Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- بعد از سقط چه مدت باید قرص ال دی مصرف کرد؟
در هفته ششم بارداری جنین سقط شد. بعد از چند روز لکه بینی و خون ریزی داشتم، دکترم قرص ال دی تجویز کرد شبی یک عدد بعد از چهار روز خونریزی قطع شده، آیا باید مصرف قرص رو ادامه بدم تا ۲۱ روز قرص تمام شود؟
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر من حدودا یه سال از آخرین تزریق آمپول ضد بارداری ام گذشته، پریود نمیشم چرا و اینکه ممکنه حامله بشم
- بارداری
سلام،تاریخ اولین روز از آخرین پریودیم ۷ فروردین ۱۴۰۰ هست،من دوست دارم ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ سزارین بشم،یعنی ۲۸۰ روز بارداری و در واقع هفته ۴۰ بارداری،آیا سزارین تو هفته ۴۰ خطرناک هست؟
- مشکل پریودی
سلام من 7 دی پریود شدم به مدت 6 روز خوتریزی داشتم باز 14 روز بعد یعنی 20 دی بازم پریود شدم 6 روز خونریزی داشتم الان میخوام بدونم تاریخ بعدی پریودیم چه روزی میشه
- پریود
باسلام . بیبی چکم منفی شد ولی زمان پریودم عقب افتاده دلیلش میتونه چی باشه؟ آیا امکان داره بیبی اشتباه کرده باشه؟
- قرص آهن
سلام خانم دکتر خسته نباشین یه سوال داشتم از خدمتتون اینکه قرص آهن easy iron دیگه تو بازار نیست و من 2 روز که ezine plus میخورم 9 روز دیگه زایمانم هست اگه همین قرص بخورم کافیه؟ یا مارک دیکه ای پیشنهاد میکنید؟ با تشکر از زحماتتون
- بارداری
سلام. خانم دکتر من قبلا دوتا سقط داشتم. تحت نظر دکتر اقدام به بارداری کردم. دکتر به من گفتن که ۴روز از موعد پریودم بگذره آزمایش بدم و اگه مثبت بود برم پیشش که دارو بهم بده نذاره سقط بشه. الان ۲ روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم. چهار روز بعد پریودی میشه ۳ شنبه که متاسفانه سه شنبه تعطیله. دکتر منم یک شنبه و سه شنبه هستن. الان من باید تا یک شنبه منتظر بمونم. سؤالم اینه که آیا ۴روز دیرتر مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممکنه بازم سقط بشه؟؟ در ضمن یه هفته مونده به موعد پریودم واکسن سینوفارم دوز اول و زدم، الان خیلی نگرانم اگه باردار باشم مشکلی ایجاد میکنه؟؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- قرص اورژانسی
سلام من ۲روز پیشنزدیکی از عقب داشتم آب منی داخل باسن ریخت ولی ترسیدم ک اطرف واژن هم ریخته باشه بلا فاصله بعدش قرص اورژانسی خوردم ولی الان نگاه میکنم میبینم تاریخش مال25/05/1001هست آیا تاثیری نداره بعد اصلا این تاریخ یکم عجیبه ممکنه اشتباهی زده باشه؟
- مصرف دارو و نتیجه تخمک گذاری
باسلام خسته نباشید.. ایا خوردن مکمل دارویی تاثیری در منفی شدن تست تخمک گذاری دارد یا خیر قرص اهن قرص ویتاگنوس قرص هیرویت برای سلامت مو ویتامین ای 200 اینها مکمل های من هستن با تشکر ممنون میشم جواب بدین
- پریود بعد از سقط
سلام. هفته پانزدهم سقط با قرص داشتم و بعدش دو هفته خونریزی داشتم. پنج هفته گذشته و پریود نشدم. شانس بارداری مجدد وجود دارد؟ چطوری میتونم به بدنم کمک کنم چرخه قاعدگی رو شروع کنه؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید لتروزل خوردم برای تحریک تخمکگذاری الان کیت زدم مثبت شد ولی سنو دادم میگه فولیکول غالبت ۵ میل هست چیکار کنم
- درمورد قرص فمارز
سلام خانم دکتر قرص فمارز چندم پریود تا چندتا در چند روز بخورم ممنون ازشما
- دارو غیر مضربرای سرماخوردگی بعد از ivf
با سلام من ۵ روز ivfکردم امروز روز ۵ متاسفانه سرماخوردگی شدید گرفتم که عطسه زیاد میکنم.میتونم آنتی هیستامین و سرما خوردگی و استامینوفن استفاده کنم بدتر از این نشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز،من هفته 24 بارداری هستم،طول دهانه رحم 33، در هفته هجده 38 بوده،گاهی اوقات مثلا بعد خوردن غذا، احساس سفتی در کل شکمم میکنم که زمانش نظمی نداره و کوتاه نیست و درد هم ندارم،اینها انقباضه یا مشکله معده؟ممنونم
- علائم بارداری
سلام هفته ۳۲ ام بارداری هستم تو سونوگرافی زده تصویر ناحیه هایپواکو ب ابعاد ۳۲×۳۰ میلیمتر درسطح جنینی جفت حاوی وسکولاریته مختصر در داخل آن مشاهده میشود این موضوع خطر داره یا ن
- حاملگی
سلام وقتتون بخبر من بارداری اولم روزی یکبار امپول زیر پوستی برایغلظت خون میزدم تا اخر بارداری الان دخترم ۱۸گاهش هست وناخواسته حامله شدم ولی به خاطر شرایط کنونی بچه دوم رو نمیخوایم میخوام بدونم اگر از این امپولا نزنم خودش سقط میشه؟ الان هفته ۶هستم چون من ۲بار اول حامله شدم ولی چون از غلظت خونم خبرنداشتم سقط کردم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من این ماه امپولhug زدم و الان یازده روز میگذره اگه باردار نباشم چند روز بعد از امپول باید پریودشم
- غدد زیرپوستی روی واژن
سلام روز خوش بنده درهفته۱۶بارداری هستم از دیروز لبه ی واژنم چند غده زیرپوستی که با دست زدن متوجه شدم وبه اندازه نخود هست با فشار دادن و نشستن درد میگیره و چون من استراحت مطلق و سرکلاژ شکمی هستم زیاد متوجه دردش نمیشم اما مانند جوش زیر پوستی است که با لمس کردن متوجه میشم و احساس میکنم واژنم کمی متورم شده این چی هست و ایا با توجه به شرایط من خطرناک هست؟
- پوست شکم در بارداری
سلام وقت بخیر من باردار هستم در ماه ۷ هستم . پوست شکمم بخاطر کشیدگی که داره خارش زیادی داره. بنظرتون چه کرمی استفاده کنم ؟


