چون دکترم نبودن و چند روز دیگه میان میشه راهنمایی بفرمایید درصورت امکان.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش
سلام خانم دکتر عزیز جواب آزمایشم رو ممنون میشم ببینین Adequacy of Specimen :
- Satisfactory for evaluation of epithelial cells.
2-General categorization :
- Reactive nuclear changes of epithelial cells.
3-Infection :
- Fungal organisms morphologically consistent with candida Spp.
4-Inflammation :
- Mild inflammatory exudate is seen.
5-Hormonal Pattern :
- Compatible with age and history.
DX : - Reactive nuclear changes of epithelial cells.
- Fungal organisms morphologically consistent with candida Spp.
Comment : Repeat the pap smear after treatment of infection is recommended. - لخته خون گوشتی
من ۱۴ سالمه و اخیران در پریودم لخته خونی گوشتی به اندازه یه تیکه جگر دیدم آیا خطرناک است؟ نشانه آن چیست
- لکه بینی طولانی مدت
سلام من ماه خرداد به مدت ده روز قرص پروژسترون مصرف کردم، پریودم تو ماه تیر به صورت لکه بینی شروع شد۲۶ تیر به مدت دو روز خونریزی داشتم و سپس لکه بینی ادامه داشتم. یک مرداد رابطه با نامزدم داشتم، محافظت نشده و لکه بینی نیز داشتم، ده مرداد با مراجعه به پزشک سه آمپول پروژسترون زدم ، لکه بینیم ده روز بعد قطع شد، سونو دادم مشکلی نداشت، حدود ۱۵ روز بعد آمپول پروژسترون bhcg هم منفی بود.الان ۵ شهریور به مدت سه روز گاها درد شکم دارم و هیچ ترشحی هم ندارم پریود هن نشدم هنوز...نگرانم .میشه راهنمایی کنید.از علائم پریود هست یا مسئله ای دیگه میتونه مطرح باشه؟
- لکه بینی بین قاعدگی
با سلام،خانمی 40 ساله هستم،حدود 6 ،7 ماه میشه که بین قاعدگیهایم لکه بینی دارم، در طول این مدت به چهار دکتر متخصص زنان مراجعه کرده ام،سونو گرافی واژینال،سونوگرافی شکم و لگن،پاپ تسمیر و حتی نمونه برداری از رحم نیز انجام داده ام ولی خوشبختانه چیزی نبوده،همشون میگن تغییر هورمونیه،این تغییر هورمون تا کی ادامه داره،چون هنوز خوب نشدم ممنون اگه پاسخگو باشید🌷🌷
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من با نامزدم رابطه جنسی داشتم اما از پرده بکارت خونریزی نداشتم میخواستم بدونم الان هم میتونم بدونم پرده بکارتم از چه نوعی هست ؟
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید . من آزمایش پرولاکتین دادم که مقدارش باید زیر 25 باشه . ولی برای من 26 شده . باید دارو مصرف کنم ؟ ممنونم
- ای وی اف
سلام خسته نباشید روز ۱۶انتقال بتام ۱۸۰بود ممکنه باردار باشم.اگه ۲روز بعد ۲برابر بشه چی؟
- سلام من ۲۱ سالمه نامزدم
۷ روزه ک از پریودم میگذره و دیروز رفتن سونوگرافی دادم و منفی بود میشه بگید علت پریود نشدنم چیه ؟ ممنون میشم
- سیاهی پوست واژن
سلام اگه میشه سوال منو جواب بدید سیاهی واژن و پوست اطرافش با لیزر خوب میشه حداقل چند جلسه لیزر لازمه؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام وقت بخیر من مجردم ۲۰ سالمه تقریبا دو ماهه ک پریود نمیشم تو دوماه سه بار بصورت خیلی خفیف لک های قهوه ای رنگ تجربه کردم و اینم بگم ک افزایش وزنم داشتم ۵.۶ کیلو میشه بگین مشکل چیه
- تاثیر قرص کوآموکسی کلاو بر قرص اورژانسی
سلام من چهارساعت بعد از خوردن قرص کوآموکسی کلاو، قرص لونژیل1/5 خوردم.. آیا ثاتیرش را خنثی میکند؟؟
- تاخیر پریودی
با سلام خدمت خانم دکتر من یک و نیم ساله که ازدواج کردم و تقریبا کل این مدت روش پیشگیریم قرص ال دی بود ولی این ماه روش پیشگیری طبیعی رو استفاده کردم. دوره ی پریودی من هر ماه دو روز زودتر از زمان ماه قبلش میشد یعنی ماه قبل که 26 پریود شدم باید 24 پریود میشدم ولی اینطوری نشده و من هنوز پریود نشدم. و اینکه من بعد تمام شدن پریود ماه قبلم یکی دو روز لکه ی خونی داشتم.میخواستم بدونم این عدم تاخیر در زمان پریود بخاطر عدم مصرف قرصه یا ااحتمال حاملگی هستش؟ ممنون.
- کیسن واجد سپتا
باسلام سی ساله هستم یه پسرچهارساله دارم زایمانم طبیعی بوده و سابقه کیست تخمدان اصلا نداشتم.بعد چهارسال که از زایمانم میگذره برای سونو چکاپ رحم تخمدان مراجعه کردم یه کیست واجدسپتا سی پنج میلی تو تخمدان راستم مشاهده شده دکتر بهم دیان به مدت سه ماه داده.سوالم اینه برطرف میشه با این قرص؟خطرناکه خیلی استرس دارم
- درد
سلام خسته نباشین خانم دکترعزیزعلت تیرکشیدن تخمدان ومقعدهمزمان نشانه چیه.چون این دردگاهی وقتاسراغم میادممنون
- زایمان
سلام دکتر ممنونم که جواب میدید ۲۸ روزه سزارین کردم .. خونریزیم در ۵ روز اول شدید ولی بعد کم کم شد در حد لکه بینی نارنجی یا قرمز روشن و قهوه ای روشن ولی امروز خونریزیم یکم شدید تر و قرمز شد .. این نشونه پریود شدن هست ؟ مگه قبل ۴۰ روز میشه پریود شد؟
- سوراخ بطنی
سلام خانم دکتر با یکبار سقط فراموش شده در ۸ هفته متوجه شدم سوراخ بین بطنی ۳ میل دارم با سوراخ بین بطنی میشود باردار شد ؟
- فوکوس اکوژن دکتر تشخیص داده فقط دیده شده کیسه صفرا آیا خطرناک است درمانش را لطفا اما انداره نگفته ازمایش
در مورد بیماری فوکس اکوزن دیده شده در کیسه صفرا اما اندازه مشخص نیس لطفا ایا خوب میشم درمانش
- ارگاسم
سلام ببخشید علت اینکه تا اوج ارگاسم رسید اما ارضا نشد چیه؟
- Sepideh
سلام ببخشید من درحال مصرف قرص استرادیول هستم ک رابطه داشتم میتونم قرص ال دی مصرف کنم مشکلی پیش نمیاره؟
- ضربه شدید به کشاله ران
سلام دوهفته پیش درحال دوچرخه سواری به زمین خوردم و دسته دوچرخه به شدت خورد داخل کشاله رانم درست بغل استخوان شرمگاه. درد بسیار بسیار زیادی داشت تا چند روز بعد هم کمی کبودی. الان بعد از دوهفته اندازه یک گوجه سبز از داخل ورم کرده و سفت شده. آیا خطر داره؟و باعث نازایی میشه؟ چیکار کنم خیلی نگرانم


