Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ز گیل تناسلی
ز گیل مقعد ی دار م و از ما یشا ت پا پ اسمیر و اچ پی منفی هستش و لی اطر ا ف مقعد ز گیل هست و دا ر ه زیا د میشه با و جو د اینکه د کتر یه کر م دست ساز داد ه و مصر ف کر د م ر امنا ی میکنین
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- لیزر موی زائد
باسلام و خسته نباشید.من ۳۵ سال دارم میخوام لیزر موی زائد بکینی انجام بدم سوالم اینه : ۱.در دوران بارداری حدود۶سال پیش دکترم در ناحیه تناسلی تشخیص هرپس تناسلی دادن که بعدا با دارو رفع شد. پارسال هم ازدوباره در ناحیه تناسلی همون مشکل را داشتم که با پماد اسیکلوویر برطرف شد آیا میتوانم لیزر ناحیه تناسلی انجام بدم یا خیر مشکلی ایجاد میشه؟ ۲.ادنوم هیپوفیز دارم که پارسال تغییراتی در هورمون پرولاکتین داشتم که پیش شما امدم با دارو پایین اومد و نرمال شد. ایا لیزر برام ضرر داره؟ ۳.برای لیزرموی زاید حتما باید در کلینیک که متخصص پوست هست انجام بدم یامراکز دیگر ؟
- پریود
سلام خانوم دکتر دفعه ۲۲ مهر پریود شدم همشه ۲۲ روزه ۲۱ میشدم ولی مهر ماه ۱۳ روزه شدم تا امروز ۲۴ آبان پریود نشدم یعنی امروز که ۲۴ هس ۲۶ روز از پریودم میگذره ولی هنوز نشدم چهار پنج روز پیش بیبی چک هم زدم منفی شد چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا ؟ احتمال حاملگی هس من برای حاملگی اصلا اقدام نکردم فقط یعنی رابطه دخول داشتم ولی اب منی روی واژن شاید ریخته شده چی کنم؟ دکتر برم؟؟؟؟؟
- دزوسپتیو
با سلام من برای پیشگیری از بارداری قرص دزوسپتیو استفاده میکنم ۹روز از پریودی من میگذره و این قرص رو پیدا نکردم امروز زدستم رسید آیا میتونم از روز نهم شروع کنم؟
- کیست رحم
من خانم ۴۵ساله هستم که تعدادی کیست دررحم دارم که یکیش از همه بزرگتر هست که اندازه آن۳۸×۴۷میلیمتر است ودکترم گفته باید عمل بشم تا این کیست برداشته بشه ولی من نمیخوام عمل کنم خواستم بپرسم بدون عمل هم میتونم درمان کنم ودرضمن این ۳تا کیستم درقسمت تخمدان چپم هست لطفا پاسخ دهید ممنون
- حالت تهوع قبل پریودی
سلام دکترماقبل پریودم چندروزعقب افتادوروز۱۴دی که دوزدوم واکسن کرونازدم پریودشدم بااینکه نزدیک به یک هفته عقب انداخته بودم الان چندروزپریودم عقب افتاده درحالی که هیچ نزدیکی نداشتم وشوهرم کنارم نبوده الان امروزصبح حالت تهوع وکف پام شدیدداغه حالم بده علت ایناچیه آیادلیلش واکسن کروناست من خونه بابامم ومیخوام طلاق بگیرم شوهرم نیست که بگم حاملم توروخداکمکم کنیدممنون
- قرص اورژانسی
با سلام من روز چهارم پریودیم نزدیکی داشتم ولی اسپرم داخل نریخت بیرون واژن ریخت باتوجه به اینکه دوره سیکل قاعدگیم کم هست قرص اورژانسی خوردم ولی بعد متوجه شدم تاریخ گذشته هست آیا فایده ای داره؟ اصلا احتمال بارداری هست؟
- سونو انومالی
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من یه هفته هست که پریودم تموم شده بود اما باز بعد از یه هفته خونریزی دیدم علتش چی هست مگه میشه تو یه ماه دوبار پریود شد
- بیمارستان طرف قرارداد
با سلام خانم دکتر کدوم بغیر از قائم کدوم یکی از بیمارستان های خصوصی هستن؟
- میوم اینترامورال به سایز22mm درخلف فندوس مشاهده شده
سلام دکتر ممنون میشم جواب بدین خسته نباشیدمن سونو دادم برج/ 9 /1402 میوم اینترامورال به سایز22mm درخلف فندوس مشاهده میشه رحمم باابعادmm 53×60×71 الان که برج1402/2/هستیم شکمم درد میکنه دوروزه لکه بینی دارم چیکار کنم ایاممکنه درآینده برای بارداری مشکلی پیش بیاد بقیه چیزا در سونو طبیعی نوشته شده
- افزایش خفیف نسوج گلاندولر دردو پستان به ویژه در ربع فوقانی خارجی وناحیه رتروآرئولار به همراه نواحی هیپواکو بینابینی دال بر تغیرات خوش خیم چیست
- نحوه مصرف فلوکونازول۱۵۰
سلام دکترماما تشخیص دادن ک عفونت دارم وبرامفلوکونازول۱۵۰تجویزکردن اما دستورشوداروخانه نتونست بخونه وگفت هرسه روز یدونه بخور.اما رفتم داروهامونشون منشی دادم گفت روزی یدونه. بنظرتون روزی یدونه زیادنیست؟آخه میگن براکبد خیلی بده.
- من یک کیست اکوفوری به سایز۵۶×۳۳درتخمدان راست دارم چه کاری برای رفعش باید انجام بدم
- قرص سیبل
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۷ام خرداد وقت پریودیم هست از الان قرص سیبل رو مصرف کنم تا پریود بشم وقتی پریود شدم از روز سوم ب بعد کدوم رنگ قرص باید مصرف بشه؟؟اون زرد ها یا اون هفت تا سفید؟؟؟
- مهمم
سلام من دو ماه و ۱۰ روز هست زایمان سزارین کردم و ۴۰ روز بعد زایمان خونریزی داشتم حدود ده روز اولش زیاد بعدش خیلی کم و الان یکماه از اخرین روز خونریزی بعد زایمانم گزشته خیلی میترسم چرا پریود نمیشم قبل زایمان تا ۲۷ روز پریود میشدم لطفا بگید طبیعی هس یا ن تا کی پریود میشم پس بنظرتون نیاز هس دکتر مراجعه کنم؟؟
- زخم لابیا و فورشت
سلام در اثر معاینه بکارت دچار زخم در لابیا و پارگی فورشت شدم برای ترمیم از چه پمادی استفاده کنم بهبودی پیدا کند؟ آیا تمرینات کگل برای دختران باکره مناسب است و باعث آسیب نمیشود
- در مورد خون در مدفوع
سلام ۱۷ سالمه . این دومین بارمه که اینجوری میسم قبل از اینکه پریود بشم در مدفوعم خون اومد . بعدش پریود سدم و الان هر سری مدفوع میرم خون میاد . احساس میکنم ذخم شدع نمیدونم از چیع . یبوستم داشتم ممکنه اون ذخم کرده باشه؟
- ندول کیستیک
سلام دکتر خسته نباشید من چندماه پیش سونو رحم انجام دادم گفتن ندول کیستیک درمحل برش سزارین قبلی به قطر ۸ میلی متر دارم علائم خاصی نداره فقط گاهی درد زیر شکم چیکارباید بکنم ؟ برای باداری مشکل نداره ؟


