Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشیدمن الان هشت روزهست پریودیم تمام شده وقرص پروژوسترون استفاده کردم بازم پریودشدم علتش چیه میتونه باشه
- سیپروترون کامپاند
سلام.ماه قبل سیپروترون خوردم بعدقطعش تا4روزلک بینی داشتم وبعدش پریوداصلی شروع شد.بعدیک ماه سرموقع پریودشدم اما5روزه ک لک بینی دارم وفقط همون یه دوره ای که دکترگفته بودقرصوخوردم ودیگه هم نخوردم..آیااین لک بینی همینطورادامه داره چیکارکنم توراخداجواب بدین کی خوب میشم چیکارکنم نازایی که نمیاره؟ای کاش نمیخوردم اخه پریودام خوب ومنظم بودوسونوکردندوگفتندتوی تخمدان راستت یکسری کیست ریزداری 25سالمه 3ساله عقدکردهام
- نامنظم قاعدگی
سلام من رفتم دکتر تخمدان هام سالمه نمیدونم چکار کنم
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من اقدام ب ای وی اف کردم 38سالمه برایانتقال جنین عمل هیستروسکوپی انجام دادم پلیپ داشتم الان هشت روز تزعما گذشته وهنوز لکبینیوخون دارم چکارکنم
- عقب انداختن پریودی
سلام رفتم دکتر برای عقب انداختن قاعدگی قرص سیپروترون با استرادیول تجویز کرده قرص سیپروترون را گفتن از روز اول قاعدگی بخورم ولی هنوز بعد اتمام دوره قاعدگی هنوز خونریزی دارم چکار کنم زود تر قطع بشه
- قرص گین اپ
سلام من 19سالمه قرص گین اپ استفاده میکنم ممکن است برای پریود ضرر برساند
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم
- قرص نورم اسکین
سلام خسته نباشید. من حدودا ۱ ماهه قرص نورم اسکین میخورم و همچنان بعد از گذشت تقریبا ۲ یا ۳ هفته هنوز پریودم. برای قطع شدن پریودم چیکار باید کنم؟
- سلام میشه سونو بهم بگید چی هست ممنون
سنو رحم ضمائم رحم با ابعاد 86*36*47mmبا اکوی نرمال رویت شد ضخامت دولایه آندومتر 7mmمی باشد اکوی اندمترطبیعیjunctionمیوترواندمترمنظم است تخمدان ها سایز بزرگتر از حد نرمال داشته ابعادتخمدان راست 41*23*35mmوحجم 17cc و تخمدان چپ 49*26*34mmوحجم23ccاندازه گیری شداسترومای تخمدان افزایش یافته و فولیکولهای ریز حاشیه ای ۲_۱۰mmدرتخمدان ها رویت گردید
- درموردتیروئیدبارداری
سلام خانم دکترمن دوم همین ماه آزمایش تیروئیددادمو0.9شددکترقرص ندادکفت لازم نیست من ماه چهارم بارداری هستم بنظرتون نرمالهبرابچه خطرنداره
- پریودی
سلام خسته نباشید من یه کیست هموراژیک در تخمدان راستم دارم میخواستم بدونم این چرا بوجود اومده با اینک ازمایشا هورمونی من خوب بودن ....البته پریودیام خیلی عقب میوفتادن ولی تعادل هورمونی داشتم چرا اینجوری شده پش
- مهم پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز من ۹ ماهه زایمان کردم بعد از خونریزی زایمان پریود نشدم تا ۹ مهر قبل از بارداری ۲۸ روزه پریود میشدم الان ۱۶ ابان هس پریود نشدم چیکار کنم شیر هم میدم ب بچه ممکنه بخاطر همون باشه؟؟
- خروج تیکه گوشت از واژن دختر مجرد
سلام خسته نباشید ببخشید من چند وقت پیش پریودم نامنظم بود دکتر رفتم گفتن تنبلی تخمدان و کیست دارم بهم دارو دادن مصرف کردم بعد چند ماه پریود شدم و درد خیلی شدیدی داشتم همراه با خون قاعدگی تیکه گوشتی خارج شد از واژنم که بزرگ هم بود ممکنه به پرده بکارتم اسیب رسونده باشه؟
- سونوگرافی تیروئید
سلام ، یک سونوگرافی انجام دادم با متن زیر : هر دو لوپ و ایسم دارای اندازه بیشتر از نرمال و اکوژنیسیته پارانشیمال غیر یکنواخت است . در بخش میانی لوب راست یک ندول اکوژن به قطر 4mm و در بخش میانی خارجی آن یک ندول هیپواکو با ابعاد 5-6.5mm دیده شد.(TIRADS=4) . در بخش تحتانی لوب چپ یک ندول solid-cystic با ابعاد تقریبی 26-21mm مشاهده گردید(TIRADS=2). این به چه معناست ؟ سرطانه ؟!!
- پلی کیستیک
من این ماه پریود نشدم هنوز،کیست کوچیکی دارم و دکتر بهم قرص سیبل داده که باید از روز پنجم بخورم ولی من هنوز بخاطر این مشکل نتونستم شروع کنم به مصرف میتونم حتی اگه نشدم قرص رو مصرف کنم یا نه
- سلام خسته نباشید چرا ترشوم بویه اهن میده
- ترزیق سینال اف
سلام خانم دکتر من دکترم برام سینال اف ۴۵۰نسخه کرد گفت روزی یکی ۶تا نسخه کردم هروز یکی بزنم .نمیدونم چطور استفاده کنم چون پنجره براش مشخص نکرد روپنجره چند بزنمشون
- واژینال
طی دوماه پشت سرهم سه بارخونریزی شدیدداشتم
- جواب سونو وارینال
محتوای اکوفری با جدار مشخص ونازک به ابعاد ۳۰*۲۰میلیمتر چیست
- بردار نشدن
من با همسرم رابطه داشتم هیچ قرصی هم نخوردم بعد اب منیو ریخت داخل من نمیخوام بار دار بشم بعدش رفتم ی دونه قرص ال دی خوردم رفتم تو گوگل خوندم برای اورژانسی باید چهارتا میخوردم دوباره رفتم چهارتا خوردم این اشکال داره ک پنج تا خوردم امکان بارداری وجود داره؟؟؟توروخدا جواب بدین


