Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیستروسکوپی
سلام دو هفته پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم البته یک ماه قبلش هم کورتاژ کردم .روز دهم بعد از هیستروسکوپی پریود شدم.که روز سوم پریود یه تکه گوشت صورتی سفت دفع کردم قبل دفعش سمت چپ واژنم احساس درد و گرفتگی داشتم .بعد از دفعش دردم کمتر شده و سوزش دارم..ایا طبیعیه؟
- تنبلی تخمدان؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده که اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل
- فیبروم
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، در مورد فیبروم می تونم خدمتون برسم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر با وجود یک زایمان زودرس میشه سرکلاژ شکمی انجام داد چون یک بار دیگه توان رفتن همه اون مسیرها رو ندارم و خیلی میترسم دوباره شکست بخورم میخوام راه مطمئن انتخاب کنم
- ترمیم
سلام دکترمن ۳تازایمان داشتم والان تقریبایکسالودوماه ازآخرین زایمان طبیعیم گذشته بعدزایمان چندبخیه خوردم ویک هفته بعدش بخیه هام پاره شددکترمن بیام مطبتون شمابخیه میزنیدوبعدش اینکه من خیلی میترسم بدون دردمیشه؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
- کیست تخمدان
سلام کیست یونی لوکولار دارای جدار نازک و محتوای اکو فری به دیامتر ۳۰ میلی متر در تخمدان راست خطرناک است یا خیر
- مشکلات زنانه
باسلام من ۱۸ بهمن تزریق وایروپپتیل به خاطر فیبروم و اندومتریوز ۱۶داشتم بعد از چند روز پریود شدم که به مدت دو هفته طول کشید تقریبا ۵ روز پاک شده بودم که تزریق تتراکوزاید ال آ به علت دیسک گردن داشتم چند ساعت بعد از تزریق تا به امروز سه روز که لکه بینی دارم در صورتی که قرار بود به مدت سه ماه یائسه موقت شوم به علت فیبرومی که دارم ایا امپولی که مربوط به دیسک هستش میتونه علت لکه بینی باشه؟
- جوش واژن
روز واژنم جوش زده درد داره و اینکه جوشش سفید نیس فقط باد کرده.باید چیکار کنم.چرا جوش میزنه و یکی هم قسمت داخل واژنه اون لبه کوچیکش جوش زده به همتن صورت.اخه چرا؟یه وقت زیگیل تناسلی نیس؟زگیل تناسلی چه شکلیه و از چیه؟
- تمایل جنسی
سلام مجدد خانم دکتر.من 25ساله ازتون قبلن سوال پرسیدم شمافرمودیدکه دلایلی میتونه باعث کاهش میلم باشه.من بارداری ناخواسته داشتم واین موضوع خیلی اذیت کردم ودوران بچه داری همسرم کمک حالم نبودزیادومن خسته ترمیشدم والان ک دخترم4سالشم شده وفقط زیادی لجبازهست وبیشترالان ازلحاظ اعصابی خسته ام وترس ازبارداری دوم دارم چون اصلادیگه بچه دوست ندارم بااینکه توی این4سال بعددنیااومدن بچه ب شوهرم اجازه نزدیکی بدون کاندوم ندادم ولی نمیدونم چرامیلم هرروزکمترمیشه
- جواب آزمایش
سلام وقت بخیردکتر زنان برام آزمایش نوشتن تو جواب آزمایش این موارد ستاره دار بود آیا خطرناکهNeutrophils 46٪ *Lymphocyte 49%*Eosinophil 1%Monocyte 4% *
- رابطه
سلام راهای پیشگیری از بارداری را میگین بهم من تا الان دو ساله ازدواج کردم طبیعی دارم جلوگیری میکنم یعنی اب منی به داخل واژنم نمیره با قرص نمیتونم جلوگیری کنم لطفا راهنماییم کنید بجز قرص چجوری میتونم جلوگیری داشته باشم تا حالا از کاندوم هم استفاده نکردم
- در مورد امپول سینال اف در ای ویاف
من روز ۷ پریودی هستم و امپول دوم سینال اف دارم مصرف میکنم و ترشحات قهوه ای دارم آیا خوبه یا بد
- مشاهده هیپواکو بعد از عمل برداشتن رحم و تخمدان ها
سلام خانمی هستم ۵۵ ساله که تقریبا ٣ ماه پیش طی عمل جراحی رحم و تخمدان هایم برداشته شد امروز سونوگرافی رفتم که نوشته است یک توده هیپواکو نرم شبیه رحم به اندازه ١٠*٢٠ مشاهده می شود خیلی نگران شدم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- نازک شدن دیواره رحم همرا با زدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی میشود یا دباره میتوان پریود شد
نازک شدن دیواره رحم همراه بازدن آمپول ۲۸روزه موجب یائسگی می شودذیا دوباره پریود شد
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- تاثیر قرص کلداکس بر روی قرص اد دی
سلام خسته نباشی خانم دکتر.ببخشید میخواستم بدون من دارم از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری مصرف میکنم .میشه همزمان قرص کلداکس برای سرماخوردگی هم مصرف کنم آیا تاثیری روی بر روی قرص ال دی نداره میتونم بخورم یا خیر.ممنون از زحماتتوت
- کیست تخمدان
سلام ایا کیست تخمدات باعث ریزش موی شدید میشه وایا امپول سینورا برای بارداری خطر دارد
- تاریخ انقضا چهطوری متوجه بشیم
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- بارداری
سلام من امروز روز هفدهم انتقالم دوبار آزمایش بتا دادم اولی 451 بود ودوی1150 بود میشه بگین جوابش خوبه یانه


