Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلیپ
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی ام دوباره پریود شدم بعد رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی توی برگه سونو نوشته : تخمدان ها با نمای pco رویت گردید کانون اکوژن به سایزmm8× 3در اندومتر مطرح کننده پلیپ رویت گردید میخواستم بدونم اینا یعنی چی باید چه کار کنم
- تنبلی تخمدان
سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه دختر مجرد 21 ساله هستم. اما پریودم همیشه حداقل 5 یا 6 روز عقب میوفته هر ماه هم همینطوره. موی زائد نداشتم اما الان نواحی چانه و دور سینه موی زائد در میارم و وزنم با اینکه رعایت میکنم ورزش میکنم اما پایین نمیاد. بیشتر اوقاتم احساس خستگی دارم. همش هم صورتم جوش میزنه بی وقفه و لک میشه با اینکه مصرف شیرینی و چربی ندارم زیاد. یعنی تنبلی تخمدان دارم؟ برای درمان باید چیکار کنم دکتر؟
- توده هیپواکو
سلام من سونوی سینه انجام دادم..نوشته شده توده هیپواکو در سینه چپ مشاهده شده. آیا خطرناکه؟؟
- بارداری مولار
با وجود اینکه زیر نظر پزشک باردار شدم بعد اینکه تیتر بتا صفر شد اقدام به بارداری کردم.سوالم اینه آیا منم بجه دار میشم؟
- پریودی
سلام اواسط ابان ماه امپول لوپرومر زدم دوماه گذشته رفتم دکتر دکتر گفت اندومترت برطرف شده و بهم قرص دوفاستون داد تا پریود بشم گفتن ده روز استفاده کنم بعد ده روز دیگه صبر کنم پریود میشم الان هفت روز گذشت از ترک دارو علائم پریودی رو دارم درد سینه و اینا ولی هنوز پریود نمیشم نگرانم پریود نشم درست میشه؟
- تداخل دارویی
خانم دکتر من میخوام قرص الدی بخورم و دکترم هم برای جوش های صورتم قرص های نورم اسکین و آزیترومایسین داده میخواستم ببینم اینا با قرص آلدی تداخل دارویی دارن؟
- بارداری ناخواسته
سلام من دو فرزند دارم و الان ۵هفته و ۶روز باردارم اصلأ شرایط بچه سوم رو ندارم چکار کنم سقط شود به دکتر گفتم اما توجه نکرد شما لطفاً کمکم کنید
- نازایی
سلام خانم دکتر .خانمی من شکم درد شده چی وقت به شما تماس بیگرم
- درد زانو و پا بعد از پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر ۲۱ سالمه مجردم بعضی وقت ها بعد از پریودم بلافاصله تموم میشه زانو درد و پا درد شدید میگیرم علتش چی میتونه باشه و اینکه چون دانشجو هستم زیاد در مسیر رفت و آمد و سره پا هستم ممکنه به این علت باشه ؟ خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین تشکر
- فتق
من هنوز بچه دار نشدم..و قبلا عمل فتق داشتم..عمل فتقمم کوچیک نبوده..متوسط بوده..بخام بچه به دنیا بیارم..طبیعی به دنیاد نیاد یا سزارین؟اصلا فتقی که دارم به زایمان ربط داره؟
- قرص اورژانسی
با سلام و احترام من روز جمعه ظهر بعد از 9 ساعت از نزدیکی دوتا قرص اورژانسی 75 خوردم امروز دوشنبه درد زیر شکم وحشتناکی دارم علتش چیست؟ باتشکر از شما
- سقط جنین
من میخوام سقط جنین انجام مجبور این کاربکن جنین ۱۱هفته و۲روز میتونم انجام بدن
- داروی دزوسپتیو
سلام اگر داروی دزوسپتیو را ۳ روز فراموش کنم مصرف کنم (در هفته دوم) الان در روز سوم و چهارم چکار کنم؟
- مصرف قرص سیبل
سلام وادب ۴۶ ساله هستم ۱۰ مونده به پریود م میتونم قرص سیبل براتعویق انداختن مصرف کنم بخاطر مسافرت
- من 22سال پیش لوله بندی کردم سه روزه به علت عفونت لک می بینم ولی پریود نمیشم پرژستورون بخورم میات
من 22سال پیش لوله بندی کردم به علت عفونت سه باراک دیدم ولی پریودنمیشم پرژستورون بخورم میات
- پرولاکتین
من پرولاکتین بالا داشتم ۱۴۰۰ که دکتر متخصص غدد بهم قرص گابرلین نیم دادن ۳ ماه خوردم و الان شده ۱۳ میخواستم ببینم اگه باردار بشم باز بابد قرص گابرلین رو ادامه بدم یا دیگه لازم نیست بخورم ؟
- درد مقعد در دوران پریود
درد مقعد در دوران پریود دارم..به حدی ک در دو روز اول نمیتوانم زیاد بنشینم و یا عمل دفع را به راحتی انجام دهم.در بعضی مواقع هم خارج از زمان پریود این درد را بصورت چند ثانیه دارم. مدت زمان درد حدود 3 سال.. 1سال پیش دکتر عمومی رفتم و دارو داد که شامل: پودر روان کننده مدفوع بود و کرم ام جی
- حلقوی
سلام خانم دکتر ما بکارت حلقوی ضخیم هم داریم؟یا تمام حلقوی ها با یک بار رابطه از بین میرن
- بارداری
سلامخانوم دکتر،من پریودیم ده روز هستش،روز یازدهم نامزدم دستشون به پیشاب الوده شد و زد به واژنم ایا احتمال بارداری هست؟ البته من بخاطر اینکهماه قبل خونریزی زیاد داشتم از روز چهارمپریودیم قرص دروسبلین و دوپاگولین بخاطر پرولاکتین مصرف میکردم، و الان که قرص دروسبلین 21 که یه بستهشو تموم کردم خونریزی دارم ولی با حجم کمتر از ماه قبل، آیا این خونریزی میتونه به معنی عدم بارادی باشه؟ و اینکه حجم کم خونریزی اینماهم میتونه دلیلش مصرف قرص ها باشه من نگرانیم بیشتر بخاطر بارداری هست راهنماییم کنید ممنونم
- قرص سیبل
سلام طریقه مصرف قرص سیبل رو میخواستم ، آیا قرص های سفید رنگ هم باید خورده شود یا فقط قرص های نخودی رنگ باید خورده شود ، ممنون میشم راهنماییم کنید


