Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من باردار هستم هفته 14 ولی دکتر گفت جفت پاینه ودل درد دارم
- بارداری
سلام من ۱۸ هفته ۵ روز باردار هستم و سونوگرافی بهم گفت که جفت قدامی است و انتهای تحتانی آن تا نزدیکی int.os رسیده است .low lying نوشته شده است یعنی بارداری من در خطر لطفا منو زود راهنمایی کنین
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من دو روز پیش سرکلاژ شکمی شدم امروز از بیمارستان مرخص شدم مقداری لکه بینی دارم. به نظر شما طبیعی هست یا باید کاری انجام بدم؟
- مسافرت در هفته ۱۳بارداری
سلام در هفته۱۳بارداریم ایا میشه به منطقه ییلاقی که ارتفاعش۱۸۰۰هست برم؟!
- میزان Nt
سلام نتیجه سونوگرافی CRL:45 mm BRD:18 mm 11 wk 3 Days Nt :2.9 mm چقدر احتمال خطر شکل وجود داره ؟؟ باید اینو سنتز انجام داد ؟ تهران بهتره و دقیقتره یا رشت ؟؟ اگه میشه راهنماییم کنین ممنونم ازتون
- آنفولانزا
سلام .آنفولانزا در ماه ششم بارداری برای جنین خطری دارد؟
- اتساع لوپ های روده جنین
باسلام در هفته ۳۴ در سونوگرافی اتساع لوپ های جنین موشاهده گردید در حالیکه در سونو آنومالی چیزی دیده نشد چقدرمسئله جدی می باشد
- دکاپپتیل
سلام ،من برای جلوگیری از رشد آندومتریوز طی بیست و هشت روز به تحویز پزشک دوتا دکاپپتیل زدم و پریود نمیشم،در این صورت امکان بارداری وجود دارد؟؟!!
- امپول سینال اف وقرص لتروزل
سلام خانم دکترعزیز من وهمسرم سالمیم فقطمن یه کیست فولیکولار کوچیک دارم این ماه لتروزل گرفتم بعد روزدهم سونوفولیکول ۲۰ ۱۳ نشون داد دکتر سینال اف ۳تا داد ایابعدش اچ سی جی لازمه وروزچندم تخمک ازاد میشه اقدام کنم ممنونم از لطفتون
- اقدام به باردارى
- قرص پردنیزولون
سلام خانم دکتر من هفته ی سی و دوم بارداری هستم و قرص پردنیزولون5میخورم .هفته ی پیش سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه خوردم این هفته سه شنبه خوردم و چهارشنبه یادم رفت ولی امروز که پنج شنبه است هم خوردم حالا باید چیکار کنم ؟آیا به جاش جمعه بخورم ؟
- بارداری
سلام ببخشید من حدود ۶ماهه ازدواج کردم و پیشگیری نداشتم که مادر شم دکتر هم رفتن آزمایش و سونو انحام دادم خداروشکر مشکلی نبوده ،ولی باز اول دکتر بهم سه تا بسته قرص دادن برا ۳ماه بعد رفتم سونو انحام دادم دوتا آمپول بهم زدن باهم گفتن دیگه دکتر نیا بازدار میشی ولی نشدم این ماه هم ۱۳رپز پریودم عقب افتاد بعد از ۱۳روز پریود شدم ؟؟!!باید چیکار کنم
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من دوقلوی همسان که در یک کیسه آب و یک جفت دارند باردارم .. در هفته ۱۲ طول سرویکس ۳۱ بود ... بنظر شما نیاز به سرکلاژ هست ؟ تا چند هفتگی فرصت برای سرکلاژ می باشد ؟ سونو گرافی سه بعدی در ۱۸ هفتگی زمان مناسبی هست ؟ الان ۱۶هفته هستم .. ممنون میشم پاسخ سوالات منو بدید بخاطر شرایط پیش اومده نمیتونم شهر دیگ برم پیش دکتر با تجربه مجبورم شهر خودم بمونم نیاز به کمک شما دارم مچکرم
- ویتامین ها در بارداری
سلام خسته نباشید هفته ۲۲ بارداری هستم تا الان اصلا مولتی ویتامین مصرف نکردم چون اکثرا سایزشون بزرگ هست بلعشون برام مشکله فقط از ایزی آیرون و ویتامین دی استفاده می کنم چون اوایل بارداری قند داشتم و با رژیم کنترل میکنم نمیتونم از شریت مولتی ویتامین استفاده کنم حتما نیازهست که از مولتی ویتامین استفاده بشه؟مولتی ویتامینی هست که جویدنی یا پودری و یا قرص ریز باشه و قند رو بالا نبره؟و آیا قرص مولتی ویتامین معمولی ایرانی که صورتی هست برای جنین خطر داره؟خیلی ممنونم
- فشارخون بالا در بارداری
سلام چکار کنم فشار نگیریم دو تا بچه هم با فشار بالا سزارین شدن به ماه ۷ که میرسم یکدفعه فشار بالا میره ازمایش خون وادرار هم چیزی نشان نداد
- فتق نافی
سلام. من دوسال پیش دربارداری فتق ناف داشتم که یک سال بعدعمل کردم ودکترمش گذاشت. ایامیشه یباردیگه بارداربشم
- پنجمین سزارین
من ناخواسته برا بار پنجم باردار شدم هر چهار فرزند قبلیم سزارین بودن والان اخر بچه ام شش سالشه ایا میتونم زایمان کنم البته قند بار داری سر فرزند اخرم کرفتم متفورمین میخورم
- اقدام به بارداری
سلام ۳ سال که قرص ضد بارداری استفاده میکردم و یک فرزند هم دارم اقدام به بارداری کردم والان حدود دوماهونیم میشه که پریود نشدم آزمایش خون دادم جوابش منفی شکمم هم بزرگ شده دلیل چیه
- یبوست بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر در هفته 14 بارداری ام دچار یبوست شدم و چند هفته است خیلی اذیت می شوم و گاهی هم که دفع می شود مقداری خون روی آن است خیلی نگرانم در درجه اول بابت خون و زور زدن که برای جنین ضرر داشته باشد و در درجه دوم چه کنم که یبوست برطرف شود آب خیلی می خورم و به توصیه سنتی انجیر خشک هم می خورم چی بخورم که زودتر تاثیر داشته باشه و مشکلم حل بشود ممنون از شما
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم


