Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام.خسته نباشيد،ببخشیدمن 3روزی میشه ک ازنوبت عادتم عقب افتاده و3روزه ک لکه بيني قهوایی هم دارم جلوگیری هم تواین ماه نداشتم،تست زدم منفی بودعلتش چیه ب نظرتون؟
- غربالگری
خانم دکتر خودتون سونو غربالگری رو انجام میدی ؟
- مشکل کبد
سایز کبد ۱۷۶mm و غیر نرمال است و اکوپاترن آن رو به افزایش این یعنی چی؟
- سزارین
سلام خانم دکتر عزیز، مادر فشار پائین و دارای میگرن برای سزارین چه نوع بیهوشی را باید انتخاب کند آیا نیمه بیهوشی برایمادر بهتر است. مدت زمان عمل سزارین چقدر است در حالت نیمه بیهوشی بیمار متوجه درد خواهد شد؟/ با تشکر و سپاس فراوان
- بارداری
سلام.خسته نباشید.هفته 7بارداری هستم.حالت سنگینی و ناراحتی در معده دارم.میخاستم بدونم میتونم قرص لانسوپرازول استفاده کنم؟برای جنین خطری نداره؟
- لطفا هروقت پیام را دیدین سریع پاسخ بدین خیلی ممنونم
سلام خسته نباشید ، من ۲۰ هفته و ۴ روزه حامله هستم ، جنین پسر هست آزمایش ژنتیک انجام شد ، اختلالات کروموزومی نداره کاملا ۲۳ جفت سالم هست در غربالگری سه ماهه ی دوم ، همه چیز سالم هست فقط در قسمت توراکس نوشته درهمی توراکس چپ تصویر ضایعه اکوژن به سایز ۳۴.۸ میلی متر مشهود است که این همی توراکس را اشغال کرده و باعث شیفت به راست قلب گردیده است و و کیست های ظریف به همراه کیست ساده در ناحیه سنترال این ضایعه به سایز ۱۵.۱۳ میلی متر مشهود است که یافته های فوق مطرح کننده ی cpam میباشد به علت شیفت قلب نمای three vessel قابل بررسی نمی باشد ائورت شکمی و توراسیک نمای طبیعی دارد به نظر شما من چیکار میتونم بکنم ؟ 😔 سقط کنم بچه ناسالمه یعنی تورا خدا بهم جواب بدین
- پیرود
سلام من زن 32ساله دوسال سقط داشتم الان پیریودم اشکال پیدا کرده یک ماه پیرود میشم یک ماه نمیشم پهلو درد میگیرم علت چیست
- مصرف آووبوست و اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر .ببخشید من یه ماه دکتر قرص آووبوست و متفورمین و مکمل بهم دادن باامپول تقویت تخمدان بعد یه ماه سنووعکس رنگی و آزمایش گفتن ک اقدام کنم برا بارداری .الان ک اقدام کردم ولی هنوز تاریخ پریودیم نشد ببینم بار دارم یا نه .همچنان باید قرص ها و مکمل ها رو هم بخورم یا نه ؟ ممنون
- کیست و نازایی
سلام خسته نباشید 25/7رفتم دکتر سونو انجام داد گفت کیست 5میلی توی تخمدان چپت داری بهم قرص سیبل داد 6روز بعدازمصرف قرص لکه بینی پیدا کردم ینی از 31/7لکه بینی داشتم تا 10/8که پریود شدم وهمینجور خونریزی داشتم قطع نمیشد رفتم سونو گفت کیست بزرگ آب شده کیستای ریز توی تخمدانات هست بعد دکتر بهم امپول ویتامین Kو یکی دیگه داد زدم خونریزیم قطع شد حالا احساس میکنم میخوام پریود بشم واسه چی اینجور شدم من 5روز بیشتر نیست خونریزیم قطع شده؟
- حاملگی
سلام من سرکلاژشکمی ام الانم 7هفته باردارم ایا میتونم پاهام را اپلاسیون کنم یا موبر:ضرر داره؟
- قرص
سلام خسته نباشید قرصهای ترکیبی تری فازیک سه رنگ تا چندهفته باید از روش کمکی استفاده کرد؟ بسته اولم تازه شروع کردم،
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام ۲۰ سالمه 16شهریور پریود شدم ۱۵ مهر پریود شدم آبان پریود نشدم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون نوشت ۳ آذر مدروکسی پروژسترن مصرف کردم ۹ آذر پریود شدم الان ۲۲ آذر باز پریود شدم علتش چیه؟
- فیبرم
سلام من حدودا ۱۳ روز پیش عمل جراحی برداشتن فیبروم داشتم که طبق صحبتهای دکتر حتی مجبور شدند که چند لایه از رحمم رو بتراشن . از روز عمل تا الان لک بینی دارم که مجبورم پد بزارم ولی موردی که نگرانم کرده اینه که لک هام به رنگ نارنجی هست و بوی مواد ضد عفونی میده دلیلش چیه آیا عفونت دارم یا خیر
- ای وی اف
سلام سونو شدم تخمک بالای ۱۷داشتم موقع تخمک کشی فقط یکی تخمک کشی شدم موقع تخمک کشی متوجه شده بودند که تخمدانم راستم۲تا کیست اندومتریوزداشتم دلیلش چیه با تخمک خوبی که داشتم فقط یه تخمک گرفتن
- عفونت
سلام من 42 سال دارم دو زایمان سزارین داشتم 7 سال از زایمان دوم میگذره حدود یک ساله همیشه خوارش دارم ترش غلیظ قهوه ای تیره با سوزش شدید ادرارخسته شدم از سوزش فقط آب فراوان باید بخورم تا سوزش کمی اروم بشه رنگ ادرار وقت سوزش کاملا رنگ چای میشه ممنون از شما از نوشهر مزاحم شما شدم
- بارداری
سلام خسته نباشید من سزارین کردم بچه ام 28هفتگی به دنیا و ۲۲روزه شد فوت کرده الان ۴ماه از زایمانم میگذره و جلو گیری هم نکردم ولی هنوز حامله نشدم آیا مشکلی که نداره
- بیبی چک
سلام وقت بخیر امروز روز ۳۳ سیکلم هست چرخه ام در دو دوره ی اخیر ۳۰ روزه و ۲۹ روزه که قبلش بود این چرخه ام امروز ۳۳ روز میگذره پریود نشدم و سردرد دارم و حالت تهوع دارم وپایین کمرم بشدت درد میکنه تستم هم امروز که ۳۳ سیکلمه منفی در اومد دلیلش چیه چیکارکنم خانم دکتر اقدام کرده بودم برای بارداری دراین سیکلم منتهی روز ۱۶ سیکلم با لکه بینی مواجه شدم و روز ۱۷ و ۱۸ سیکلم باخونریزی شدید و مابقی روزا لکه بینی در حد ترشح خیلی ظریف قهوه ای .سپاس فراوان
- ورم قوزک پا پس از کورتاژ
سلام وقت بخیر مدت چهار روز هست کورتاژ کرده ام و کپسول داکسی سایکلون ، آمپول آنوکسان ، قرص آهن و مفنامیک اسید مصرف میکنم.امروز متوجه ورم در قوزک پاهام شدم خیلی نگرانم و فعلا به دکترم دسترسی ندارم علت چی میتونه باشه؟
- سونوی آنومالی
سلام . شما برای من سونوی انومالی نوشتید من بعد تعطیلات حدود هفته۱۹ میرم. ولی داخل دفترچه ننوشتید واسه تعیین جنسیت . بدون نوشتن دکتر سونوگرافی جنسیتو بهم میگه؟ چون اکثرا تو این سونو جنسیت جنینو متوجه شدن
- لیزر مونالیزا
ايا شما ليزر موناليزا انجام ميدين اگر بله هزينه چقده لطفا ؟


