Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علائم بارداری
(سوال ویرایش شده)باسلام من دختری هستم ک دیروز با نامزدم رابطه داشتم،مایع منی را ب داخل معقد ریخت اما فک میکنم مقداری هم ب داخل واژنم ریخته شد، از چندیقه بعدش شکم دردم شروع شد ، زیره شکمم و اطرافش افتضاح درد میکنه انگار درده زایمانه ، ب روی شکمم نمیتونم بخابم اصلا ، حالت تهوع و سرگیجع دارم ,امروز صب هم داخل ادرارم خون دیده شد، خیلیم بی حوصله ام ، ۵ روز دیگه هم وقته عادتمه ،توروخدا بگین علت چیه
- لکه بینی بعد از پریودی
سلام خسته نباشید من همیشه ۷ روز پریودیم طول میکشه دو روز اخر لکه بینی دارم این ماه اقدام داشتم بعد از ۷ روز پریودیم ک تموم شد باز دو روز بعدش لکه بینی دارم علتش چیه؟؟ روز ۶ پریودیمم رابطه داشتم
- مشکلات زنانه
باسلام من ۱۸ بهمن تزریق وایروپپتیل به خاطر فیبروم و اندومتریوز ۱۶داشتم بعد از چند روز پریود شدم که به مدت دو هفته طول کشید تقریبا ۵ روز پاک شده بودم که تزریق تتراکوزاید ال آ به علت دیسک گردن داشتم چند ساعت بعد از تزریق تا به امروز سه روز که لکه بینی دارم در صورتی که قرار بود به مدت سه ماه یائسه موقت شوم به علت فیبرومی که دارم ایا امپولی که مربوط به دیسک هستش میتونه علت لکه بینی باشه؟
- آزمایش بارداری
سلام.. وقت بخیر.. خانم دکتر آیا جواب آزمایش ادرار بارداری از لحاظ ظاهری و شکلی مثل آزمایش خون بارداری هست!؟ آیا در آزمایش ادرار هم میزان هورمون بتا اندازهگیری میشود؟ و منفی بودن آزمایش ادرار بارداری براساس میزان هورمون بتا مثل آزمایش خون میباشد؟.. خیلی ازتون ممنون میشم اگر جواب من را بدید
- کیست وP.C.O.M
سلام من چند روز پیش این سوال پرسیدم (در هر دو تخمدان تصویر تعدادی کیست های ریز فونکسیونل مشهود بود که به نفعP.C.O.M) میباشد شما گفتین تنبلی تخمدان دارم برای منه دختر 19سال برای آینده ام مشکلی ایجاد نمیکنه واینکه آیا دارویی داره که مصرف کنم و سوال آخرم اینکه که من الان نزدیک به 4ماه که روز پاکی اصلا نداشتم 5یا6روز خونریزی داشتم بقیه روز ها لک بینی قهوهای خیلی پر رنگ و دکتر برای قرص زیلپا تجویز کرده و هیچ نتیجه ای نگرفتم به نظر شما چه دارویی مصرف کنم خیلی خیلی ممنون میشم پاسخ سوالات ام رو بدهید
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر تو ابله مرغان پریود بشیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- مارولین۱
سلام وقت بخیر دکتر برام آزمایش کلی نوشتن برای چکاپ من قرص مارولین برای پیشگیری از بارداری استفاده میکنم.آیا تو جواب آزمایش اثر میذاره؟ اگه بله میتونم فقط شب قبل از ازمایش مصرفش رو قطع کنم و فردا صبحش بعد از آزمایش مصرف کنم.ممنونم
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر.چند روز بعد از مصرف قرص اوژانسی دچار لکه بینی و خونریزی شدم حدود یک هفته ست ولی خبری از قطع شدن نیست چیکار کنم خسته شدم
- درمورد کیست درموئید وتنبلی تخمدان دخترم ۲۱ سالشه ودر سونو گرافی رکتال تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتی متر نشان داده شد خانم دکتر من خودم بیمار شماهستم وخیلی نگران دخترم هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
خانم دکتر اگر ممکن بپرسید کی دختر من پریود شروع میشه ممنون از پاسخگویی
- زخم دهانه رحم
سلام قبلا زخم دهانه رحم داشتم دارو مصرف کردم بعد از اتمام دکتر معاینه کرد وگفت خیلی کوچیک شده سه سال پیش بود الان دو روز بعد از رابطه خونریزی کردم مثل پریود ، آیا بازم زخم دهانه ی رحم دارم اگه اینطوره دارو چی مصرف بکنم
- زیگیل تناسلی
باسلام خانم دکتر،من بعداز رابطه جنسی دچار یک خراش کوچک شدم که وقتی به پزشک مراجعه کردم گفتند خود به خود ترمیم میشود،امروز متوجه یک برآمدگی نرم بدون درد و خارش و سوزش،درهمان قسمت شدم که رنگش کمی تیره است،ایا زیگیل تناسلیست؟
- فیبروم
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، در مورد فیبروم می تونم خدمتون برسم؟
- سلام من روز ۱۱انتقال هستم تست زدم منفی بوده آیادرسته
- نازایی
سلام خانم دکتر شش ماهه واسه بارداری اقدام کردم ،خودم تنبلی تخمدان دارم ولی با دارو فولیکول بالغ داشتم،ولی باردار نشدم،همسرم از ازدواج قبلیش یه پسر ۱۴ ساله داره، و چن سالی بعد ازدواج قبلیش تنها بوده،ممکنه همسرم الان مشکل اسپرم داشته داشه،خودم ۳۳ سالمه شوهرم۴۳ سالشه
- خونریزی شدید
باسلام من پولیپ رحم داشتم 19شهریور عمل کردم درآوردن از اون به بعد خونریزیام زیادتر شده وقتی پریود هستم و فقط با قرص جستیران پاک میشم.کورتاژ تشخیصی هم دادم جوابش خوب بود.سوالم اینه تا چند ماه میشه جستیران استفاده کنم
- هایمن
سلام خانم دکتر شیر اب دشویی خونمون مدتی جرم ریز میریزه مث پلاستیکای ریز مانند از اب گرم و من خودمو با اب سرد میشورم بازم استرس اینو دارم که نکنه یکی از اون جرما حین شستشو بیاد و بکارتم پاره کنه همچین چیزی ممکن؟
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- اکوژن
سلام اکوژن به ضخامت دولایه شش میلی متری در رحم دارم.قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده اند که مصرف نکردم.ایا مصرف قرص باعث بهبودی میشود یا نیاز به عمل دارم
- سلام خسته نباشی خانم دمتر ضخامت آندو متر من ۴ هست خیلی کمه امکان داره بخاطره همین باشه که این خونریزی من قطع نمیشه چهار ماه قطع نشده قرص مدروکسی پروژسترون داده بهم دکتر بازم قطع نمیشه باید چیکار کنم
- مایع آزاد لگنی
باسلام من ۴ روز هست ک سقط کردم دیشب درد شدید گرفتم دل درد شدم رفتم سونو ک گفتن مایع آزاد متوسط در لگن رویت شد این خطر داره ی نه؟


