سلام من می خام باردار بشم وقرص فولیک اسید می خورم روز یه دونه آیا خوبه و مشکلی که نداره
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط بچه در 4ماهگی
سلام ببخشید میخواستم بدونم تو 4ماهگیمیشه بچه سقط کرد با قرص یا سوزن چون من خاله خودم 6ماهش بود با سوزن انداختن میشه بهم بگین زود
- ۸ روز سقط جنین ۴ ماهه
سلام
۸ روز سقط جنین ۴ ماهه دارم. سونگرافی نشان داده ۱۵میلی لیتر هتروژن دارم.
چیکارکنم؟ لطفا راهنماییم کنید. - رنگ مو
سلام به تازگی متوجه شدم باردارهستم یک ماهه پیش رنگ موگذاشتم میخواستم بدونم چه عوارضی داره؟برای خانمه باردارمشکل سازهست؟
- غربالگری
ببخشید خانم دکتر،اگه ان تی بالای ۲ باشه ولی ریسک آزمایش پایین باشه آمنیو لازمه؟
- اقدام
سلام .آیا در زمان اقدام خوردن زعفران ممنوعه؟ یا اینکه کلا تا وقتی که متوجه بارداری نشدیم میشه هرچیزی خورد؟
- بارداری
سلام باردارم ۲۶ هفته بجای پودر لیدی میل که هیچ داروخونه ای نتونستم پیدا کنم میشه ترومام استفاده کنم؟
- بارداری
سلام وقت بخیر ببخشید بنده با نامزدم ۲ روز بعد از اتمام دوره پریودی رابطه لاپایی و بدون دخول داشتیم و ایشون ارضا نشدن آیا احتمال بارداری با پیشاب وجود داره؟ و اینکه ۵ روز بعد از اتمام پریودی ۱ عدد قرص LD مصرف کردم و دیگه ادامه ندادم و ۴روز بعد خونریزی شدیدی دارم آیا بخاطر قرصه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟ تست بارداری بدم؟
- سونوگرافی
در سونوگرافی واژینال رحم دارای ساک بارداری منفرد با ابعاد و حدود مختصر نامنظم و دارای اکوهای داخلی رویت شد.درون ساک بارداری یولک ساک با دیامتر ۷ mmهمراه با امبرتو فاقد fhrو کانون ضربان دار واضح معادل ۶w+3dرویت شد.
- بارداری تشخیص جنسیت جنین
سلام ضمن خسته نباشید. من سونوی nt هفته 11رو انجام دادم میخواستم بدونم جنسیت جنین چیه میتونم بفرستم براتون تا برام بگید حتی اگه احتمال هم بدین خوبه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر هفته ی ۲۰ بارداری هستم،بخاط مسمومیت غذایی که نفخ و دلپیچه و تهوع همراه داشت دکتر عمومی رفتم،که قطره ی سوپرمینت باریج رو تجویز کردن که بعد غذا ۴۰ قطره بخورم،این قطره تو بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- استفاده از کلوتریمازول واژینال در زمان اقدام به بارداری
سلام دکتر وقت بخیر من بخاطر عفونت ۴ روزه که پماد کلوتریمازول مصرف میکنم و امشب نزدیکی داشتیم و در مرحله اقدام ب بارداری هستم متاسفانه دکترم بهم نگفته بود ک هنگام اسنفاده از پماد نزدیکی نداشته باشیم و من اطلاعی نداشتم الان سوالم اینه آیا مشکلی پیش میاد برای اسپرم و بارداری؟!
- بقای سقط جنین
من حدود ۳هفته پیش سقط داشتم با قرص ۶هفته و۳روز بود جنینم،دیروز سونو دادم گفت ۳سی سی باقی مونده،آیا در پریودی بعدی دفع میشه یا باید قرص استفاده کنم نمیخوام کورتاژ کنم
- مصرف قرص متفورمین
حدود دوماهی متفورمین میخورم اگرآزمایش بارداری مثبت باشه وبازم متفورمین رو تا یکهفته دیگه بخورم خطر داره یاباید قطع کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من این ماه امپولhug زدم و الان یازده روز میگذره اگه باردار نباشم چند روز بعد از امپول باید پریودشم
- معده درد
سلام وقت بخیر پنج هفته باردارم به خاطر درد معده و اسید معده میتونم پنتوپرازول بخورم شربت momمیخورم ولی بازم درد دارم
- بارداری هفته ی ۳۷
سلام خسته نباشین ببخشی مزاحم شدم گفتم من الان توهفته ۳۷باردی هستم مقداری مایع سفیدرنگ مثل آب ازم ترشح شدگفتم خطرداره اگ داره برم بیمارستان اگ ن نرم
- بارداری
سلام خسته نباشید من سه قلو باردار هستم میخوام سه تا رو نگه دارم دکتر رفتم گفته یکی رو با عمل کرتاژ بردارم میخوام ببینم اگه سه تا رو نگه دارم مشکل پیش میاد
- بارداری
سلام من یه روز مونده به تخمک گذاری نزدیکی داشتم واسه بارداری یک روزم بعداز تخمکگذاری ولی بعدلز هر بار اقدام زیر شکمم و پهلوهام خیلی درد میکردن تقریبا یه ساعت میکشید درداش تا حالا تو نزدیکیام اینطوری نشده بودم قبل اقدامم چک آپ کامل داده بودم گفتن مشکلی ندارم ۲۱سالمه یه ساله عروسی کردم.الانم ده روز به پریودم مونده ترشح خیلی دارم ایا از اون ترشحات میشه فهمید باردارم؟
- در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خودبخود سقط شد
سلام و احترام،
دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
- مصرف استرادیول در بارداری ای وی اف
من تو فاصله یک ساعت نیم دوباره استباهی قرص استرادیول والرات2میلی گرم مصرف کردم مشکلی برام پیش نمیاد روز 17 انتقال جنین هستم جواب آزمایشمم مثبت شده برای خودم جنین خطری ایجاد نمیکنه تو رو خدا یکی جواب بده؟


