Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریو پیتل کودکان
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من برای دخترم به دکتر غدد مراجعه کردیم و ایشون برای قطع پریود آمپول واریو پیتل ۳/۷۵را داد اولین بار رو که زده امروز باز هم پریود شده علتش چیست اگر آمپول بعدی رو بزنه قطع میشه؟ من شنیده بودم وقتی اولین بار بزنی قطع نمیشه از بار دوم قطع میشه واقعا از بار دوم قطع میشه ؟ ویک سوال دیگه داشتم الان می تونه آمپول رو بزنه وقتی قاعدگی است یا باید تمام شود ؟ چون دختر من واقعا عذاب میکشه اگر براتون مقدور است راهنمایی بفرمایید ممنون
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من رابطه جنسی دارم و برای درمان تنبلی تخمدان پیش شما میام ایا نیازه بهتون بگم که رابطه جنسی دارم حضورا؟ چون دوست نداشتم حضورا بگم با مادرم میام ایا لازمه بگم؟ رابطه جنسی با کاندوم و شاید دو سه ماه یکبار
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها دردوسوزش وخارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱ سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها درد و سوزش و خارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
- پاپول مرواریدی
سلام وقت بخیر من چند سال پیش روی لابیای مینورم زائده هایی دیدم که زیاد نشدن الان بعد از ۶ سال روی واژن و لابیای دیگه ام در حال زیاد سدنه دکتر زنان دید چیزی نگفت.یعنی نگفت زگیله.شبیه زگیل نیست مثل پاپول مرواریدی هست میشه بگید اگه پاپول باشه برای جلوگیری از تکثیرش چکار باید بکنم
- پرره پکارت
سلام خسته نباشید من با دستمال واژن مسح کردم و خون دیدم ممکن که پرده آسیب دیده و بعد چند روز به از این حادثه بازم همینکارو کردم دستمال را می کردم و نمی دونم محکم مسج کردم که خون دیدم مال جسه ممکن پرده آسیب دیده باشه دو بار یعنی خون دیدم
- تشکر
سلام خانم دکتر فقط میخواستم از شما برای زحماتی که کشیدید تشکر کنم
- زایمان طبیعی
سلام .خانوم دکتر میخواستم بدونم زایمان داخل آب میتونم داشته باشم ؟ شما انجام میدید؟
- سلام خسته نباشی خانم دکتر من الان یک ماه از سقطم میگذره و۱۵اسفند یه خون ریزی مثل روز اول پریودی داشتم وفقط روز اول خون ریزی داشتم ودورزبعدهم لکه بینی میخواستم ببینم اینو پریودی حساب کنم یانه
عفونت هم دارم وانتی بیوتیک هم مصرف کردم الان باید چیکارکنم
- پریود
سلام من متاهلم و در روز ۳ پریودیم تکه گوشت اندازه دو سر انگشت ازم خارج شدهیچ دردی نداشت و زیادی هم بزرگ نبود ایا امکان داره بارداری خارج از رحم باشه
- بوتاکس
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ۶ ماه قبل بارداری بوتاکس انجام بدیم تو باردار شدن وبارداری مشکلی ایجاد میکند؟
- ضخامت رحم وکیست
- خونریزی داشتم قطع نمیشد
سلام میخواستم جواب پاتولوژی رو بدونم .-Disordered proliferative _ endometrium
- نزدیکی
سلام.
من دیر ارضا میشم. مشکلی دارم؟ یا طبیعی هستش؟
- پریود نامنظم
باسلام.وخسته نباشید من 31 ساله، از دوران مجردی همیشه پریود نامنظم داشتم .گاهی اوقات دو یا سه ماه پریود نمیشدم بعد از زایمانم بهتر شد تو این سالها سونو میدادم کیست داشتم و با دارو رفع میشد و دوباره ... دو ماه پیش سونو دادم دکتر سونوگرافی گفتن اکوی پارانشیم رحم هتروژن هست و کیست ندارم قبلش دو بسته قرص کنتراسپتیو دی ای خوردم که پریودم 3 ماه منظم بود. آخرین پریودم 7 فروردین بود مطمینم که باردار نیستم بیبی چک هم منفی بود لطفا بفرمایید چه دارویی مصرف کنم پریود بشم
- ساک دفورمه
سلام خسته نباشین من سیزدهم این ماه آزمایش دادم منفی شد ،بیستم آزمایش دادم و با ۲۶/۳۱مثبت شد ،امروز ۲۸ آزمایش دادم و ۱۲۳۰شد من سونوگرافی رفتم و گفتن ساک و yolk asc داره و همچین چهار هفته و پنج روزمه منتها گفتن دفورمه هستش و پنجاه پنجاهه و تخمدان سمت چپ کیست هموراژیک داره میخواستم بپرسم واقعا میمونه یا زوده برای این تشخیص ؟! بهم قرص دوفامد و سافتگل ویتامین و هیوپولامین دادن .!
- من ۲۵ سالمه متاهل هستم همیشه در پریودی هام درد های خیلی شدید دارم خون ریزی هام وحشت ناک زیاده در طول روز چندین بار لخته خون بزرگ دفع میشه ازم دکتر هم رفتم اصلا فرقی نکردم.پریودی هام منظومه چون قرص گلوکوفاژ میخورم به مدت یک سال
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر ۱. آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری، مانع از بارداری میشود و برای جلوگیری از بارداری مناسب و مطمئن است؟ ۲. آیا پس از اتمام ۲۱ قرص ضد بارداری، اون چند روزی که در انتظار شروع خونریزی هستیم، میتوان بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری نزدیکی داشت و احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ با تشکر فراوان از شما خانم دکتر عزیز
- زنان
سلام.آندومتر اکوژن است یعنی چه
- درد قبل و زمان پریود
سلام خسته نباشید من ۳ماهه که از دوسه روز قبل از پریود کمردرد های خیلی بدی میگیرم و زیر دلم به شدت درد میگیره به حدی که دستشویی رفتن هم برام سخته احساس ناراحتی میکنم و درد و همچنین چندوقته نزدیکی کردن خیلی برام سخته و به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیرم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید


