Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ACROSCOPY:Specimen received in formalin composed of multiple irregular brown creamy soft tissue fragments including large pieces admiced with blood clot totally measuring 3.5x.x2.5 cm. CROSCOPY: Histologic findings supports the diagnosis. Negative for endometrial hyperplasia or malignancy. DIAGNOSIS: Endometrial curettage: -Widely decidualized endometrial tissue, compatible with progestrone hormonal effets. -Some pieces of endometrial polyp also were seen.
ACROSCOPY:Specimen received in formalin composed of multiple irregular brown creamy soft tissue fragments including large pieces admiced with blood clot totally measuring 3.5x.x2.5 cm. CROSCOPY: Histologic findings supports the diagnosis. Negative for endometrial hyperplasia or malignancy. DIAGNOSIS: Endometrial curettage: -Widely decidualized endometrial tissue, compatible with progestrone hormonal effets. -Some pieces of endometrial polyp also were seen.
- علایم بارداری هم دارم
دو روز از پریودم گزشته هنوزم پریود نشودم میخوام بدونم باردارم یا ن
- اولین رابطه
سلام وقت به خیر. من ۲۹ سالمه و به تازگی ازدواج کردم.برای اولین رابطه که منجر به پاره شدن بکارت خواهد شد اقدام کردیم منتها کامل نمیشه اصلآ دخول صورت نمیگیره خیلی کند پیش میره این اوضاع تا کامل انجام بشه.
از طرفی از ترس که در دوره تخمک گذاری نباشه هرچند همسرم از کاندوم استفاده میکنن سعی میکنیم رابطه ها بعد از دوره تخمک گذاری باشه اما نگرانم که پرده پاره بشه و چون به پریود شدن نزدیک هست زخم خوب نشه و پریود هم بشم و زخم بکارت عفونت کنه, تا کامل این پرده پاره بشه هر ماه این مشکل را داریم.
آیا بعد از پارگی بکارت پریود شدن باعث عفونت و... میشود؟ - افتادگی رحم
سلام... اگه افتادگی رحم درجه یک باشه بدون جراحی قابل درمان هست ؟ و بعد از درمان میتوان دوران بارداری رو طی کرد یا بارداری ممنوعه ؟
- تخمدان پلی کستیک
سلام خانم دکتر وققتون بخیر... من یک ماه لکه بینی داشتم بعد از سونوگرافی فهمیدم تنبلی تخمدان دارم بعد از اتمام مصرف قرص پروژسترون روز بعد پریود شدم حالا روز چهاردهم هستم اما گاهی ترشحم شفاف هسش گاهی قهوه ای روشن..جسارتن چیکار کنم؟
- زیگیل
خانم دکتر مهربون سلام میخواستم بدونم زیگیل تناسلی ممکنه به جاهای دیگه پخش بشه بر عکس
- سلام من مبتلا به سرطان رحم هستم میتونم رابطه جنسی داشته باشم ایا؟
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید سونو گرافی دادم گفت هایپر اکو ژنیسیته یفو کال باحدود مشخص با حداکثر ابعاد 4*8در کاویتهی اندومتر مشهود است Tvsدر روز سوم menجهت برسی از نظر پولیپ اندومتر تغییرات فاز لو تئال تو صیه میشود به نظرتون مشکلم چیه وراه حل چیه بعد من این نزدیکی ۶ماه ازدواج کردم هیچ گونه جلو گیری نکردم ولی بار دار نشدم تست پاپ اسمیر دادم یک ماه پیش فقط گفته بود التهاب شدید دارم بعد ببخشید این عدد های که نوشته ۴*۸ در کاویتهی اندومتر چیه بعد به نظرتون این خطر ناک نیستمن خیلی استرس دارم ممنون میشم اگه راهنمایم کنید
- رحم دوشاخ و دیواره داد
دکتر من قبلا یه سقط ۵ هفته ناخواسته باردارشدن بودم و یه زایمان زودرس در هفته ۲۲ داشتم .بعد ایمان تشخیص بقایادادن دارو خودمو برای بقایا رفتم .سونو نوشته که نمای رحم میتواند مطرح کننده رحم arcuateویا septateباشد... یعنی رحمم دوشاخه؟ یادیواره دار؟ زایمان زودرس به این خاطر بوده؟ دکتر چیکارباید بکنم؟ نکنه بارداری بعدیم خراب بشه؟ بهم بگیر چیکار کنم؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید من ی باره رفتم دکتر معاینه شدم واس سالم بودن پرده بکارتم خانم دکترگفتی که خداراشکر اسیب زیادی ندیدن ی کوچولو اسیب ریزه دیدی اونم زیادجدی نیست خداراشکرخونش ازش میاید خیالت راحت من نامزدارم یه بار بامزدم از پشت امتحان کردم یکم دردم داشتم اوموقع من پریود بودم خیلی استرس خدانکنه پرده پاره شده یان لطفابهم کمک کنید خیلی استرس دارم
- کیست رحم چراتشکیل میشه چه کار کنیم دوباره برنگرده
چه کار کنیم کیست بر نگرده
- کیست تخمدان
سلام من ۳۹ ساله هستم دو فرزند دارم به دلیل درد پهلوی چپ سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود کیست به ابعاد ۴۸*۲۸ حاوی سپتوم ظریف در تخمدان چپ میباشم،ممنون میشم راهنمایی کنین
- خود ارضایی
سلام خانوم دکتر ببخشید من ۲۰ سالمه و برای یک ماه پیش برای اولینبار خود ارضایی کردم و حس خوبی داشتم چندین بار تکرار کردم ولی الان پشیمونم و فقط به صورت مالش کلیتوریس و بیرون واژن و مالش سطحی اشیا بوده و الان خیییلی استرس دارم به بکارتم آسیب زدم یا نه اصلا خونریزی نداشتم و درد هم نداشتم و یه بار خودمو ماکوندو به یه جسم صاف به صورت سطحی ک امکان اینکه برم دکتر رو ندارم تو رو خدا لطفا بگید بکارتم ممکنه آسیب دیده باشه ؟
- پریودی
سلام،من چهارم این ماه پریود شدم و هفت روز طول کشید ،الان ۱۵ روز از تموم شدن پریودم میگذره دوباره امروز ک ۲۷ خرداد هست پریود شدم ،آیا داشتن رابطه و ارضا شدن میتونه دلیل جلو افتادن پریود باشه،برای تنظیم شدن این دوران چه دارویی باید مصرف کنم،ممنون میشم کمکم کنید
- عدم تقارن لابیا
سلام من دختری ۱۸ ساله ام که یکی از لابیا هام بزرگه. میخواستم ببینم این طبیعه؟ و اینکه همسرم بهم بدبین نمیشه؟؟
- راهنمایی در مورد ای وی اف
سلام ببخشید دکتر من دوتا فرزنددختر دارم که دومی دوسال ودوماهش هست...قصدای وی اف دارم خواستم بدونم چندوقت از سزارین دومم بگذره خوبه که برم واسه اقدام؟؟ممنون میشم پاسخ بدید🙏
- تنبلی تخمدان
سلام من دکتر برام قرص مدروفم تجویز کردن و گتن از شب چهاردم تا ده شب بخورم یه دوره خوردم ولی تو این ماه من اول اذر پریود شدم و ششم پاک شدم ولی امروز متدجه شدم خونریزی دارم الان باید قرص و چطوری بخورم ممنون میشم جواب بدید
- عادت ماهانه
سلام من دارای تیروئید کم کار هستم و حدود ۶ ماه پیش رابطه داشتم بعد از اون ماه اول عادت ماهانم عادی بود ولی بعدش به ۵ روز با خونریزی کم تغییر کرد البته با درد وحالات؟عدت ماهانه همراه بود ولی این ماه عادت نشدم احتمال بارداری هست؟؟
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- خود ارضایی با سینه
سلام من دختر مجردم ۱۷ سالمه ۵ ساله با سینه هام خود ارضایی میکنم تا حالا هیچ مشکلی پیش نیومده ولی این عوارض داره؟ باعث ناباروری و مشکل تو رابطه جنسی در اینده میشه؟


