Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رابطه ی جنسی
با سلام و خسته نباشید من با نامزدم روز 5 پریدم که دیگه پاک شده بودم رابطه لمسی داشتیم در حد لمس کردن الت تناسلی ولی نامزدم ارضا شد و منی خودشا بیرون ریخت ولی من از پیشاب میترسم که یه وقت با وجود باکره بودنم وارد واژنم نشده باشه شک داریم،بعد از چهار ساعت قرص اورژانسیovocease با دوز 1.5 یه دونه خوردم ،ولی العان چند روزه استرس عجیبی گرفتم که نکه اتفاقی بیافته لطفا راهنمایی کنید تو را خدا
- یدوفولیک
سلام خانم دکتر🌹🌹 آیا از ماه چهارم بارداری همچنان باید به مصرف قرص یدوفولیک و ویتامینD ادامه داد؟
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- Hpv
سلام وقتتون بخير من امروز لبه واژنم يه مورد عجيب ديدم كه با پرسوجو در اينترنت احتمال زگيل تناسلي رو دادم ولي نمي دونم اين طبيعت همه خانمهاست يا واقعا زگيل تناسليه
- سلام خانم دکتر من بنجاه سالمه باردار. بودم دوقلو چهار ماه ه سقط شدن بعد ازسقط بخاطر بقایای حاملگی سه بار کورتاژ شدم که آخریش هیسترسکوپی بود الان دکتر سونوگرافی من میگه احتمال از بقایای حاملگی یا پولیپ اکوژن باشه ولی خیلی کمه . نمونه هم آزمایش دادیم الحمدالله خوبم بود . بنظر شما من دوباره میرم اتاق عمل
- بدخیمی اندومتر
سلام خانوم دکتر ممنونم که پاسخگو هستید والا من باسابقه سرطان اندومتر البته بعد مجسترول کورتاژم جوابش خوب بود ایا بنظرشما من هنوز من سلول آتی پی دربدنم وجود دارد؟ یا چون با مدروکسی مرتب پریود شدم مشکلم رفع شد؟ جواب پاپ اسمیرم خوب هست من قبلش پنج دوره باگونال اف و قرص استرادیول جواب نگرفته بودم که لاپارا و هیسترو شدم و پولیپ اندومتر با سلول اتی پی و کمپلکس دیده شد علت ایجاد این سرطان استرادیول نبوده؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یکسال خودارصایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد وازنم نکردم.تو اینه خودمو نگاه کرد لبه های وازنم رو کشیدم اما بعداز یکساعت دهانه وازنم تیر میکشید.علت تیرکشبدن دهانه واژنم چیه.؟ایا ممکنه بخاطر کشیدن لبه های وازنم باشه؟تورو خدا جوابمو خوب و بادقت بدین
- افتادگی مثانه لیزر مثانه
حدود 10سال عمل نثانه انجام دادم 4سال مثانه دوباره اونده پایین اذیتم آیا میتونم لیزر کنم؟؟؟
- ضخامت اندومتر ۹وضایعه اکوژن۹ و میومای ۸
ضایعه اکوزنیک ۹الی ۸ خطرناک
- ضربه به تخمدان دختر
سلام دختر من ۱۹ سالش هس خواهرش با لگد زد به روی تخمدان سمت چپ دقیق روی تخمدان بود اینو فهمیدم یه چن دقیقه درد شدید داشت بعدازاون وقتی راه میره کمی درد میکنه میخوام بدونم مشکل جدی براش پیش میاد یانه وببرمش دکتر ؟؟؟؟ممنون میشم اگر سریع جواب بدید خیلی نگرانم
- انتقال جنین
سلام ۳۵سن دارم ،یه دونه فرزند پسر دارم بعداز ده سال انتقال جنین دارم بارداری قبلی ام چقدر تاثیر مثبت داره برای مثبت شدن اقدام جدیدم مشکل از شوهرم بود عمل برگشت وازکتومی انجام داده ولی موفقیت آمیز نبود به همین خاطر Icsaکه تقریبا شبیه lvfانجام دادیم
- سفتی و تورم زیر شکم
باسلام من مدتی هست که زیر نافم احساس تورم و سفتی دارم ولی درد ندارم تا الان هم مشکلی در پریودی یا اجابت مزاج نداشتم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه من مجرد و۳۹ ساله هستم
- کیست تخمدان و افزایش هورمون مردانه
با عرض سلام و احترام (متن زیر از زبان یک بیمار از عراق است که میخواهیم شمارا به او معرفی کنیم) من دچار کیست تخمدان و افزایش هورمون های مردانه شدم. لطفا روش درمان بدون عمل جراحی و هزینه آن را بفرمایید. با تشکر_توریسم درمانی فردوس
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون
- بارداری
سلام چطورباید جنسیت درزمان حاملگی انتخاب کردکرد
- آزمایش b-hcg
با سلام و وقت بخیر. بعد از جراحی لاپاراسکوپی در مورد بارداری خارج، آزمایش b-hcg انجام دادم. مقدار آن 285 شده. ميخواستم نظر شما رو در مورد جواب بدونم، خیلی ممنون
- رفع تیرگی واژن با لیزر
با سلام . ببخشید خانم دکتر آیا کسانی که قبلا زگیل تناسلی داشتن و با لیزر زائده رو برداشتن و الان اثری از زگیل در قسمت واژن ندارن میتونن از لیزر بلیچینگ واسه روشن کردن واژن استفاده کنند ؟ و از لیزر برای رفع موهای زائد هم میتونن استفاده کنن ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم وچن ماهی میشه اقدام به بارداری کردم،خیلی یبوست دارم و مجبورم روزانه دو قاشق روغن زیتون ناشتا واسه یبوستم بخورم،خیلی بدنم گرم میشه،خاستم ببینم مصرف روغن زیتون مانع بارداری نمیشه؟؟؟
- سلام من سونو دادم اینه یعنی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
سلام این ینی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
- …..
سلام وقت بخیر من ۲۴ سالمه و مجردم امروز متوجه شدم بالای کلیتوریسم سمت راست توده دراومده شدید میخاره و گهگاهی درد داره و کمی سوزش هم دارم موقع ادرار میتونین راهنماییم کنین مشکل چی هستش


