سلام،معمولا خطرناک نیست.در صورت ادامه لکه بینی سونوگرافی انجام دهید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بخیه سزارین
سلام من 2روز بخیه هامو کشیدم الان یکم خام هستن اشکالی نداره میترسم باز بشن
- تخمک اهدایی
خانم دکتر اگر از تخمک اهدائی برای بارداری استفاده کنیم نیاز است پریودیمان باشخص اهدا کننده یکی شود یا راه حل دیگری دارد./با تشکر
- پریود نشدن
سلام من به خاطر جوشام تقریبا یک ماه دارم از قرص نورم اسکین مصرف میکنم بعد این ماه پریود نشدم چیکار کنم ؟
- زنان
سلام وقتتون بخیر ضخامت اندومتر من دولایه ۱۳/۶هست آیا این خطری دارد،
- یائسگی
سلام من ۲۶ ساله و مجرد هستم یه سالی میشه ک پریودم نامنظم شده طوریکه بعضی وقتا ۴۰ روزه و بعضی ۴۵ روزه پریود میشدم و حجم خونریزی نسبت به قبل کمتر شده و الان دو ماه میشه ک پریود نشدم تو اینترنت ک سرچ کردم فهمیدم شاید دچار یائسگی پیش رس شده باشم و این منو خیلی نگران کرده خانوم دکتر یعنی واقعا ممکنه این اتفاق افتاده باشه؟
- درد هنگام سکس
با سلام و خسته نباشيد چه راهكارهايى براى كاهش دردهاى واژينال در حين و بعد از سكس وجود دارد ؟ پماد خاصى توصيه ميكنيد ؟
- سلام من یک روز شده بود که پریود شدم بعد شب از قرص دروسبلا استفاده کردم فرداهم پریود بودم بعد قطع شد مشکل دارد یانه
- فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر ۹
خانم دکتر
من روز ۱۳ سیکل قاعدگیم سونوگرافی دادم که یک فولیکول غالب ۲۶ میلی درتخمدان چپ و ضخامت اندومتر۹ بود. آیا این اندازه برای این روزسیکل طبیعیه؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام من حدود ۴۳ سال دارم حدود ۲۰ روز پریودی ادامه دار شده وسطش لک بینی الان دوباره شدید دکتر قرص ترنسید ،ال دی، و دوفاستون داده، الان حالت تهو دارم طبیعی
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- بقایای جنین
سلام خسته نباشید من دوهفته پیش سقط خود بخودی داشتم الان اندازه ۲ سانت بقایا دارم دکتر آمپول متین داده هنوز نزدم و فعلا خونریزی ندارم در حد لک خیلی خیلی کم آیا اگر با آمپول هم دفع نشه میتونم تا دریای صبر کنم؟؟؟
- سواال مهم..
وقت بخیر من ۲۲ سال سن دارم . دوسال پیش آزمایش پرولاکتین دادم ۲۸ بود ولی یادم نیست رنج آزمایشگاه چند بود و ام ار ای دادم و ادنوم هیپوفیز داشتم، هیچ دارویی مصرف نکردم و دیگ پیگیر نشدم بعد دو سال آزمایش پرولاکتین دادم این جواب آزمایش پرولاکتین بالاس یا نرمال؟ Prolactin:530 mIU/L ELISA pre meno pauasal:118_555 Post menopauasal::33_413
- سوزش
سلام و وقت به خیر خدمت خانم دکتر عزیز حدودا دوسه روزی هست که دچار خارش و قرمزی و سوزش اطراف واژن شدم.ممنون میشم راهنمایی کنید
- مشاهده ساک بارداری
سلام وقتتون بخیر.۵روز بعد از عقب انداختن پریود بتا ۵۷۴و یک هفته بعد ۱۷۵۰بود و ساک حاملگی در سونو واژینال دیده نشد.ضخامت آندومتر ۱۷میلی وکورپوس لوتئوم در تخمدان چپ هم ۱۴میلی مشاهده شد.بنظرتون بارداری من میتونه بارداری سالمی باشه
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - تنظیم شدن پریود
سلام.من پریودیم نا منظم هست.پیش دکتر متخصص زنان رفتم و بهم ۲ ورق قرص سیپروترون کامپاند سیبل دادن و گفتن از روز ۳ پریودی بخورم و گفتن دوماه باید پشت سر هم بخورم قطع نکنم .ایا موقع استفاده از این قرص ها پریود میشم یا حدود دوماه نمیشم؟
- زنان
با سلام میشه سونوگرافی را تفسیر کنید ابعاد رحم ۸۶*۴۰*۴۷و اکوی آن نرمال است ضخامت اندومتر ۸ م م در مرحله تری لاین است(یعنی چه) کیست های متعدد نابوتین به قطر ۷ م م در سرویکس دیده میشود ابعاد تخمدان راست ۲۳*۴۶ و تخمدان چپ ۳۴*۴۴ م م است هر دو تخمدان دارای فولیکولهای ریز متعدد میباشند نمای PCo کیستی )فولیکولی به ابعاد ۲۳*۳۲ م م در تخمدان چپ دیده میشود در آنکس راست توده یا ضایعه فضا گیر دیده نشد(ببخشید چرا فقط نوشته شده آنکس راست؟)
- سوال
سلام من یک هفته از رابطم میگذره و بخاطر استفاده از کاندوم دچار خارش شدم از بیرون و یکم داخل ترشح خاصی ندارم فقط خارش بعد خارش سوزش
- عفونت
سلام 9 ماه پیش سزارین(سومین سزارین ) داشتم و لوله هام هم بستم 38 سال سن دارم بعد از سزارین تا به حال پریود نشدم و هنگام نزدیکی درد خیلی زیاد از واژن حس میکنم لطفا راهنماییم کنید آیا عفونت دارم؟در ضمن به شدت زانو و پاهام احساس خشکی و درد دارم
- استفاده از امپول لوپرومر
سلام خسته نباشید دختر من ۱۰ ساله است امپول لوپرومر هر ۲۸ روز میزنه سوال من این است که میتونه این امپول ۲روز زودتر یعنی ۲۶ روز بزنه چون مسافر هستم ممنون از شما


