Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومترضخیم وهتروژن
ایاتوده هتروژن خطرناکه
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر باشه من دختری ۲۱ ساله هستم و موهای زائد در نواحی زیر گردن و شکم وسینه و قفسه ی سینه دارم .. و پریودام منظمه و هر ماه انجام میشه و مثلا ۳ الی ۴ روز عقب جلو میشه امکان داره قاعدگیم بدون تخمک گزاری باشه؟ خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- تب و گلو درد بعد انتقال
سلام من روز اول انتقالم هست دیروز انتقال دادم و الا سردرد و سرگیجه و بدن درد و گلو درد دارم میترسم اتفاقی بیفته برای جنینام چیکار کنم حس میکنم تب هم دارم
- سلام. من یه دختر ده ساله دارم. که به خطر اینکه پریود نشه دکتر به اون آمپول واریوپپتیل ٣/٧۵دادهو باید ٢٨ روزه میزدم ولی یادم رفته و ٢٩ روزه زدم؟ آیا پریود میشه؟ یا براش مشکلی پیش نیاد؟
- پرده بکارت
سلام من بادوستم تو مدرسه شوخی میکردم پاشو به زیر شکمم زد و وقتی اومدم خونه چند دقیقه بعد دیدم توی شرتم خون است آیا پرده بکارتم آسیب میبینه؟
- کلیتوریس
سلام خسته نباشید دکتر گاهی اوقات در نوک کلیتوریس یک چیزهای سفید رنگی بوجود میاد که در روزهای اول وقتی بهش دست میزنم بشدت درد میگیره اما بعد از چند روز خودبخود انگار خشک میشه و در میاد دلیل این چی هست و اصلا اون تکه ی سفید چی هست؟شبیه به ی تکه عفونت خشک شده اس دکتر جان در حالت عادی زمانی ک کلیتوریس رو لمس میکنم و از قسمت روبرو ب سمت داخل فشارش میدم احساس درد دارم انگار که یک چیزی داخلش هست علتش چی هست و درمانی وجود داره براش؟؟ چون بخاطر این مسئله زمان رابطه و پیش نوازش بشدت اذیت میشم بیشتر هم وقتی دقیقا خود کلیتوریس از روبرو لمس میشه لطفا علتش رو بهم بگین این مسئله بشدت نگرانم کرده و اینک درمانی داره اصلا؟
- ivf
من ivfانجام دادم دکتر قرص utrogestan به من داده وبعد از یک هفته استفاده واژنم خیلی خارش میکند
- بیماریزن
قبلاکیستداشتموباقرصکیستمبرطرفشدچسبندگیرحموعفونتلگنواندومتریوزدارمپزشکم۳تاامپولمیکرورلینتجویزکردندومن۱امپولتزریقکردممشکلخونریزیطولانیمنحلنشددلیلانچهمیتونهباشهباترنسیدومفنامیکخونریزیمنقطعنشد
- سلام من از روز ۱۲ پروییدیم قرص استرادیول و مدروکسی پرژسترون خوردم روزی یکی حالا وقت خودم پرویید شدم اما خونریزی نشدم فقط لکه بینی دارم لطفا راهنماییم کنید
- تشخیص اولین روز پریودی
باسلام دکتر برای من آزمایش هورمونی نوشته من شب ساعت10پریودشدم 21پریود شدم الان میخواستم بدونم تاریخ سوم قاعدگی میشه 23یا24
- سلام من روز ۱۱انتقال هستم تست زدم منفی بوده آیادرسته
- کلیتوریس
سلام من 18 سالمه و مجردم.چن باری با مالش کلیتوریس خودمو ارضا میکردم.امروز متوجه شدم کلیتوریسم وجود نداره و اطرافش و داخلش ی چیزای سفیدی قرار گرفته و خود کلیتوریس نیست.میشه راهنماییم کنید.باید چیکار کنم .
- وجود مایع مختصر در محل سزارین
- سلام من یه ماه پیش پولیپ دهانه رحم داشتم دکتر یرپایی برداست قرص جستیران روزی یدونه برام نوشت بعد بییت و یک روز قطع کردم ده روز بعد پریود شدم روز هشتم مریودیم خونریزیم زیاد شد دوباره همون قرص و ادامه دادم بعد ۹ روز خونریزی قطع شد دوباره بیست و یک روز دیگه خوردم و دارو رو قطع کردم ایندفعه بعد دو روز پریود شدم دوباره روز هشتم خونریزیم شدیدتر شد دگترم دوباره قرص جستیران و امپول لوپرومر ۳/۷۵برام نوشت گف یماه قرص و بخور و امپولم بزن ومن الان ۵ روزه امپولو تزریق کردم ولی هنوز خونریزیم قطع نشده میشخ راهنمایی کنین ممنون من ۴۴ سالمه
- خونریزی نامنظم
سلام.وقتتون بخیر.من درماه چندین بار خونریزی داشتم.دکتر گفت بخاطر دستگاه آی یو دی هست.دراوردم و قرص مدوکسی پروژسترون دادن بهم.البته آمپول جلوگیری ۳ ماهه م زدم.الان هنوز ۳ روزاز اتمام دوره مصرف قرصم مونده اما بعداز هر رابطه خوریزی میکنم.قرصو که میخورم قطع میشه.علت چیه واقعا.خیلی نگرانم
- خونریزی از اثر ضربه به قسمت چپ پایین شکم
ام من سه بار سابقه سزارین دارم و دیشب پسرم ده سالش است بالگد به چپ طرف زیر شکمم زد وچند دقیقه بعد خونریزی کردم وده روز هم به عادت ماهیانه مونده آیا لازم است به دوکتور مراجعه کنم یا خیر
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من از دیشب بعد خورضایی از طریق تحریک کلیتوریس احساس درد شدیدی دارم ، به طوری که موقع راه رفتن اذیت میشم قبلا هم اینطور شده بودم ایا جای نگرانی هست؟چطوری درمان میشه
- روز دهم انتقال بیبی چک منفی شد
- خونریزی بعدازسقط
من امروز ۲۹روز سقط داشتم هنوزم خونریزی قطع نشده
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام من ۵۲ روزه که سقط با دارو داشتم حدودا تا ۲۵ روز خونریزی و لکه بینی داشتم بقایا خیلی داشتم دفع شد فقط یک تیکه یک سانتی دارم هنوز پریود نشدم به نظر شما چرا پریود نمیشم؟


