Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قطع پریودی
سلام خانوم دکتر من ۱۷ سالمه و مجردم الان دو ماه و خورده ای هست ک پریودیم کامل قطع شده و یک روز در میون روی لباس زیرم ترشحات سفیدی هست .. علت قطع پریودم چیه !؟ ایا ترشحات خطرناک هستن !؟
- کیست رحم
با سلام اگر دختر خانمی که باکره هستند داهل رحم کیست داشته باشد امکان اینکه همراه با افتادن کیست پرده بکارتشون پاره شود هست؟
- ای وی اف
سلام ببخشید من روز شنبه ای وی اف و تخمک کشی بود فردا آن شاالله انتقال جنین دارم شیاف،گفت شب بزار در صورتی که من ۴:۳۰ صبح گذاشتم و لی،بعد ظهر که باید ۱۶:۴۰ نذاشتم گفتن قبل از انتقال جنین شب،بزار اشکال ندار مشکلی پیش نمیاید
- متخصص زنان
سلام من سونگرافی رفتم...نابوتین سیست ب دیامتر8 م م در سرویکس مشاهده شد میش درموردش توضیح بدید ممنون میشم
- قرص جلوگیری
سلام من یکساله ازدواج کردم و از جلوگیری از بارداری و مصرف قرص ال دی هیچی نمیدونم نثلا نمبدونم چجوری باید بخورم چند وقت یا چه روز هایی لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم توضیح کامل بدهید
- پریود نشدن
من ماه قبل سقط داشتم و این ماه لکه بینی دارم وباز نمیشم چی کار کنم
- بقایای بارداری
باسلام بنده ۲۸ روز پیش سقط با قرص سایکوتیک بدلیل تشکیل نشدن قلب جنین داشتم،که چندروز پیش سونو واژینال رفتم وگفتن ۷سی سی بقایای بارداری هست،قرص متیل وامپول اکسی توسین دکترهم اثری نداشته،ایاباپریود دفع خو
- لوپرومر
سلام اگه لکه بینی داشته باشی و آمپول لوپرومر بزنی مشکلی پیش میاد؟
- زنان
سلام وقت بخیر من 37سالمه و چند ماه اخیر پریودام نامنظم شده بود،به دکتر زنان مراجعه کردم و سونوگرافی وچکاپ برام نوشتن،آزمایشها نرمال بود ،سونوگرافی کیست تخمدان داشتم،قرص دافستون استفاده کردم و کیستها بعد از 3ماه برطرف شد،و دکتر گفتن که همه چی عالیه. الان موردی که هست من ماه بعد از قطع قرص هستم و روز 14 سیکل لکه بینی و مقداری کم خونریزی داشتم و بعد از یکی دو روز قطع شد. میخاستم ببینم علت چیه؟
- بارداری
با سلام وعرض ادب خانم دکترده روز از آخرین نزدیکی ام میگذرد دچار کمردرد و فشار خون بالا شدم درحالیکه فشار خونم همیشه پایین بوده دیشب فشارخونم چهارده روی ده شد و تهوع بسیار بدی بهم دست داد ممکنه علایم بارداری باشه.اگر از علایم بارداری باشه نه ماه خطری منو تهدید نمیکنه و زمان زایمان برایم مشکل ساز نخواهد بود.راه حلی برای کاهش فشارخون بارداری وجود دارد.با تشکر از شما خانم دکتر بسیار دلسوز که با دلسوزی همواره راهنمای بیماران هستید.خدا همیشه پشت و پناهتون باشه خانم دکتر.
- عفونت واژن
با سلام من ۱۹سالم هست و مجردم. مدت طولانی هستش (یک سال شایدم بیشتر)که واژنم به شدت بوی بدی میده ترشحاتم طبیعیه و خارش و سوزش هم ندارم. ولی بوی نامطبوع واژنم به حدی هست ک واقعا اذیت میشم حتی دوساعت بعد ازاینکه از حموم خارج میشم لباس زیرم بوی ب شدت بدی میده. متاسفانه تا الان روم نشده این مووضوع رو به کسی بگم.حتما باید به پزشک مراجعه کنم یا راه دیگری هم هست؟ و اینکه درصورت مراجعه حتما باید معاینه بشم؟ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانم
- پسر
سلام من پارسال سقط داشتم، میخام بازبزارم باردارشم و میخام دیگه سقط نشه، چیکارکنم؟ رژیمی براپسرزایی دارید شما؟؟؟
- درموردقرص اورژانسی
سلام وقت بخیر قرص اورژانسی در ماه چندبارمیشه استفاده کرد وایا قرص کلداستاپ با قرص اورژانسی مصرف بشه اثرقرص اورژانسی کم میشه ممنونم بخاطرجوابتون
- التهاب
با سلام کنار دهانه واژنم یه دانه نرم زده که به دکتر مراجعه کردم گفت غدد التهاب پیدا کردم و داروی مترونید ازول ۵۰۰ ازیترو ۵۰۰سفیسکیم ۴۰۰ و قرص فلو کونازل ۱۵۰ آیا با خودم این دارو ها خوب میشم و التهاب ازبین میره؟ همه دارو ها نیازه استفاده کنم؟ دیگه عود مجدد نداره؟ ممنونم
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان داشتم رفتم دکتر قرص مدروکسی داده تا سه ماه بعد ۱۴ روز پاک شدن به مدت ۱۰ روز مصرف کنم حالا میخواستم بدونم میشه بعد مصرف دوماه اقدام ب بارداری کرد
- مادرانه
🌹
- کیست تخمدان
سلام، سونوگرافی انجام دادم ودرسمت چپ کیست تخمدان شدیدا اکوزن به قطر37 میلیمتر ودرتشخیص اندومتریا.نظرتون چیست؟
- درد مقعد
سلام خانم دکتر من یک ساله از زایمان سزارینم میگذره الان یه مدته در قسمت بالای مقعد درد دارم نمیتونم بشینم حدود ۴_۵ سال پیش کیست مویی داشتم عمل کرده بودم الان دکتر زنان رفتم معاینه کرد میگن کیست نیست،دیگه دلیل درد چی میتونه باشه؟و اینکه پیش چه متخصصی باید برم برا درمان این درد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- پولیپ یا هایپر پلازی
سلام ؛ بخاطر اقدام به بارداری طی دوسال گذشته تقریبا هر ماه و یا چند ماه یه بار سونو واژینال دادم ؛ این سری ماه قبل از سونو واژینال بتای خونم بالا رفت ولی بعد از چند روز قاعدگی رخ داد ، ماه بعد از این قضیه با مصرف محرک روز ۱۱ سیکل برای سونو واژینال رفتم ؛ برای اولین بار تصویر ضایعه هایپر اکو به ابعاد ۴ در ۳ mm رویت شد که یا تشخیص پولیپ دادن و یا هایپرپلازی فوکال ؛ علت این مشکل چیست ؟؟ ۳۳ سالمه بچه ندارم و سه سال اقدام میکنم و باردار نشدم . ممنونم از لطف شما
- رفع تیرگی واژن با لیزر
با سلام . ببخشید خانم دکتر آیا کسانی که قبلا زگیل تناسلی داشتن و با لیزر زائده رو برداشتن و الان اثری از زگیل در قسمت واژن ندارن میتونن از لیزر بلیچینگ واسه روشن کردن واژن استفاده کنند ؟ و از لیزر برای رفع موهای زائد هم میتونن استفاده کنن ؟


