Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص استرادیول
سلام من دکترم گفتن دوتا استرادیول صب بخورم دوتا شب دوتا هم وارژینال استفاده کنم که اونم شب موقع خواب انجام می دهم امشب فراموش کردم که قرص و خوردم یا نه اگه بخورم اشکال داره؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید...کسی که مشکل انعقاد خون داره ای وی اف موفقیت امیزی داره ؟
- اقدام به بارداری
سلام روز هشتم سینال اف زدم ولی برای نزدیکی اب اقام نیومد روز نهم سینال اف بزنم مشکلی داره
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- بعداز انتقال جنین یکبار لرز دارم یکبار داغ میکنم میشه راهنماییم کنید
سلام ۴روزه انتقال جنین فریز شده دادم بدنم یکبار سرد میشه و یکبار گرم و خیلی زود گشنه میشم علت چیه ممنون راهنمایی کنید
- کوچیک شدن تخمدان
سلام من برای چکاب قبل باداری رفتم دکتر بعداز زایمان بهم گفت که تخمدان هاتون کوچیک شدن یعنی خیلی خطر داره؟
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- Ivf
سلام من ۵ شنبه پانکچر شدم و دیروز انتقال جنین انجام دادم از بهمن ماه هم اینوفولیک و پرینامکس(new mum) و فولیک اسید میخوردم میخواستم بدونم الان هم باید در کنار پروژسترون و استرادیول و پردنیزولون اونها رو ادامه بدم؟
- لک بینی
سلام خانوم دکتر من ای وی اف انجام دادم و از روز ۹ انتقال لک بینی دارمخیلی کم بع رنگ قهوه ای تا روز۱۲انتقال بعد قطع شد از روز ۱۵ دوبار لک بینی کم دارم امروز ۱۶ انتقالم ایبی داره؟
- تزریقآمپولواریوپیوپپتل
باسلام قراراستماهآیندهانتقالجنینداشتهباشمدکترآمپولواریوپیوپپتلبرامنوشتکه۱۸قاعدگیتزریقکنماشباهکردمو۴قاعدگیتزریقنمودمبایدچکهکارکنمراحلشچیهزیاداسترسدارم
- پی ار پی تخمدان
ببخشید چه مدت بعد از پی ار پی تخمدان پریود اتفاق میفته؟من پی ار پی کردم و الان پریود عقب افتاده. قبل از پی ار پی منظم پریود میشوم. تست های بارداری هم منفیه. ممنون از پاسخگوییتون
- انتقال جنین
سلام ۳۵سن دارم ،یه دونه فرزند پسر دارم بعداز ده سال انتقال جنین دارم بارداری قبلی ام چقدر تاثیر مثبت داره برای مثبت شدن اقدام جدیدم مشکل از شوهرم بود عمل برگشت وازکتومی انجام داده ولی موفقیت آمیز نبود به همین خاطر Icsaکه تقریبا شبیه lvfانجام دادیم
- بارداری
سلام. من سنم 30 است. یک فرزند دختر دارم. و حدود یک سال پیش رژیم تعیین جنسیت پسر گرفتم و متاسفانه فرزندم دختر شد. ومجبور سقط ان شدم. و الان دوباره از رژیم غذایی میترسم. و دوس دارم ای وی اف کنم.میشه راهنمایی کنید.
- پزشکی
سلام من روز۱۲ انتقال هستم وقر ص استرادیول ۲ و فولیک اسید وشیاف استفاده می کنم روز ششم انتقالم غروب شروع به لکه بینی شدم لکه های قهوهای تا ۳روز ادامه داشت البته کم وزیاد میشد الانم بعضی موقع ها نفح دارم توروخدا کمک کنید بار سوم که ای وی اف انجام میدم
- ای وی اف
ایادرمرحله اول باردارمیشه یاطول میکشه هزینه هربارچقدره؟
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام میشه بعد از ivfبه جای آمپول پروژسترون از شیافش استفاده کرد
- سلام چطور میتونم تخمک اهدائی پیدا کنم ۶ ماه تو موسسه مهر تو نوبتم
سلام چطور میتونم تخمک اهدائی پیدا گنم ۶ ماه هست تو موسسه مهر تو نوبتم ولی هنوز خبری نشده
- سلام خانمدکتر من نازایی ثانویه پیدا کردم سه ساله تو اقداممم خودم مشکل خاصی نداشتم همسرم هم گفتن خوبه منتها اسپرمش کمی ضعیف هست واسه همسرم دارو نوشتن واسه پیگیری برام عکس رنگی نوشتن وپاپ اسمیر هم گفتن انجام بدم سوالم اینه واسه عکس رنگی بهترین زمان کی هست وپاپ اسمیر هم بعداز پاکی هر زمانی خواستم میتونم انجام بدم ممنون میشم
مشابه قرص یاامپول استروژن چیست
- ناباروری
سلام خستە نباشید مشکل من کیست تخمدانە دکترم گفتە باید ای وی اف بشم سە سالە هم اقدام کردم میخوام بدونم شانس موفقیت چند درصدە صمدی از سنندج
- آیا عکس رنگی رحم و تخمک اهدایی الزامی است؟
با سلام و احترام،
خانم دکتر عزیز ضمن عرض خسته نباشید. اینجانب 39 سال سن دارم چهار سال از ازدواجم میگذرد و تاکنون دو مرحله آی یو آی انجام دادم که ناموفق بوده. حال تصمیم به آی وی اف دارم، میخواستم بدونم آیا عکس رنگی قبل از آی وی اف الزامیست؟ آیا با توجه به سنم اگر از تخمک اهدایی استفاده کنم، میتوانم درصد موفقیت آی وی اف را بالاتر ببرم؟


