Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضروری
باسلام.من پی سی او دارم قرص مصرف میکردم ماه یازدهم پریودنشدم ودیگع قرص مصرف نکردمسیپروترونکامپاند میخوردم الان ماه دوازدهم پریودنشدم اگر رابطه بدون دخول داشته باشم امکان بارداری هست
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام موقع ابله مرغان و پریودی چه باید کرد
- فیستول
سلام من نمیدونم این مشکلی ک من دارم فیستوله واژن هست یا ن یه مدتیه باد معده از واژنم خارج میشه و چطوری بگم ب همون بدبویی و افتضاحی خیلی میترسم برم پیش پزشک چون اگر فیستول باشه و بگن عمل اصلا حاضر نیستم انجامش بدم🥺توروخدا راهنماییم کنین
- آیا مصرف قرص ال دی طولانی مدت کیست سینه میاره
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ماه قبل پریودیم تاخیر داشت رفتم دکتر با بتای منفی بهم یک ورق قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت شبی دوتا بخور که دوتا ازش خوردم پریود شدم البته همون روز لکه بینی هم داشتم واین ماه مجددا تاخیر داشتم که از روز ۳۱ام شروع کردم همون قرص رو خوردن به مدت ۳شب یعنی ۶عدد بی بی چک هم زدم منفی بود آیا با قطع کردن قرص پریود میشم یا باید آزمایش و سونو بدم؟
- شقاق سینه
سلام .دو ماهه درگیر شقاق سینه هستم .پماد کلوترمازول و ترمامسنولول و هیدرودرم و پماد اد استفاده کردم ولی خوب نشد .بهداشت رفتم گفت عفونت کرده چه پمادی باید تهیه کنم ؟ممنونم
- بارتولن
سلام خانم دکتر کیست بارتولن من با سرنگ توسط دکتر خالی شده از کجا بدونم کلا خالی شده چیکار کنم پاکسازی بشه کلا
- خونریزی رحم دارم
من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد
- عمومی
سلام خانم دکتر من موهای زائد فراوانی در سینه و بین سینه و جناغ و شکم و گردن دارم ولی قاعدگیم کاملا منظمه و اضافه وزن ندارم و ۲۰ سالمه دلیل این پرموری من چیه و آیا درمان میشه خیلی نگرانم سینه هام کلا مو شدن
- قرص اورژانسی
- زنان زایمان
سلام خسته نباشین من چند سالیه قبل اینکه پریود بشم سه روز لکه بینی دلشتم و بعد شروع ب خونریزی میکردم الان بعد چند سال این سه روز ب یک هفته یا بیشتر شده و لکه بینی هفت هشت روز طول میکشه بعد پریود میشم سونو واژینال سونو رحم ازمایش همه چی دکتر نوشت برام انجام دادم میگه داخل دیواره رحم اکوژن دیده شده دارو داد مشکلم حل نشد الان میگه باید کرتاژ درمانی کنیم برات میشه راهنماییم کنید واقعا عذاب اوره برام
- سکس
سلام خانم دکتر من در دوران عقد هستم شوهرم کشتی رانی جوری که ۵ ماه نیستش و یک ماه هستش چگونه میتونم جلوگیری کنم با قرص ال دی؟میخام روش مطمئنی برای جلوگیری داشته باشم پیشنهاد شما چیه و چگونه باید ال دی مصرف کنم
- سوزش ناحیه بخیه سزارین
بعداز پنج سال که از سزارین میگذرد احساس سوزش در ناحیه بخیه سزارین دارم ممنون میشم راهنمایی منید
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر در شهرکرد آیا میدونید که کجا ترمیم بکارت انجام می دهند
- درد پهلو سوزش پهلو نشانه عفونت در زنان
- قرص استرادیول والرات
سلام من برای بارداری به پزشک مراجعه کردم آزمایش دادم پرولاکتینم بالا بودکه بادارو حل شدوهمزمان قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم،حالا برای باردارشدن دکترم برام لتروزول و استرادیول والرات ازروز۳پریودروزی دوتا نوشته،خواستم بدونم استرادیول روباید درپریودی مصرف کنم؟یا چه موقع؟گوگل زدم نوشته بود استرادیول خونریزی رو کم میکنه!درسته؟ممنون از پاسختون
- ایابرای کسی که تخمک اهدایی میگیره همون داروهارومیدان?
سلام من مشکل بارداری ندارم مشکل ژنتیکی برای همین به نظر دکتر ژنتیک ازتخمک اهدایی استفاده کردام الان جنین فریز شده دارم وداروهای سوزن ناکسپرین۴۰ وقرصاسترادیول والرات ۱ اسید فولیک ۱دادان وگفتن از روزدوم پریودی استفاده کنم تا ده روز بعد برم مطب نمیدونم حالا باید این داروها رواستفاده کنم چون من بچم که هفت سال بود براثر بیماری کلیه ژنتیکی ازدست دادام ازشما ممنون میشم راهنماییم کنید
- نازایی
سلام خانم دکتر .خانمی من شکم درد شده چی وقت به شما تماس بیگرم
- سرکلاژشکمی *
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من از شهر دیگه میخوام برای سرکلاژ شکمی خدمتتون برسم و زمان خیلی مهمه برام مدارکم کامل میارم مطب از سونو ازمایش و... ولی تا تشکیل پرونده و عمل شدن چند روز طول میکشه ؟ممنونم که جواب میدید
- شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز شما در دوران شیردهی قرص اکتا ول رو پیشنهاد دادید اصلا داروخانه ها ندارن اصلا نشنیدن من به عنوان ویتامین چه قرصی بخورم قبلا اکتی ومن رو تجویز کرده بودید که نایاب شده سپاس


