Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص ات
با سلام، قرص اتروژستان ۱۰۰ روزی ۸ عدد دکتر داده ۴ عدد صبح ،۴عدد شب تا میخورم سرگیجه ،منگی، بیحسی شدید دست وپا وگز گز و خواب آلودگی شدید پیدا میکنم و حالم خیلی بد میشه، باید نخورم تاحالا امروز ۸ عدد خوردم ،باتشکر
- جایگزین اسپرین دربارداری
سلام خانم ,ممنون ازاینکه وقتتونو در اختیار ما قرار میدهید ایا بامصرف چندحبه سیر هر روز در بارداری ,میتواند تاثیر اسپرین را داشته باشد که شما برایم تجویز کردین?یاخیر,اسپرین هر روز باید مصرف شود از ماه ۱ تا ۹بارداری? ممنون خانم دکتر عزیز
- عمومی
سلام ببخشید از عوارض قرص مد رو کسی ریزش موها میباشد
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من ۱۰ روز قبل موعد پریودم اقدام کردم الان ۳ روز از موعد پریودم گذشته امکان داره که باردار باشم ؟ شنیدم که احتمالش کمه درصدش پایینه درسته؟
- درد سزارین بعد از سالها
درد در ناحیه سزارین بعد از ۱۱ سال هنو ادامه داره رفتم دکتر و سنو گفتن هیچ مشکلی نداری موقع درد مسکن هم ارومم نمیکنه فق باید دور شکمم رو محکم ببندم ک دردم اروم بشه...دردم مثل روز اول زایمانه ....چیکار کنم؟
- لکه بینی
سلام و قتتون بخیر بنده 34 سال سن دارم دارای دو فرزند وسیله جلوگیریم کاندومه ..چند ماهی میشه که پریودام به صورت لکه بینی هستش بین سیکلام لکه بینی ندارم تقریبا به یک هفته تاخیر پریود مییشم اونم به صورت لکه بینی .... نمیدونم چکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- بلوغ زودرس
با سلام خدمت خانم دکتر دختر من ۷ سال و ۷ ماهشه قدش ۱۲۹ و و زنش ۲۶ علایم بلوغ زود رس را دارد شهر ما دکتر غدد ندارد ولی از دکتر پرسیدم که برای درمان از امپول استفاده کرده و جلوی بلوغ را میگیرند خانم دکتر موافق این کار نبود و همسرم هم مخالف این کار است .شما به عنوان یه پزشک متخصص و یک مادر کدام کار را صحیح میدانید من بسیار نگرانم لطفا پاسخ دهید با تشکر از شما که همیشه به سوالات من جواب داده اید
- ناتوانی جنسی زن
سلام۱ سال ازدواج کردم دررابطه باهمسرم تحریک نمیشم وباعث شده زندگیم دچارمشکل شده خواهش میکنم راهنماییم کنید
- پرده بکارت
ببخشید یه سوال دارم هنگامی مدفوع زور زیاد بزنی آسیبی به پرده بکارت نمیرسه ؟ بعد من هنگام مدفوع زور زیادی زدم یه سوراخی دیدم که داره باز میشه ممکنه به پرده بکارتم آسیب رسیده باشه ؟
- سلام خسته نباشید من پنج ماه بعد از زایمان دومم پرید شدم الان هفت ماهه در طول این دوماه بیش تر از ده بار خون ریزی شدید کردم دکتر رفتم بهم قرص داد ولی هیچ تاثیری نداشت چیکار کنم
سلام خسته نباشید من پنج ماه بعد از زایمان دومم پرید شدم الان هفت ماهه در طول این دو ماه بیشتر از ده بار خون ریزی کردم دکتر رفتم بهم قرص داد ولی تاثیری نداشت اگه میشه کمکم کنین ممنون میشم
- خونریزی شدید رحمی
به مدت دوماه خون ریزی رحمی شدید دارم درد ندارم و لخته خون دفع میشود ووقتی برای مدتی قرص آهن و مولتی ویتامین مصرف میکنم مقدار خون ریزی کاهش پیدا میکند علت آن چیست؟
- پریود بعد از بارداری »»»
سلام من زایمان کردن ،۱ ماه بعد پریود شدم ،الان تو همون ماه دوباره پریود شدم علتش چیه ؟؟
- توده اکوژن سینه
خانمی ۳۶سالمه سنو سینه انجام دادن توسنو نوشته توده ای به ابعاد ۳۶در۱۱حاوی چند کانون اکوژن به نفع کلسیفیکاسون احتمالی با حدود لبوله وکمی نامنظم دیده میشود.دربرسی کالر داپلرمختصری واسکولاریتی دران مشهود است
- خودارضایی
سلام ببخشید جوون ۱۸ ساله ای که متاسفانه ازکودکی به این عارضه دچاره والان هم درشرف ازدواجه چه طوروباچه دارویی میشه ترک کرد؟؟اصلا ترک کامل وقطعی داریم؟؟ والان اگربخادازدواج کنه بعداین همهه سال که این مشکل روداره ایابچه دارنمیشه ؟؟
- پلی کیستیک
سلام وقتتون بخیر من ۲۱سالمه ومتاهل هستم تنبلی تخمدان دارم ۷ماه دوفاستون مصرف میکردم و۳ماه هست که قطع کردم توی این سه ماه همیشه روز ۲۶ام پریود میشدم ولی این ماه یه فشار روحی وجشپسمی خیلی شدیدی داشتم وروز ۱۴ام تا۱۸ام لکه بینی داشتم وبعد قطع شد سینه هام هم خیلی درد میکردن والان که روز۳۰ام هستم هنوز پریود نشدم وکمر درد دارم شرمنده به خاطره پلی کیستیکه که پریود نمیشم یا لکه بینیه همون پریود بوده؟ ممنون
- عمومی
سلام خسته نباشید من دختری ۱۶ساله هستم و درد شدید و خونریزی دارم لخته های خونی اندازه بند انگشت است و ماه به ماه پریود میشم و شاید بعضی مواقع پنج رو زود یا دیر پریود بشم سمت راست واژنم انگار یه رگ تیر میکشد تا واژنم و بعضی موقع زیر شکمم بعد از پریودی یا قبلش درد میکنه تو پریود بیحالم سرگیجه دارم و انگار نصف سرم به بالا درد میکنه گیج میشه تو دوره پریودی حتی قرص مسکن میخورم و شب تا صبح از درد پریود گریه میکنم تو رو خدا یه جواب بدین
- قرص استرادیول وشیردهی
سلام سه ماهه زایمان کردم خونریزی تموم نمیشه سونو دادم دیواره رحمم ۲میل شده دکتر قرص استرادزول نوشته ولی چون شیر میدم میترسم واسه بچم ضرر داشته باشه میشه راهنماییم کنید
- خشکی ودرددرهنکام نزدیکی وگفتندسیربزارداخل واژن گذاشتم نمیدونم چراکمی خون میادبااینکه رحممدرابرداشتم
خشکی واژن درددرموقع نزدیکی واصلانمیشه نزدیکی کردداخل نمی رودبه خاطردردوسوزش زیادسیرگذاشتم نمیدانم چراخون امدبااینکه رحم ندارم
- کیست تخمدان
با سلام و وقت بخیر
من ۳۲ سالمه و مجرد هستم و چندین سال که بیماری تخمدان پلی کیستیک یا pco رو دارم که باعث پرمویی و پریود های نامنظم شده. چندین دوره تحت درمان قرار گرفتم که آخرین بار دکتر بهم یه بسته قرص سپترون کامپاند و سه بسته سپترون استات و اسپرونولاکتون و متفیدکس ۵۰۰ تجویز کرد که به مدت ۳ ماه مصرف کردم ولی الان لکه بینی دارم و پریود هام بازم نامنظمه و مشکل پرمویی م حل نشده. باید مصرف قرص سپترون کامپاند ادامه بدم؟ اگه بله باید از روز چند قاعدگی بخورم؟ - روزه گرفتن در زمان پریودی
باسلام و عرض ادب آیا روزه گرفتن تاثیر روی پریودی داره ؟اخه دو روزه در زمان پریودی بنده خونریزی قطع میشه بعد چند ساعت راه میوفته و درد شدیدی به همراه داره علت چیه؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید


