سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ممکنه قرص گین آپ پرویدی را قطع کند
- هماتوم
من هفته ۱۲ بارداری لکه بینی داشتم رفتم سونو گفت هماتوم به ابعاد۳۰در ۱۲میلی آیا هماتوم بزرگه من ای وی افی هستم خیلی نگرانم الان هنوز ترشح قهوهای دارم شیا فم مصرف میکنم لطفا راهنمایی کنید
- بیهوشی وسرماخوردگی
سلام وعرض ادب من سه روزه سرماخوردم چهارروز دیگه عمل هیستروسکوپی وکورتاژتشخیصی دارم هنوزخلط وسرفه دارم آیابیهوشی برام خطرناکه؟؟من۱۹ سیکلم روزعملم هست سابقه هیپرپلازی داشتم آیابنظرشما روزسیکل درجواب عمل تاثیرگذاره؟؟،توروخدازودترجواب بدین لطفا
- ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم بعد از دو دوره پریود برای پیشگیری از بارداری از ال دی استفاده کردم اوایل پریودهایم شدید بود ولی بعد کم شد قبلا پریودهام تا ۷ روز نهایت ۸ روز طول میکشید بعد مصرف ال دی معمولا تا۳ روز پریود معمولی دارم بعد تا روز ۱۰ پریود لکه بینی دارم خصوصا موقع اجابت مزاج خون غلیظ دفع میکنم .بعد از ۱۰ روز رفع میشه علت چیه؟ گاهی هم چند روز رفع میشه و هنگامی که مدفوع سفت باشه با ترشح کمی لکه میاد قبلا اینطور نبودم دو دوره بعد از هستروسکوپی هم پریودم طبیعی بود. ایا از عوارض قرص ال دی هستش و باید تغییرش بدم؟ چه قرصی جایگزین کنم
- بکارت
سلام اگه خودارضایی به دفعات زیاد همراه با ارگاسم باشه اما کاملا بدون دخول و فقط با دیدن فیلم ممکنه یک درصد پرده پاره بشه؟
- اندومتر اکوژن یعنی چه وباید چکار کرد
این جانب اندومتر اکوژن دارای صخامت 24mm شده راه درمانش چیه فقط باید عمل کرد یا با دارو رفع می شور
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- سونو مجدد برای کیست ساده بعد از یک دوره قرص
سلام خانم دکتر عزیز من پس از خوردن یک دوره دزوسپتیو کیست ۳.۶ سانتی ام تبدیل ب فولیکول ۱۸ میلی متری شده آیا نیاز هست ک یک دوره دیگر هم دزوسپتیو بخورم؟ این ماه هم بعد اتمام قرص پریود شدم و درد هم نداشتم و خانم دکتر یک میوم یک سانتی ایزواکو هم در بالای رحم دیده شده ک در سونو قبل دیده نشده بود منون میشم بفرمایید ایا لازمه ک یک بسته دیگر دزوسپتیو مصرف کنم؟ یک دنیا از شما متشکرم
- سوال مهم
سلام خانم دکتروقت بخیر، علت ایجاد آمنوره هیپوتالامیک چیست و آیادرمان میشه؟ پیشاپیش ممنون ازپاسخگوییتون💕
- سلام وقت بخیر من تازه ازدواج کردم ولی با همسرم که رابطه دارم ارضا نمیشم میشه لطف کنین بگین مشکل چیه همسرم میگن اگه به ارگاسم نرسی وجودت سرد میشه
- ارضانشدن
سلام خانم دکتر خوب هستید من۲۵سالمه و دو ساله ازدواج کردم اول رابطه حالم خوبه و دلم میخواد بعد یهو سرد میشم وواژنمم خشک میشه واذیت میکنه بعضی وقتاهم وقتی حالم عوض میشه احساس درد در مقعد دادم چه توصیه ای میکنید برام.باتشکر
- ترشح زرد و ورم زیر شکم
سلام من سزارين كردم ٣ ماه گذشته هنوز ترشح زرد دارم و زير شكمم ورم دارم ك درد ميكنه چكاري ميتونم انجام بدم ممنون
- لابیا
سلام من احساس میکنم واژنم تغییر شکل داده دوبار هم رفتم دکتر گفتن عمل لابیاپلاستی باید انجام بدی من به شدت از واژنم وحشت دارم انگار شبیه اسپرم شده لطفا راهنمایی کنین
- معرفی اورولوژیست
سلام خانم دکتر لطفا متخصص اورولوژیست خوب معرفی میکنید ممنون
- کیست تخمدان یونی لوکولار
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- سلام من ۴۷ سالم دو عدد فیبروم و کیست ۲۷ میلی ساده دارم دکترا گفتن باید رحمت برداری ایا درمان نداره در ضمن موقع پریود خیلی شدید درد دارم
- توده اکوژن
سلام در سونو واژینال یک توده اکوژن 9.4mmدر کانال سرویکال دیده شده آیا خطرناکه و نیاز به بررسی داره؟
- کوچک بودن رحم در دختران نوجوان سن ۱۳ غیر عادی است ؟
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین شدمه و ی طرف شکمم التهاب و باد دارن اطراف بخیها پیش دکتر رفتم و گفت سونو گرافی بگیر سنو گرافی گفت پارگی نداره التهاب و مشکل زیتگادی نیس ولی وقتی دس میزاری کاملا مشخص و اینکه دوماهه حاملم و نمیدونم چ کنم میترسم ممنون میشم کمک کنیدچکار باید کرد


