزرگ و به رنگ سیاه شده باشه جوری که ۲طرف مقارن نباشن باتوجه به مجرد بودن وسن ۳۲سال عمل زیبایی انجام میشه ؟و اگه میشه میزان استراحت و هزینه اش چقدمیشه؟ممنون ازشما
- سونوگرافی
سلام سونو ماموگرافی انجام دادم درسونو نوشته درساعت ۳و۴پستان چپ بافاصله ۳سانتیمتر ازنیپل و۱۴م م ازسطح پوست توده هیپواکو ovalباحدود صاف ومنظم وموازی باسطح پوست وفاقد سایه خلفی حاوی استرندهای اکوژن داخلی به ابعاد ۱۵*۵*۱۷م م مشاهده می شود .آیا این توده خطرناک هست.
- هایمن
سلامخانم دکتر منمدتی هست دچار وسواس فکری درباره هایمنم شدمحتی چند بارمعاینه هم رفتم و گفت مشکلی نیست چند روز پیش اخرای پریودمبود پد روزانه گزاشتم و رفتمدریا شنا چون پد خیس شده بود شرتمو در اوردمدیدم پد جمع شده ممکن صدمه ای به هایمنمزده باشه؟میترسم که پد خیس بوده تو رفته باشه اسیب میزنه ب این صورت؟خیلی نگرانممم
- تشکر
سلام خانوم دکتر. خواستم بابت سایت مفیدتون و پاسخوگی هاتون به پرسش ها ازتون تشکر کنم . آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
- نازایی
سلام ببخشید تو سنو گرافی نوشته،مایع مختصر در لگن دیده شد،این یعنی چی؟؟؟روز ۱۲ سیکل
- سلام امپول سینال اف برای چیست وتا کی باید زد
- زگیل
سلام من حدود 1 سال پیش رفتم دکتر و گفتن زگیل تناسلی دارم و نیاز به لیزر هست البته گفتن میتونم لیزر هم نکنم و خب خطرناک نیست امروز مجدد به همون دکتر مراجعه کردم و این بار بهم گفتن شاید زگیل باشه احتمال هست که زگیل ها بهتر شده باشن؟ یا دکتر اشتباه کردن؟
- سلام من تخمدانم ضعیف هم کیست تخمدان ریزی دارم هم قاعدگیم زود به زود میشه مراجه کردم به متخصص زنان قصد بارداری دارم دکتر برام قرص اسید فولیک داد و ویتامین Eگفت اینها روبخور بعد سه ماه دیگه بیا من اینها رو خردم بعد سه ماه دیگه رفتم برای نامنظمی قاعدگی قرص مدروکسی پروژسترون داد و گفت اینها رو مصرف کنم بعد سه ماه دیگه بیا من دارم اینها رو مصرف میکنم گفته بود از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد بخرم حالا من دارم میخورم ۹تاشو خوردم ۱دونهش مونده پریود شدم حالا باید چی کار کنم یک دونه قرص و نظر بدین لطفا خونریزی خیلی زیادی دارم هم شکمم درد داره و هم کمرم آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه عادت ماهیانهم آخه همیشه پریودم نامنظم بود وخیلی زود به زود میشه ماهی ۲بار پریود میشم لطف کنید جواب بدین
سلام ابعاد تخمدان راست ۳۱،۱۸ واکوژنیسته درحدنرمال وتخمدان چپ ۳۵،۱۵ اکوژنیسته نرمال ایا تنبلی تخمدان دارم ؟
- سلام من رفتم دکتر بهم پماد کلوتریمازول داده دوروزه شب ها میزنم صبح که پا میشم میزنه بیرون دلیلش چی
سلام
- قاعدگی
سلام خانوم دکتر.من پریودم نامنظم هست طوری ک میتونم بگم هر۴۵روز یکبار پریود میشم قبل از اینکه پریودم نامنظم بشه چند بار بین دو قاعدگی لکه بینی داشتم ک اولین بار بود می دیدم و از اون موقع الان۳،۴ماهی میشه ک نامنظم شده.متاسفانه ریزش شدید موهم دارم بنظر شما این دو ربطی بهم دارن؟شما احتمال میدین ک مشکل من چی هستش؟و آیا درمان میشه؟


